Ik geloof ook niet dat dit waar is; vele zaken kun je zelf ook raden, omdat het veel gehoorde wensen zijn. Vul dit aan met wat eenzijdige opties en noem alles lekker vaag met "meer opties" en klaar is een lijst die 50% zou kunnen kloppen.
Er zijn nog overigens echt nog wel genoeg "basic " dingen waar ze aan moeten werken...!
Iets wat ik echt niet snap zijn de volgende 2 zaken dat ze nog niet zijn doorgevoerd:
- kunnen selecteren op nieuwe, chronologische downloads (behoorlijk irritant om die A-Z door te spitten om te checken of er iets nieuws in zit. Nu ben je aangewezen op sites als Majornelson om dit te weten)
- played games lijst moet een owned / gekochte games lijst worden (wat heb je aan gespeelde games lijsten? Vooral die arcade *** die je 1x wilde proberen staat er vervuild tussen. Die zijn van mn harde schijf... wat is het nut hiervan? Als je een schone lijst hebt dan is het weer wat overzichtelijker / makkelijker om per game een aantal zaken te raadplegen zoals achievement, content download etc)
En.. lieve help, ik zie nu al de 28.372.873 verschillende draadjes alweer komen van...
- ik heb de lijst!
- hij staat al online!
- wanneer komt ie nou?
- wie weet het / nu meer?
- ik heb hem al!
... en dat in -tig talen. Altijd weer "goed" voor de vervuiling van een forum... arghh!
En de 3.092 vragen die hierover gesteld gaan worden van: kan dit, kan dat. Zo lang het niet officieel is is het weer geblaat van een geit en maar gissen; dus niemand die fatsoenlijk antwoord kan geven. Let maar op, de volgende vraag staat weer in de steigers
*tromgeroffel* (/edit: en ja hoor!)
Laatst bewerkt: 21 aug 2007