1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "Waarom speelt niemand Pimp My Ride" Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Liné, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liné

    Liné Dr. Freeman

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom bij de Waarom speelt niemand Pimp My Ride" Thread.

    Ten eerste wil ik u erop attenderen dat wat er op deze Thread gezegd word, in geen geval een negatieve benadering is op het spel "Pimp My Ride".

    "Enter Pimp City, where bling is king, and style is everything. On these streets, if your car isn't fully pimped out, you'd be better off walking. You and Xzibit will take on the challenge of hooking up your homies, and transforming their hoopties, buckets and beaters into the hottest whips on the street, while redlining through the highways and alleyways of Pimp City. You choose the mods, you choose the route, but pimpin' ain't easy. It will take speed and style to hook them up. Do you have what it takes to Pimp Their Ride?"

    Laten we onszelf het volgende afvragen:
    "Hoe is het mogenlijk dat een spel met een relatief goed gestolen concept en
    uren solid gameplay van Wagens tunen, zo slecht is afgewerkt?"

    dan komen we al snel bij de volgende 3 vraagstukken.
    Natuurlijk beter bekend als de DHZ: D(oor), H(oe) en Z(ijn).

    1. Door welk bedrijf is het developed?
    2. Hoe zijn de graphics in vergelijking met andere games die rond dezelfde tijd uitkwamen?
    3. Zijn de controls acceptabel?

    Regelmatig struikel ik over games die zo slecht afgewerkt zijn dat ik er bijna van moest huilen.
    Neem nou King Kong, het had wat moois kunnen worden, ze hadden kunnen denken: "Djees, let's get ourselfs togeather and make this work, and work good!"
    maar in plaats daarvan krijg je een hoopje poligonen op je beeldscherm, waar je tv depressief van word. daarnaast zit er een stapel bugs in van heb ik jouw daar, en dan heb ik het natuurlijk over het regelmatig wegvallend geluid,
    het verkeerd geplaatste "watergeluid' dat je af en toe krijgt als je over rotsvaste grond loopt en een ontiegelijk grote groep gillende mensen die verdwijnen zodra je door de "straten van New York" loopt. Het gegil gaat natuurlijk gewoon onverminderd door ondanks dat de mensen nergens meer te vinden zijn.
    daarnaast is er ook een uitgebreid aanbod van extra's die nergens op slaan,
    zoals horizontal flip, een mode voor mensen met verkeerde lenzen in, zoals mijn goede vriend 50cal suggesteerde.

    Dus speculeer even met mij mee over de game Pimp My Ride, laat je hersenen kraken en je vingers typen.
    En terwijl je je comment typt, denk hier is over na: .....denk je dat MTV Games blij is met het eindresultaat??

    Ik wacht op uw mening.

    Met vriendelijke groet,

    Liné.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  2. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    wtf...wat een onsamenhangende thread maak je hier zeg.

    je vraagt je af waarom niemand het speelt gebruikt 3 random criteria en gebruikt dan King Kong als voorbeeld; King Kong was een vrij aardige game die overal redelijke reviews kreeg. Dus daar ga je al de mist in.

    en dan aan t eind vraag je of MTV blij zal zijn geweest. Hoezo..hoe kom je daarbij..wat maakt het uit...wat...hoe..huh?

    Naja, ik snap je dus niet.
     
  3. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij wacht tot 2 uur op de CoD4 beta, en zijn tijd wilt doden in een tergend saaie discussie.
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Het draait allemaal om het geld, het kan hun geen kniezooi schelen of de game er nu geweldig uitziet of totaal belabbert.

    Zo denken hun: TV programma Pimp my ride slaat aan.
    dus dan moet de game ook aanslaan. want wie wilt nu niet zelf zijn auto pimpen in mtv's pimp my ride!

    Dus er gaat een telefoontje naar een dichtbij gelegen game developer het liefst de goedkoopste om de opdracht te krijgen dat ze een pimp my ride moeten ontwikkelen, maar binnen het budget (wat natuurlijk niet al te breed mag zijn).
     
  5. Liné

    Liné Dr. Freeman

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    @DutchDemons: Jammer dat je geen lolletje kan waarderen, sorry dat ik je op deze manier onherstelbaar in verwarring heb gebracht.
    @Shortbull: idd, bedankt dat je meedenkt, maar laten we dan hier eens over nadenken: hebben ze dan in hemelsnaam helemaal NIETS geleerd van alle (laten we het een film game noemen) film games die over het algemeen allemaal zuigen?
    ik bedoel, als je weet dat je een low budget game gaat maken, en je weet al van tevoren dat niemand hem gaat kopen, omdat het spel universeel al verklaard is als wack, waarom zou je er dat toch geld in inversteren?
     
  6. Liné

    Liné Dr. Freeman

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er vanavond een cod4 beta?
    sweet...
     
  7. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    tja... als iemand per se auto's wil pimpen dan doe je dat wel in Need for Speed(most wanted) of desnoods Saints Row ed. Kun je er meteen nog effies mee rijden en showen... pimp my ride.... ja... ik kijk er liever naar dan dat ik zelf die auto's maak, vaak zien ze er toch niet zo mooi uit.. en er zijn alleen nog maar herhalingen op tvXD
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wazig topic inderdaad.
    King Kong vind ik een prima spel hoor, zij het dat het aan de korte kant is, bovendien delen een hoop mensen die mening, gezien de reviews op internet. :+

    Over Pimp my Ride kan ik weinig zeggen, behalve dat het me niet boeit, het slechte cijfers krijgt en niets toevoegt. Auto's pimpen kan je in veel meer spellen, die wel positief beoordeeld worden en ook bekender zijn. :)
    Lijkt me een gevalletje van te weinig interesse, geen toegevoegde waarde en een simpelweg slecht spel. ;)
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    waarom niet??

    eerder waarom wel? :D
     
  10. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje onnodige thread, anders kunnen we wel van alle bagger games een extra thread maken.

    Oh waarom: gewoon lijkt me niks en er zijn voor mij leukere games.
     
  11. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    King Kong vind ik een pracht spel. Goed beeld en het geluid valt bij mij helemaal nooit weg. De extra`s zijn ook wel leuk van King Kong dus niet over die game zeuren!

    Pimp My ride heb ik ff gespeeld maar vond het eigenlijk niet veel. Snapte niet wat je precies moet doen en ik houd niet van spellen met Tijd er in.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    King Kong is een topgame!

    En Pimp My Ride wordt niet gespeeld omdat het gewoon een k*t game is.

    Simpel toch? Lijkt me geen apart topic voor nodig
     
  13. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Games als deze kunnen niet tippen aan de race games van tegenwoordig. La Rush is ook zo'n spel wat bagger was.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    incl. de laatste Neef for Speed. :9
    Anyway, King Kong ownde. Enneh, die gasten willen gewoon scoren..elke n00b ziet de verpakking liggen en ziet zo 'Pimp My Ride' eropstaan en dan denkt ie bij zichzelf: OH MY GOD HEXOR! I NEED THAT GAME! IT'S PIMP MY RIDE! En tsjah zo gaat dat nu eenmaal.
     
  15. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics: slecht
    Gameplay: slecht
    Idee: slecht

    Game: slecht.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, wie speelt er een slechte game?
    Game moet het hebben van zijn naam (licentie).

    Zijn genoeg mensen die geen magazines lezen of websites bezoeken die over games gaat en dus troep kopen, vanwege de naam. Vaak vinden ze het nog leuke games ook. En voor een developper is het zo lekker makkelijk geld binnen halen.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    We gaan hier verder: Pimp My Ride . Dit wordt helaas een opsom topic. Voor de liefhebber kan je met de zoekfunktie ook King Kong vinden :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina