Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gears is even mooi als Bioshock, ze werken beide op de zelfde engine. Er zullen natuurlijk wel verschillen zijn maar die zijn minimaal.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Als een game op dezelfde engine werkt hoeft het niet zo te zijn dat ze even mooi zijn ;) Dit is tevens afhankelijk van de skills van de art-afdeling van de developer, om maar een voorbeeld te noemen.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja daar heb je gelijk in, Stranglehold is ook met de unreal engine gemaakt maar komt niet eens in de buurt van de GFX van GoW en BS. Maar wat mij zo erg opvalt zijn de glimmende muren en de weinige details, dit komt zowel voor in GoW als in BS. Ik denk dat beide games gewoon het maximale uit de engine halen.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Technisch gezien is Gears IETS mooier (IGN punten: 9.5 Graphics
    It may not be as technically impressive as Gears of War, but the art style, animations, and special effects create an unparalleled sense of mood and believability.)

    Ik schreef mn commentaar eerder deze avond voordat ik deze review las maar onderstreept precies hetzelfde zoals ik er over denk....

    Qua sfeer is er tot op dit moment (voor mij) geen game die zich kan meten met Bioshock.....
    NIet alleen de graphics dragen daar aan bij maar ook de inhoud van de levels en de verschillende effecten als je bijvoorbeeld die injectie naald gebruikt en de overgang van een filmpje als je van die verdieping afvalt...
    Ik werd direct meegezogen in de sfeer van de game :)

    Oja, 2 vrienden zijn hier de demo komen checken en beiden heren zaten met de controller naast zich te wachten tot er iets gebeurde na het vliegtuig ongeluk.......:lol::lol:

    Ik trouwens ook de eerste keer dat ik hem speelde :'-(

    Edit: maar iedereen heeft natuurlijk zn eigen mening
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha je bent niet de nige die dat dacht. Maar Bioshcok is zonder twijfel de mooiste 360 game op dit moment.
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb jij gears nog nooit op een HD tv gespeeld
    want anders zou je dat nooit zeggen
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    kiijk dat had i nou ook, ik wist ook niet dat het filmpje was afgelopen:p

    maar goed, ik vind dit echt een hele mooie game, en die pc versie, ziet er gewoon hetzelfde uit als de 360 versie,

    en sommige dingen van het water vind ik echt heel erg mooi, zoals water dat van een trappetje afstroomt, of water dat tussen die gaten van die deur spoot,

    maar bijvoorbeeld, water dat tegen een muur aankomt, en dan terug ketst,
    dat vind ik weert wat minder mooi, ook als je in het water slaat, klopt het niet altijd helemaal, metaal vonken, ipv water spetters ofzo,

    maar goed, dit is een beetje mierenneuken, de game is gewoon ziet er gewoon vet uit, en ong. op hetzelfde niveau als gears,
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Niet helemaal... Als je met DX10 speelt en een goede setup hebt is de pc versie een stukje mooier ;)
     
  9. Towel

    Towel Guest

    Jongens, hoe kunnen jullie gaan oordelen of bioshock er mooi uitziet ofniet? De game vind ik allereerst geen realitstische graphcics hebben. Hoe het is gemaakt is een beetje cartoony. Dat wil niet zeggen dat ik het geen mooi spel vind. Integendeel, dit spel is echt erg mooi. Het water vind ik niet zo heel speciaal, het komt beetje te blinkend over vind k zelf. Ook zitten er wat schoonheidsfoutjes: Als je onder water gaat staan heb je ff blur beeld maar dat verdwijnt gelijk weer.... Tevens stijgt het water niet:D

    De graphics van Darkness is gewoon iets realistischer en ziet er dus wat echter uit allemaal. Toch kun je van zon spellen niet zeggen dat het allemaal net echt lijkt. Dan moeten we toch een generatie verder. Crysis (pc) komt een heel eind denk ik.

    Bioshock is gewoon leuk en mooi gemaakt met sfeer en daarom krijgt het een hoog punt voor graphics.

    kom maar op met het geflame_0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 aug 2007
  10. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Wanna get high?
     
  11. Towel

    Towel Guest

  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die de PC demo van BioShock willen proberen : hij staat op GamersHell :) Have fun ! Ben toch benieuwd hoe dit eruit ziet t.o.v. de 360 demo die ik van de week even heb zien draaien.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik speel op een tft, dus wel HD :+ .

    Ik denk dat het meer smaak is, als ik terug ben van school zoek ik wel een paar screens op voor vergelijkingen.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Sorry hoor, maar ik vind Bioshock ook ietsjes mooier dan GoW. Er is gewoon veel meer detail voor alles. Veel meer sfeer. Er is veel meer nagedacht over de omgeving.

    En ik heb niet de minste HD TV kan ik je vertellen. Neemt niet weg dat GoW grafisch ook een topper is! IMHO de twee mooiste games op de 360.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  15. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Check deze :D die is echt lache :D

    [​IMG]
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Altijd hetzelfde argument van die PC rakkers. ;) Wil je wel even erbij vermelden dat een *fatsoenlijke* DX10 gfxcard al de prijs van een 360 betreft? Heb ik het nog niet eens gehad over de rest van de computer.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gears is nog steeds wel mooier vind ik, maar dat hoeft niet te betekenen dat Bioshock slecht is. Laten we zeggen dat Bioshock op de 2de plaats komt met grahpics :)
     
  18. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens nu wacht gewoon totdat je die game speelt. Gears ziet er super uit, dat staat buiten kijf. Maar ik neem aan dat we in Bioshock ook regelmatig worden verrast door een aantal WOW momenten.
    En wat is dat ook voor discussie; "Gears is lekker toch mooier dan Bioshock" Ga dan Gears spelen.
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand de game al?
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    GoW met bioshock vergelijken kwa grapisch kan helemaal niet de style / setting is heel anders. (first person / thirt person etc)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina