Dit spel vond ik echt niet leuk in de demo, de stijl spreekt me niet aan en ik vind het echt niet lekker sturen. Maaar ik vond Import Tuner Challenge zelf wel erg leuk. Heb net gisteren daar de laatste single player achievement voor gehaald. Leukste racespel op de 360 tot nu toe voor mij. (leuker dan PGR 3, Ridge racer 6, DIRT, flatout of Forza).
Idd vond er ook maar weinig aan. Vond de screens en menu plaatjes er allemaal wel dik uit zien maar die gameplay maakt alles bagger imo
Weet iemand toevallig hoe het nummer heet wat je aan het begin van de demo hoort in het scherm waar je 'demo version' en 'press start' ziet?
Heb demo paar minuten geprobeerd en weer verwijderd. Vond er niets aan. Normaal kan ik me nog wel aardig vermaken met een racegame, maar met Juiced 2 dus totaal niet. Had al geen hoge verwachtingen ervan.
K heb de demo gister gedownload... was tijdje niet op live geweest dus ging weer is kijken wat er allemaal online stond.. maar ik vind het een hartstikke leuke game.. en k weet zeker dat k hem ga halen! wie nog meer?
Duurt niet meer lang todat deze game uitkomt, wie gaat hem halen? Hij komt 21/28 september uit.. Sommige sites zeggen 21 en anderen weer 28 we zien het wel. Ik wacht eerst een aantal reviews af, zijn deze erg positief dan haal ik hem mischien maar zoals het ernu uitziet niet.
De gameplay is verre van realistisch maak ik uit de filmpjes op. Deze laat ik aan me voorbij schieten. Je powerslide als het ware door elke bocht, niks voor mij. Jammer, want t ziet er wel goed uit!
Vind het ook echt 10 keer niks. Heb allebei de demo's gespeeld en de reviews gezien en gelezen, maar niks kan mij overtuigen in deze game.
Sterker nog, bij Mediamarkt staat tie in de national flyer voor 27 euro !!, ik hoop dat dit goed is, zo ja, ga ik hem wel halen
Is dus niet zo. Ben er gister geweest, speciaal voor Juiced 2. Het was een druk fout kreeg ik te horen.....
Hoi He guys is er iemand die deze game ook heeft en me wil matsen met een paar online achievments. Tnxxxx Love this game just like tha first one on my pc