Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is vet, alleen moeilijk vergeleken bij tony hawk, daar was het een knopje induwen en er kwam een toffe move, nu moet je echt alles goed leren voordat je 1 move kan :9
     
  2. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat lijkt mij nou juist zo leuk. Ik ga 'm zo beginnen.. weet niet of dat slim is eigenlijk.. Duurt het downen nog steeds zo lang?
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja.
     
  4. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    al weer een uur vast op 64%
     
  5. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook al een half uur op 64%

    ps. cancel jij ook je download na rebooten?
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaa da doe ik telkens ik ga nog keer proberen
    edit: nog steeds :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh my god wat is dit spel vet! :D
    Het filmpje aan het einde van de demo laat ook wel een beetje zien wat een kicke tricks je allemaal kan doen als je de controls onder de knie hebt.

    Heb nu ook uitgevonden hoe je late en double kickflips ed kan doen....masterlijk hoe dat werkt _O_

    Ik ben morgen in Skatepark Insean...kijken of ik het dan ook kan :9
     
  8. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand trouwens een site heeft of heeft uitgevonden hoe je wat meer tricks kan doen dan uitgelegd wordt in de demo dan zou ik dat ook wel willen weten. Ik heb net een beetje zitten experimenteren, en heel soms komt er wel een 360 flip op hardflip uit, maar hoe ik het doe? :9

    Als je naar beneden zit in voor een ollie en je schuif je rechterstick naar links en rechts zie je het achterste voetje ook van links naar rechts schuiven. Uit zo'n schuine positie kicken krijg ik soms een varial flip of zelfs 360 of hard flip, maar hoe exact weet ik dus nog niet. Dit ben ik wel achter.

    Double flips
    - Rechter stickje schuin naar boven houden na de flip.
    Late shuvits - Direct na je Ollie de rechterstick naar links of rechts draaien.
    Late flips - Direct na je Ollie de rechterstick schuin naar beneden en weer terug flippen.
    Lage shuvits - Naar beneden met de rechterstick en gewoon naar boven draaien. Ik heb er ook op een of andere manier 360 shuvits uit gekregen....
     
  10. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    dit gaat echt nergens meer over ik ben al vanaf 17:00 aan het downloaden...
     
  11. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vanaf 11 uur dus dat is 12 uur bijna, echt alles al geprobeerd. maar helemaal niks.
     
  12. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik kan niet wachten om de demo te spelen. Enige probleem is dat dat ding niet download na 9 uur downloaden staat hij nog op 64%.(ja echt net zoals bij heel veel mensen) Ik probeer het morgen wel weer.:mad:
    Nu weer even ontoppic: Het spel lijkt me echt fantastisch. Vooral omdat ik overal lees dat het doen van de tricks aardig moeilijk is en je echt moet oefenen om ze onder de knie te krijgen. Ben er wel blij om dat het niet meer "driehoekje + pijltje naar links" is ofzo. Mooi om te zien dat er eindelijk een realistische skategame is.

    EDIT: Voor de mensen die de demo al hebben of hem bijna hebben hier twee handige links met de controls voor de tricks.
    Voor goofie stance: Goofie controls
    Voor regular stance: Regular controls
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    heu, ik wou hem downloaden maar hij staat niet meer op Xbox Live :confused:
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    nou vanaf 17 uur xbox aangehad en hij is nog maar op 75 %. Ga morgen wel verder want dalijk overhit de xbox nog.
     
  15. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    63% al heel de avond.

    Demo's moet je eigenlijk gewoon standaard de volgende dag downloaden.
     
  16. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vanochtend na 21 uur downloaden de demo eindelijk gespeeld, en ik moet zeggen, dit is mijn droom game, vrijheid en skaten en ziet er erg goed uit. Dit is een spel die ik echt heel veel zal gaan spelen.
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Kom niet wij uit die demo, probeer de hele tijd al een high olie te doen, rechter stickje naar benden en in een vloeiende beweging iets schuin omhoog, hij springt mooi, maar verder niks hoor..|:-

    Iemand tips ??
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ging om half 2 vannacht slapen en liet m'n 360 aan op download stand, hij was toen 66 % toen ik om half 4 wakker werd stond dat klote ding op 69%. In ieder geval heb hem niet gespeeld en vind het niet zoveel aan, Skate kan je het best zeggen als realistische skateboard game en de Tony Hawk reeks als Arcade, ik heb niks met skateboarden maar ik speel vaak de demo van Project 8 omdat het gewoon leuk is, Skate is meer gericht op mensen die echt skateboarden denk ik.
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Langer beneden houden en dan gewoon omhoog flicken :D
     
  20. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    f u c k y e a h !

    De grafics zijn boven mijn verwachtingen de AA loopt lekker. (ex)skateboarders zullen de controls bijzonder kunnen waarderen omdat er echt over nagedacht is en je het gevoel hebt dat je een trick echt maakt... moeilijkheid is relatief, maar tis qua timing en snelheid lastig om een specefieke trick te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina