1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij ook veel plezier ;)
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een game :eek: helaas niet al te veel geld meer op dit moment, maarja mischien toch maar de limited edition bestellen :eek:
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Lijkt me geen slecht idee. :+
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Fok, al meer dan een maand geleden de LE besteld... Maar ook grijp er naast... Ik wil die LE wel erg graag hebben :mad:

    Waar moet ik hem nu nog vandaan halen!?
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Huh, waarom perse de LE? :p

    Vet spel trouwens, maar ik denk niet dat ik de enige bent die er zo over denk. :+
     
  6. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet wel lukken met mijn systeem:)\o/.Vrijdag ingame shots
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo grijp je er naast dan?

    als je hem al bestelt heb
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Volgens mij eerste Nederlandse Review van BioShock ? In ieder geval Ownage.nl heeft hem gereviewed. Link naar Review.
     
  9. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde die demo net van Bioshock, damn die graphics in HD echt bizar mooi. Misschien wel mooiste game tot nu toe voor xbox360, dat water lijkt zo realistisch.
     
  10. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de graphics juist flink tegenvallen. het is wel mooi. maar geen wauw effect. en ik heb een hd ;). maar deze game moet het hebben van een combinatie van sfeer,geluid.graphics.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is gewoon weer de unreal engine, maar tot nu toe wel de mooiste game met de unreal engine, ik vind Bioshock zelfs mooier dan GoW. De reden waarom jij niet het wauw effect krijgt is waarschijnlijk het tekort aan details. Zelf heb ik daar geen problemen mee, de game is sfeervol en de actie ziet er geweldig uit :thumbs: !
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Uit die review wordt me ook duidelijk hoe dat nou zit met Adam and Eve, Adam is geld en krijg je van die meisjes of kun je afpakken van dode splicers en Eve is zeg maar hoeveel kracht je hebt om plasmids te gebruiken. In de demo was me niet helemaal duidelijk wat Adam nou was. En door te drinken of te roken ofzo gaat je Eve omhoog en je Adam omlaag en door te eten net omgekeerd, of net andersom. Die review geeft wel aan hoe goed de gameplay is met verschillende plasmids, hacken en dat een big daddy je helpt als je de little sister niet aanvalt en een splicer per ongeluk de big daddy of little sister raakt ipv jou. Dat soort gameplay elementen zitten wel heel goed in elkaar. Ook leuk om te lezen dat er naast de FPS elementen ook wat RPG elementen in zitten. En je kan de game snel spelen door gewoon te knallen, of verschillende plasmids combineren en audiodagboeken zoeken zodat je meer van het verhaal te weten komt, echt vet is dat, je kan het spel dus echt op verschillende manieren spelen, er zitten toch ook 2 eindes in? Zo kan je dus ook de game echt gaan ontdekken en dan doe je er veel langer over dan dat je zo snel mogelijk door alle levels gaat. Leuk om die review te lezen, stonden voor mij weer wat nieuwe dingetjes in en het maakt me nog enthousiaster om de game te gaan spelen :) Ik heb de demo 1 keer gespeeld, maar ik denk dat ik hem nog maar een keer ga spelen.
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is bij GCShop, ik heb vrijdag een mailtje gekregen dat ze niet genoeg exemplaren binnen krijgen...
     
  14. Martijn360

    Martijn360 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Ban tot 25 augustus
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ghehehe! Die gast snapt het denk ik niet. Tuurlijk moet alles dood, anders maken ze jou dood ;)

    En GoW was volgens mij niet heel anders ;)
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Bioshock is een FPS met veel freeroam en rpg elementen, Martijn360 heeft wel gelijk.
     
  17. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ze krijgen er niet genoeg van, de normalie editie? of heb jij het over de LE?
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    De LE! De gewone krijgen ze ongetwijfeld in overvloed :)

    Nee maar ik wil eigenlijk persee die LE hebben, maar ja... Beetje jammer dat ze dat dan een week van te voren zeggen dat ze 'm niet genoeg binnen krijgen, want nu kan ik die LE natuurlijk nergens anders meer krijgen...
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuk, eindelijk een review in het Nederlands!
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah okej, jah dat is best cut jah

    Maar ik kan dus wel gewoon ''Save'' the normale editie kopen waarschijnlijk...(?)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina