Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn veel beter vind ik, de animaties ook. En de gameplay is nóg beter, deze game word het beste voetbalspel ooit.:) Op WinningElevenBlog.com staat nu ook een filmpje van de faces.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Erg vet _O_
    Vet dat er gefeest wordt met wisselspelers :) Hopelijk zie je ze ook warmlopen e.d. Niet dat ze er alleen zijn bij doelpunten.
    Ander ding dat ik zag was een "echte" snelle vrije trap. Fluit, bal stil, verder spelen. Als je nu LT+RT gebruikt, staat er soms al een muur van 4 of 5 man :confused:

Voor de rest ziet het er allemaal gewoon weer lekker uit :)
    Smaakt naar meer!

edit:/
    Hoe die gast op het laatst ook uit de muur komt springen _O_

Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  3. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de demo?

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Wie zegt dat er uberhaupt een demo komt?

5. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Supporters zien er mooi uit op die blog. Ook mooi om te zien hoe die Ronaldo op de reclameborden feest staat te vieren. Dat zorgt toch wel dat je supporters erbij betrokken worden en dat miste ik in deel 6.

En inderdaad, leuk dat je feest viert met je wisselspelers. Ik neem aan dat ze warmlopen, want je ziet ze feestvieren bij de cornervlag, maar dat kan ook zomaar uit het niets verschijnen.

6. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, of 9 van de 10 keer schoot die de bal recht in de voeten van de tegenstander.:9

7. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ligt aan jezelf, je kunt de bal wel redelijk richting meegeven, maar een echte snelle vrije trap is het niet, inderdaad. Bij het volgende deel dus wél. :)

8. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die pas na de release van PES2008 komt.
    Dat was met PES6 ook dus ik zou er niet op rekenen dat de demo snel komt.
    Het hele spel is nog maar voor 75% klaar dus daarom denk ik ook dat we een vroegtijdige demo wel kunnen vergeten. :'-(

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308

Inderdaad, en als dat het geval is, dan kunnen ze het er net zo goed uitlaten. Maar je ziet ze onder het spelen in de dugout (schrijf je dat zo?), je ziet ze hier bij het feestvieren, dan kunnen ze ook wel even warmlopen enzo :9

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Idd een leuk filmpje...

11. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
  12. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gametrailers.com/player/usermovies/97600.html

Enjoy, menu etc ziet er iig al een stuk meer next gen uit. Als je goed timet zie je ook de stat-6hoek van Gago in het formation settings scherm. Hij is iig slechter dan Aimar, maar zo te zien kan die nog wel wat. En hij is natuurlijk pas 21, vast een goede aankoop voor in de ML. Misschien wel geinig.

Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ziet er stuk beter uit. Vrisse wind door de menu's kon geen kwaad :)

14. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Filmpje stopt bij mij op 2:10...

Ik hoorde de supporters in ieder geval 'Argentina' zingen. :9

15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
  16. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    filmpje is volledig te bekijken op insidegamer.nl en game1.nl (zijn alleen beide fucking traag vandaag)

17. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    De netten van de doelen zijn geweldig mooi geanimeerd. Het zijn niet van die kooien, maar van die netten waar je de bal lekker in ziet opbollen. Heerlijk.

18. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    De Winning Eleven blog ligt er zelfs compleet uit. Jammer, want die is het meest up to date.

19. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat is zorgen dat je spelers die niet op hun eigen positie staan (Kaka op CB bv) daar ook slecht laten presteren. Ik was net weer lekker aan het Pessen met Lyon en alles ging lekker. Barca verslagen, Inter met 6-1 en daarna nog een keer Inter verslagen. Maar dan komt er weer zo'n flikker die 4-5-1 gaat spelen met Milan met 4 CB's en nog eens 2 DMF's! Daar kan ik behoorlijk pissig van worden omdat daar echt niet tegen op te boksen is. Natuurlijk komt die weer leuk met Kaka het hele veld overrennen en schiet die er ook nog een paar in. Kaka schop je ook niet zomaar de wedstrijd uit, iets dat ze ook is moeten veranderen in het nieuwe deel. Sommige spelers raken nooit geblesseerd, dat is gewoon niet realistisch.

20. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid!
    Ik heb deel 3 t/m 6.....

Waarom zie ik nog steeds geen next gen voetbalgame?
    De spelers lijken wel kinderen zo klein!
    Dat publiek is weer verschrikkelijk slecht nagemaakt...
    Die menu's hebben ze echt super gedaan hoor jongens ze zijn echt meer naar het next gen toe gegaan.Echt een verbetering die menu's....Volgens mij zijn de kleuren anders.
    Hoe kunnen ze nu aan deel 345 beginnen en helemaal(bijna) niets doen aan die verschrikkelijk achterhaalde graphics.Aka ps2 look.
    Ik denk dat elk jaar meer een update is dan een steeds mooiere game.
    De gameplay vind ik (GOED),maar zeker niet geweldig.
    Deel 6 heb ik alweer flink opgepakt dankzij die geweldige doelmannen en alleen op de keeper af doelpunten.

Ben niet impressed en ik gok dat volgend jaar weer hetzelfde verhaal gaat worden van wat ik hier allemaal gezegd heb!
    DIt lucht op\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina