Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    tussen de pc en 360 zat gewoon geen verschil, mss als ik het filmpje in hogere resolutie kijk, een klein verschil zie, maar er is bijna geen verschil,

    mooi zo:D
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze hem morgen verzenden. dan heb je hem vrijdag... iedereen blij :)
     
  3. JinKazama

    JinKazama Chunli's shoe-shiner

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zonet ook mijn CE opgehaald... Er is geen echte street date blijkbaar, iedereen doet maar wat... In Hengelo/Enschede is ie gewoon te krijgen (de normale versie zowiezo...

    Hier het bewijs van mijn doos 10 mins geleden genomen:

    [​IMG]
     
  4. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de FRS hem al verkoopt? De vrouw van de FRS HQ zei dat ze de internetbestellingen pas morgen versturen zodat ie vrijdag in de bus ligt.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lucky bastard. Hoop dat postbode vrijdag beetje bijtijds komt. Zou me niets verbazen als ie laat in de middag pas komt.
     
  6. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag gisteren ook al in de reclame staan dat ie 'out now' is
     
  7. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga hem dadelijk ophalen bij E-PLAZA, helaas geen CE meer maar wel steelcase.
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    yes heb biosochk net gehaald:D
     
  9. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt precies wat al de gamers hierboven zeggen die ofwel de gewone of de Collectors Edtion halen, hebben gehaald of gaan halen... Bioshock is verkrijgbaar... Ik heb net bericht ontvangen dat ik de CE-edition kan komen ophalen... Mooi zo, want mijn vingers jeuken om dit fantastische spel te gaan spelen... Ik vond de demo al super, dus... :)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  10. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ophalen? Vertel er aub even bij bij welke winkel je hem ophaalt.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Mothafuck, ik ga hem straks ook kopen, want ik zou het niet kunnen accepteren als iemand hem uit Sneek voor mijn neus wegkaapt. ;):9
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Er staat geen regel in 't forumbeleid die mensen verplicht een foto te posten wanneer men een game eerder heeft dan de officiƫle releasedatum. Vorig jaar rond de release van Gears of War hadden we een dergelijke regel ingevoerd, en dezelfde dag nog ingetrokken, omdat 't compleet belachelijk is om mensen preventief te bannen zodra ze geen foto laten zien. Deze oude, niet geldige regel is eerder in deze thread aangehaald, maar niet terecht. De achterliggende gedachte was blijkbaar om mensen met een illegale versie te weren, om zo te voorkomen dat ze stukjes van 't verhaal verklappen, en daarmee alles verzieken voor de mensen die wachten op de originele game.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Verdomme. En ik maar wachten op Bol.com. Gelukkig maakt de prijs van 46 euro weer veel goed. Daar wacht ik nog wel even langer voor.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    waarom moet ik nou werken |:- iemand hem al in Almere of lelystad gezien ?
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat vanleest hem ook snel binnenkrijgt dan..
     
  16. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Free Record Shop gebeld. De plaatselijke FRS uitzendkracht wist nieteens wanneer ze hem kregen, en de FRS HQ zei dat bestellingen altijd pas op de dag van release uitkomen.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zoals Arjan al aan geeft was de regel (foto posten) onterecht. Het is echter wel aan een moderator om vast te stellen of het om een legale kopie gaat of niet. Mocht hij twijfelen dan vraagt hij bewijs aan de persoon ik kweste ;)

    Ik wacht ook met smart op Bol maar ik vrees dat ik hem inderdaad ook pas morgen krijg :D
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Morgen zou nog steeds vroeger dan verwacht zijn. :)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daar heb je een punt .. hmm.. ach ik heb geen haast
     
  20. DeJonz

    DeJonz Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock

    Aangezien iedereen in de topic zo irritant geheimzinnig doet over waar ze Bioshock al kunnen krijgen (alsof het iemand een reet uitmaakt als je het 'verklapt' :confused:), hier mijn persoonlijke ervaring: In Amsterdam is hij, tenminste in de Bijlmer, niet te krijgen bij Dixons, Intertoys, Media Markt en de Free Record Shop, en stond hij wel gewoon in de rekken bij de E-Plaza. Daar maak je dus waarschijnlijk de meeste kans. Enjoy.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina