Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6444
     
  2. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt superlomp zeg............echt bizar dat het zo gerealesed wordt. Zou niemand bij 2k dat door hebben gehad ofzo?
     
  3. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt dat dat alleen met de demo is maar ik weet dat niet zeker :p
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    om alles nou over 1 kam te scheren vind ik wel ver gaan , heb zelf ook heel wat uren in Saints Row zitten en nog nooit een freeze gehad.....

    ik zou het dus ook niet zo gauw verwachten bij Bioshock , kan altijd natuurlijk maar de tijd zal het leren......


    mensen veroordelen te gauw iets , dat is pas een feit.....
     
  5. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij Saints Row ook nooit een freeze gehad, terwijl andere games in die periode wel vastliepen en de console niet lang na het uitspelen van SR toch kapot was.
    Het is niet omdat een console vastloopt bij een bepaald spel, dat de fout bij dat spel ligt, de console was 'gedoemd' om vast te lopen en het gebeurde dan toevallig bij dat spel.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    BioShock 360 vs PC (DX10 systeem):
    [gt]23826[/gt]

    Vind zelf de kleuren in de 360 versie mooier (dieper) en de framerate op de 360 is beter. Is natuurlijk wel afhankelijk van je systeem.
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    de in het filmpje getoonde pc versie vind ik inderdaad ook minder ja.....zal wel beter zijn als je een ander systeem hebt of bepaalde instellingen aanpast maar nu zeg ik xbox 360 versie is mooier
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    in de game mania in belgie is het binnen.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vet!

    Ik ga zometeen ff naar m'n winkelcentrum hier ff kijken!
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    verschil is niet groot met de xbox en pc, maar xbox wint het net :D en dat voor 400 euro :p
     
  11. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bioshock besteld bij bol.com ..zijn die een beetje snel met verzenden?
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de site van Dimension Plus staat de releasedate van beide uitvoeringen op 22 augustus, en als direct leverbaar.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het is toch echt een feit dat de Xbox360 kwalitatief geen goed produkt is. Dat zeggen de cijfers, dat verzin ik niet. Het aantal Xbox-en dat kapot is gegaan is vele malen hoger dan bij welke andere console dan ook. Dat is toch geen nieuws?

    Ik denk dat een game die veel vraagt van een console gewoon eerder mankementen van de console laat zien. Dat ligt dus niet aan de game maar wel aan de console. En daarmee bedoel ik heus niet alle 360 consoles ofzo. Maar dat het er te veel zijn is geen nieuws. Ik verwacht dat Bioshock dus vaak gaat vastlopen bij een hoop mensen. Ik hoop het niet, maar het zou wel goed mogelijk zijn.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    400 is veel. Had hem voor 360+GoW. Maar ja als ik dan naar me pc kijk dan ben je al snel 800-1000 euro kwijt voor een top systeem. Voor 600-800 kun je een sub-top pc kopen wat ook nog goed mee kan komen. Maar goed ik speel geen games meer op mijn pc aangezien dat gewoon outdated is en het niet echt meer waard is op een enkele game na dan.

    Dat bullshit verhaal dat een xbox een ruk apparaat is komt me ook al aardig de strot uit.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2007
  15. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ben erg benieuwd naar de xbw-review van Bioshock, over Shadowrun beweerde de reviewer nog het volgende:

    "Geen 'singleplayer' is gewoon een minpunt, hoe je het wendt of keert. Als er een shooter uitkomt die alleen singleplayer gericht dan is de algehele klacht dat er geen mp in zit. De andere kant op werkt dat hetzelfde imo."

    eens kijken hoe consequent de site deze opvatting nastreeft :b:

    maar goed, dat was nog even wat oudzeer over mijn beste multiplayer experience ever... back on topic over bioshock, ik 'vrees' dat dit mijn beste singeplayer ervaring zal gaan worden, de demo was iig veelbelovend... can't hardly wait!
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb hem net gehaald. Zeg echt niet waar, anders krijg ik gezeik van die gast.

    :D

    Kreeg overigens de steelcase mee ;) Zit nu op mijn werk, dus voor de personen die mij niet geloven, ik maak vanavond wel ff een foto
     
  17. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Is het een echte gamezaak? Of gewoon een free record shop ofzo
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Sorry, maar ik zeg echt niets, anders krijg ik nooit meer iets mee van die gast. Enige wat ik zeg is (Alkmaar)
    Als je mazzel hebt en gewoon wat winkels binnenstapt, dan heb je kans dat ze hem verkopen.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ghehe :+

    Als 't goed is kan ik 'm vanmiddag ophalen.

    Iemand dimplus al geprobeerd? Volgens de site is ie direct leverbaar, en staat de releasedate op vandaag. :)
     
  20. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ga je dan op een forum zegge dat je hem hebt... sigh..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina