dat is alleen in noord-amerika, ik denk dat ze wel de juiste maatregelen nemen, om dit tegen te gaan, tenzij het een productie fout is.... en niet een verschepings fout
Kon het toch niet laten om de demo te spelen Het spel is nog mooier dan ik dacht Het enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken was dat twee gevechten iets te chaotisch waren zodat ik weinig tijd had om creatief te zijn.
ach, de tweede x is het al minder chaotisch, en bij elk gevecht, probeer ik er toch weer iets moois van te maken, nix leukers dan vliegende robotjes elkaar zien afmaken
Ik ga in ieder geval proberen zoveel mogelijk Plasmids te vinden, ben echt benieuwd wat er allemaal voor (zieke) shit mogelijk is in dit spelletje
*belt de dokter... vraagt of poep ziek kan worden, *hangt op... Anyway ik kan haast niet wachten hoop dat ik hem donderdag al heb.
Ja en dan komt dit er nog bij. http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7796 Maar ondanks dit kijk ik toch wel heel erg uit naar bioshock
http://www.flickr.com/photos/10460921@N08/ heb daar zelf een week gewerkt en verdiende 350 dollar in de week
Heb het spel niet eens en droomde vanacht hoe ik in Rapture liep, een big daddy afknalde en me zusje in de vorm van een little sister ook neermaaide
Dat het beeld freezed ligt niet aan Bioschock maar aan de slechte kwaliteit van de Xbox360. Ik had het ook bij Saints Row, hij begon ermee en stopte er niet meer mee. En dat met een console van nog geen jaar oud toen. Dat het bij Bioshock gebeurd zegt dat het een zware game is die veel eist van je console. Is die console niet 100% in orde ga je het merken. Er zullen ook hier veel klachten komen van games die vastlopen. De 360 is kwalitatief gewoon een slecht apparaat. Dat is een feit.
gekke is alleen dat ik net genoeg met het spel heb om hem aan te schaffen. het hangen van het beeld had ik alleen eventjes met wat filmpjes in GoW toen ikhem voor de 3x speelde
Nee bioshock zal nooit op de ps3 komen. Zie het maar als hetzelfde met MGS 4, die zal ook nooit op de xbox kome .