[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee hoor, maakt me helemaal niks uit. Had jij niet trouwens als eerste de volle 1250 van gears op xboxworld :thumbs:

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Eerste 1250 had The Yakuza wel idd. Ik had de eerste 1000/1000 dat was al ergens in Begin Februari :)

3. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Nederland volgens mij.

4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha gaat Yakuza nou zitten beweren dat hij zn Achievements eerlijk behaald? RIGHT! En dat is waarom ie zovaak gamesaved, account shared en achievements glitch't.. Hahaha

Ik had gister iets heel gaars.. Zat Warzone ranked te spelen.. En opeens na de 3e ronde was ik een ander character :confused:
    Eerst was ik General Raam, en daarna was ik opeens een normaal mannetje..
    Viel mij eerst niet op, maar mijn tegenstander zei opeens: Huh RedDevil hoezo is jou mannetje opeens anders?
    Best vaag

5. Shizzel

Shizzel Guest

RedDevil: Jij bent helemaal in de war, je bedoelt namelijk MetalFear/Achievement NL. Die gamesaved en account-shared met alles wat lost en vast zit, Yakuza niet.

The_Yakuza heeft zijn achievements helemaal eerlijk behaald, en was inderdaad de 1ste van Nederland met 1250/1250.
    En als je hem wel bedoelt, :{ dan ben je een n00b.

6. ViperMike

ViperMike Guest

Ik probeer alleenmaar te zeggen dat ze niks bewijzen, want de helft van de mensen met veel achivements doet het op die manier. En als ik zo zou zijn had ik wel 1250 gamerscore bij GoW(mischien seriously niet)

7. Frodo100

Frodo100 A Braindead Gear

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog wat vergeten te melden, toen ik laatst bij de MedieMarkt in Hengelo was heb ik een heel gaaf boek gekocht van Gears of War, hierin staat uitleg over de wapens, achtergronden van de characters, ook die van de Locust, er staan Multiplayer Maps en Tips in en interviews met de makers! *)

Maar er stond dus ook een tabel in waarin stond bij bijvoorbeeld: Curb Stomb someone to death (ofzo) en dan stond er een aantal Gamerpoints achter, dus als je in online versus of offline versus je tegenstander vermoord met een Curb Stomb krijg je die punten bij je Gamerscore opgetelt? \o/

8. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, denk bij je online score, en volgens mij heb je de guide van gears of war gehaald ;)

9. Frodo100

Frodo100 A Braindead Gear

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het zou die guide best wel eens kunnen wezen, hij was wel prijzig maar toch maar meegenomen.

10. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF lul jij gast! Ik heb nog nooit gegamesaved of wat dan ook! pffffffff mazzel he!_0/

EDIT:

Check mijn account eerst maar eens na voordat je je conclusies over mij trekt!

www.mygamercar.net kun je zien hoevaak ik geswitched ben, nul keer dus..

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk ook niet dat The Yakuza zijn achievements glitcht. Hij is wel de laatste die ik dat zie doen.

Wat ik wel jammer vind is dat de aanzienswaarde van de seriously achievement echt zwaar naar beneden is gegaan. Vanmiddag zag ik iemand die seriously eerder had gehaald dan zijn perfect reload achievement. Hoe nep ben je dan?

12. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het zowiezo raar dat mensen denken dat je switsht als je gears of war 1000/1000 hebt en al je andere spellen.

The yakuza is in mijn ogen gewoon een goede gamer die aimt op 100% completion.

13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eeens! Ik bied mijn oprechte exekusjes aan! :):
    Was in de war met Achievement NL, ook wel Metalfear genoemd.. Sorry!!

Net deed ik voor het eerst eens eentje van 19 rondes.. Omdat ik dan lekker snel veel kills dacht te halen.
    Ergens in de 8e ronde ging het al fout, eentje van mijn team begon te crabwalken.. De volgende rondes was het zo dat van beide teams 3 lui aan het crabwalken waren, errug irritant!
    En dat terwijl de aanstichter vanaf ronde 11 ofzo gewoon er niet meer was, stond hele tijd gewoon op spawn..
    Net als een andere kerel van hun team, fokking irri dat! |:-

Was het utieindelijk 17-17, met iedereen rond de 20-30kills.. Gaat de host opeens weg!
    Nou nooit meer dus voor mij, zo'n grote pot.. Doet er fokking lang over, mensen gaan irritant glitche (nix tegen glitchen, wel in ranked), mensen zijn afwezig.. En uiteindelijk tellen al je kills TOCH niet mee!:mad:

Edit: ik ben altijd weer te snel.. Op Xbox FAQ staat dat wanneer de host quit je de kills wel krijgt, alleen staan ze waarsch niet op het leaderboard..
    Nog een vraagje: Welke manier van iemand doodmaken krijg je de meeste punten voor? Ik hoorde iets over curbstomp?

Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  14. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook eerst een smoke-grenade op de down plakken en dan curbstompen ik geloof dat je dan meer punten krijgt, door die grenade tag.

15. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    ff een vraagje tussendoor: ik betrapte mezelf erop dat ik na zo'n 2 maanden gowen nog steeds eigenlijk niet wist hoe je nou precies de kill krijgt van het kleine pistooltje :9 .d-pad naar beneden. als iemand down ligt, en ik schiet hem in zn kop met dat ding, krijg ik een execution, schiet ik in zijn benen of rug, dan krijg ik ook een execution, schiet ik te snel of van te dichtbij?
    alvast bedankt

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je schiet van te dichtbij. :)

17. ViperMike

ViperMike Guest

Is niet waar, en een curb stomp geeft ook niet meer punten. Moet je gewoon execution doen, ze telkes laten opstaan en weer downschieten. Maar dat vind ik zelf een beetje triest.

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    je kan natuurlijk ook gewoon een headshot makeh!_O_

19. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    ja, was erachter gekomen door te experimentere ::p tog bedankt

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, jij maakt natuurlijk dagelijks een headshot tegen getrainde spelers die het allemaal beter kunnen dan jij :+

(Dit is niet beledigend bedoeld als dat soms lijkt hoor)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina