Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, mijn Xbox 360 is op 8 augustus opgehaald en 9 augustus is die aangekomen in het reperatie centrum in Duitsland. Maar mijn Xbox 360 heeft nog steeds de status: ''Device Received at Service Center'' en daar baal ik behoorlijk van, want heb examenjaar achter de rug en lange vakantie en dan krijg ik dit...
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf al 3 keer een x360 gehad die disc read errors maakte :mad: . 3defecte games, kan je met de xbox service regelen maar dan kost 't wel 15 euro per game |:-
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT,
    DE 21/08/2007 7:00 's morgens IN-TRANSIT SCAN

    Hij is er dus al..
     
  4. [Xd]Gam3r[Xd]

    [Xd]Gam3r[Xd] Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het best wel dom als ze je een nieuwe x360 belove dat je dan nog 25 dage zou moete wachten!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja , het is niet leuk maar zoals je kan lezen , je bent niet de enige met een xbox probleem....
     
  6. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    toen je je xbox terugkreeg, zat daar ook een brief bij dat het een replacement unit was? Dat had ik namelijk wel. Die bleek 2 jaar oud te zijn
     
  7. [Xd]Gam3r[Xd]

    [Xd]Gam3r[Xd] Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    in de winkel zijdde ze dak direct ne nieuwe zou krijge dus had ik GoW gekocht.
    mar hij moet dus een maand weg!!!en had nog ni een gespeeld!!!!:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, dit zijn de falcon's. die zijn zins vorige maand in productie en wordne in alle Xbox 360's gestoken. Dus normaal is zijn gewoon veilig.
     
  9. D4m4n

    D4m4n Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb ook zo een lange vakantie:thumbs:. Waarvan ik mijn xbox 2 maanden kwijt ben._0/
    De eerste keer ging hij weg toen ik net een HDTV had aangeschaft...
     
  10. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist stond UPS voor m'n deur met m'n 4e xbox. MFR-date is nu 25 oktober 2006 dus ik heb weer een ouder exemplaar teruggekregen. Wel een maand Live erbij en ik had in de tussenliggende periode al een wireless headset en PGR3 ontvangen ter compensatie. 1-8 kapot, 3-8 in Duitsland en 21-8 weer een xbox. Valt nog enigszins mee moet ik zeggen maar voor de zekerheid bewaar ik de verpakkingsdoos maar voor xbox nummer 5 :{.
     
  11. D4m4n

    D4m4n Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet me denken aan zo'n quote uit The Mexican van laatst.
    Samantha: I have to ask you a question. It's a good one so think about it. If two people love each other, but they just can't seem to get it together, when do you get to that point of enough is enough?
    Jerry: Never.

    Neem het woord people niet al te letterlijk.
     
  12. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik zien wat de status is van mijn in reparatie zijnde xbox360?
     
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    www.ups.com
     
  14. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    http://service.xbox.com/servicesignin.aspx
    2 bladzijden terug bladeren kun je precies lezen wat je moet doen ;).
     
  15. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat de fuck betekent :

    Repair Status: Empty Box Shipped to Customer
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zel legen doos naar u sturen.Maar daar zit gewoon een xbox 360 in :)
     
  17. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was toch juist dat ie(Helemaal aan het begin van de reparatiecyclus) net in de reparatie is genomen, staat er bij mij nu een maand.

    Volgens mij is dat omdat ze in de VS een doos opgestuurd krijgen waar je Xbox in kan.
     
  18. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0

    Als dat de reden is dat we allemaal zo lang moeten wachten breng ik ze wel een paar dozen van de Deen.

    Maar inderdaad, ik heb hem gisteren opgestuurd, dit stond er vandaag....
     
  19. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 3 stadia in de reparatiecyclus:
    -"Empty box shipped to customer" d.w.z. dat de xbox nog niet in reparatie is maar dat de xbox wel naar Duitsland of al in Duitsland is maar in ieder geval is aangemeld bij UPS. Dit kun je ook checken met je trackingnummer van UPS.

    -"Device received at Service Center" d.w.z. dat je xbox gerepareerd wordt of in ieder geval al is ingeboekt als reparatie.

    -"No pending repair" d.w.z. dat in geval van een Ring of Death je een refurbished exemplaar tegemoet kan zien. In de praktijk wordt de xbox na 2 werkdagen bij je thuis aangeboden indien deze laatste fase is aangebroken.

    Mijn net ontvangen xbox uit Duitsland blijft nog enige minuten "nablazen" als ik 'm heb uitgezet. Zou dit betekenen dat er extra koeling in is aangebracht? _O_
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet want volgens mij was dat pasieve koeling zijn.....extra heatpipes
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina