1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Normale editie zal er zonder twijfel in overvloed zijn!
     
  2. Towel

    Towel Guest

    Bioshock is wel een vet spel gek. Ik zal niks verklappen hier, maar er zitten echt fockin stoere gameplay elementen in. :cool:
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zal vrijdag wel eerst moeten werken, waarna ik ga sporten/douchen/eten. Maar 's avonds breekt de tent los. Beetje jammer dat ik hele weekend ook moet werken, maar het moet maar.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    laters :+
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    @ hahaha, dat slaat nergens op, maar goed,

    gaan jullie dit gewoon overdag spelen? want ik zit nog te twijfelen, het gaat echt om sfeer, en die liijkt me s'avonds met minder licht toch wel wat meer tot leven te komen, of misschien hang ik wel vuilniszakken voor me raam:p
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Licht of donker maakt niet zoveel uit, als je maar goed geluid hebt! De sfeer zit hem voornamelijk in het geluid! :{achtervolging met een big daddy is dan te eng!

    Ik speel het spel trouwens gelijk op hard, en moet zeggen dat het wel te doen is. Dus voor de mensen die een beetje schietbikkel zijn gewoon op hard spelen!
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je weet dat je nu een ban riskeert?

    Ik zal 't nog één keer uitleggen.

    Hoe men eerder aan 't spel komt interesseert ons helemaal niets. Over illegale praktijken wordt hier niet gesproken, in welke context dan ook. Heb je 't spel eerder? Let dan op wat je post, en verziek 't niet voor de mensen die tot de officiële release moeten wachten, door iets te verklappen over 't verhaal of iets dergelijks. Illegale praktijken en spoilers worden bestraft met een ban.
     
  8. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag komt de Demo van Bioshock voor de PC uit,melde gamed.nl.Zal eens me pc flink testen met deze demo. :)
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    maatje van me zei dat hard niet eens zo hard was helaas. 13 uur over de story mode gedaan op hard.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik moet werken tot vanavond :'-(

    *hoopt dat ie pas vanavond komt
     
  11. Towel

    Towel Guest


    Sorry arjan ik probeerde juist als een grap over te komen. Ik weet zelf ook dat ik hier niet hoef te patsen hoe ik aan bioshock ben gekomen. Ik zal het ook bij dit bericht laten in deze topic...

    En Hard is inderdaad niet zo hard, maar de big daddy's blijven wel een karwei om te kille...
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

  13. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    in één run heb ik 840 GS gehaald....de achievements zijn vrij makkelijk in deze game...
     
  14. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Belde net voor de zekerheid naar xboxhome. Zag op budgetgaming dat het alleen een weekend actie was die prijs. Heb mazzel en mocht hem nog voor die prijs bestellen want de website wordt zo geupdate. :)

    50 euro vind ik nog best schappelijk. Beter dan die idiote 60+ bedragen die je voorbij ziet komen tegenwoordig. Betekend alleen dat ik 2 andere games pas haal als ze goedkoper zijn. Damn mijn budget en vele hobbies hehe.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2007
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    :{

    Sowieso, als je het in 13 ofzo uur hebt uitgespeeld heb je volgens mij helemaal niet op de details gelet in dit spel. Waarom doen mensen zichzelf dit eigenlijk aan?
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  17. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb gelukkig vakantie en zit dus Vrijdag bij de brievenbus.
    Moet Bol.com namelijk wel de game opsturen.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, alles voor de puntjes hé....Je moet 't zo zien, voor €60 koop je weer 1000 GS. En als dat niet lukt belazer je gewoon de boel, waardoor 't hele systeem z'n waarde verliest.
     
  20. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik gebruik de achievements gewoon voor mezelf.
    Dat ik kan zien wat ik voor elkaar gekregen en gedaan heb. Vergelijken gaat gewoon niet op omdat je echt niet weet hoe de ander aan die punten gekomen is.

    Vindt het gewoon tof als ik weer een icoontje in beeld krijg met mijn prestatie erop. Keeps me going. En of ik nou 1000 punten achtersta op mijn maat interesseert me niets.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina