bij dit soort games is het altijd heel persoonlijk, je moet er echt van houden om het te waarderen! Ik vind dit gwoon helemaal geweldig, ik denk dat ik de game 10/10 ga geven na em uitgespeeld te hebben
De demo laat weinig zien. Je krijgt niks van de verhaallijn en FMA's mee waardoor je in het spel getrokken wordt. De tunr-based gevechten zijn voor mij secundair welk nodig is om het verhaal verder te laten gaan. Maar goed ik wacht wel tot hij wat in prijs gezakt is.
Dat kan dus helaas niet. Vind de demo sowieso raar gekozen. Ze gooien je midden in het spel en mag het verder maar lekker uitzoeken allemaal. Ze hadden denk ik beter iets van het begin kunnen pakken net zoals Bioshock bijvoorbeeld. Dat vind ik persoonlijk tenminste altijd veel fijner en leuker.
Kan wel, in de Japanse versie niet, maar in de US en EU versie zou een moeilijkere moeilijkheidsgraad zitten.
Ik heb hem zojuist kunnen ophalen bij mijn leverancier! Echt een super spel.. vond de demo ook heel leuk dus ben gelijk hem op wezen halen toen die me belden!
Zonet ook al opgebeld, kan em zo ophalen komt mooi uit, heb ik nog 2 daagjes voordat bioshock komt. Heb ik dan 2 vette spellen te spelen totdat Halo 3 uitkomt
Het commentaar voor uw order is Beste klant, Het doet ons genoegen om u te kunnen melden dat uw bestelling vandaag verzonden is. We wensen u heel veel plezier met de door u bestelde producten en hopen u graag terug te zien voor een nieuwe bestelling. Heeft u vragen over de verzending dan kunt u contact met ons opnemen: WOOHOO dan heb ik em morgen
Ik ook... Ik ga de game straks ophalen... Ik ben zeer benieuwd, ook al heb ik de demo al gespeeld... En hoe het doosje in elkaar steekt is tevens van belang, vind ik... Hopelijk hebben ze daar een goede oplossing voor bedacht, anders gooi ik 1 van de 3 discs wel in een ander doosje... \o/
Dat blijkt dus toch niet zo te zijn. Althans, als je voor het eerst de game speelt kun je nog geen moeilijkheidsgraad kiezen. Misschien downloadable content ofzo?
Reviewcopy via de site waar ik voor schrijf. Eigenlijk zou ik er niet meer teveel over zeggen, maar vond dit misschien wel van belang voor diegene om te weten. Edit: Oh, diegene was jij dus.
Raar dat men dit spel in het begin hoge cijfers gaven,en nu andere weer lage cijfers!Hoe dan ook,ik haal dit spel gewoon,de sfeer lijkt me top,en het verhaal tof en meeslepend.Mooie graphics en goed geluid ect.Vrijdag samen met bioshock halen .
Wordt nog moeilijk om te kiezen tussen Bioshock en Blue Dragon dan zeker? Ik heb Bioshock besteld dus laat deze even aan mij voorbij gaan. Koop of ruil hem wel een keertje voor een ander spel.
Grapjas! Dan is die verkoop(st)er wel echt heel dom om dat toe te laten.. Ik ga zo nog ff kijken denk ik.