Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rdswart

    rdswart Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er ervaring met pre-orders van bol? zijn ze altijd op tijd?
     
  2. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Een maat van mij besteld daar altijd en 9 van de 10 keer zijn ze op tijd ja.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd op de release bezorgd, netjes in de seal, zoals het hoort.
     
  4. rdswart

    rdswart Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi :)

    Vind het ergens wel jammer dat er toch winkels zijn die hem te vroeg verkopen. Hierdoor worden de mensen die hem pre-orderen om er juist vroeg bij te zijn en de winkels die zich wel aan de regels houden erg benadeeld. En ja ik ben jaloers. ;)
     
  5. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0

    meestal heb je hem wel goedkoper bij een pre order
     
  6. bjornkeizers

    bjornkeizers Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Doorgaans heb ik geen problemen met nieuwe releases bij Bol. In principe altijd op de releasedag binnen, maar helaas ook wel eens een dag later. Jammer genoeg heb ik nooit iets vóór de release binnengekregen, zoals nu dus ook niet :'-(

    Mijn status staat nog steeds op 'word verwerkt'. Ik neem aan dat hij vanavond verzonden zal worden. Als dat niet gebeurd annuleer ik hem en haal ik wel ergens de CE.

    Normaal ben ik niet zo'n fan van pre-orders, maar het verschil tussen 47 en minimaal 59 Euro was mij toch écht te veel.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja normaal gesproken pre-order ik mijn games ook meestal bij de Replay, heb ik ze vaak ook voor de officiële release thuis liggen. Helaas doet Replay Den Bosch niet aan PC games en ik wilde perse de PC versie van BioShock....vandaar Bol.com :) Maar die paar daagjes wachten kan er ook nog wel bij ;)
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    pre order houd niet in dat je hem eerder hebt!
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Pre-orderen heeft geen zin. Het is net zoiets als online een TV kopen. Als je naar de winkel gaat heb je hem direct. Online, moet je er net ff iets langer op wachten. ;)

    Zo'n game wordt namelijk nooit op vrijdag geleverd. De meeste winkels krijgen op woensdag nieuwe voorraad (ivm de koopavond en zaterdag). Dus kun je er vergif op innemen dat je hem altijd van te voren kan krijgen. Bovendien pre-orderen mensen vaak, omdat ze bang zijn dat ze hem anders mislopen. Bij games komt dit bijna nooit voor.
     
  10. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb em net gekocht voor 65euro bij bart smith :D
    heb er meteen wat fotos van gemaakt ( het is de tin case versie )
    Sry dat de fotos niet zo goed zijn ( snel snel gedaan ) wil zo gaan spelen haha :p


    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  11. 50cal

    50cal Dead rising

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het nog zo net niet met Bioshock, ik vind het veel weg hebben van prey wat in dit geval niet erg positief is.
    Ik weet namelijk nog hoe ik helemaal gek was van de prey demo, maar toen ik het echte spel in huis nam begon het al gelijk te vervelen, we hebben al zo vaak door ijzeren gangetjes gelopen en als er niet iets heel bijzonders aan zit ben ik er al snel op uitgekeken

    Nu zeg ik niet dat Bioshock gelijk een slechte game is, want ik moet toegeven dat het wel iets orgineels heeft, maar ik weet ook niet of dat genoeg is voor een echte goeie game.
    Ik vind bv: de wapens niet erg mooi eruit zien, en de mensen ook niet en ik ook vind ik het best belangrijk van een FPS dat je je eigen leden maten kunt zien als je bv: naar beneden kijkt.
    Ook geven ze gelijk al aardig wat van het verhaal weg, als je zo de stad binnenvaart, zelf vind ik dat het wel iets geheimzinniger kan want je stort neer en het volgende moment zit je al in een vreemde onderwater stad.


    Ik kan niet echt in de sfeer komen, het blijft een beetje oppervlakkig, want alles is ook al redelijk voor je uitgedacht als een film, waarbij je niks hoeft te doen niet bij na hoeft te denken.
    Wat bv: Half-life zo'n goeie Fps maakt is dat de omgeving niet constand opvalt. In het eerst en laatste level natuurlijk wel, maar dat zorgt ook voor een goeie afwisseling.
    En dat is een fout waar veel developers in trappen, te veel decoratie.

    Ben zelf denk ik niet van plan deze titel te halen, maar je kan hem alteid wel van iemand lenen, of over een paar maanden goedkoper kopen.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  12. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    net gekocht bij Bart Smit in Almere-Buiten :thumbs:
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zelf weten. Ik denk dat de reviews niet voor niets aangeven dat Bioshock sinds HL2 de allerbeste shooter is!
     
  14. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit is onzin. Ik pre-order regelmatig een spel via internet (Bol.com, GCshop etc...) en ik heb het spel tot nu toe altijd op de dag van release of zelfs een dag eerder binnen gekregen.
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Whoohoo ik heb em ook!!!
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier wil ik nog aan toevoegen dat pre-orderen in sommige situaties wel degelijk zin heeft, omdat je anders potentieel een LE misloopt. Als je niks geeft om LE's en toch van alles de normale editie koopt kan ik me echter voorstellen dat je vrijwel nooit pre-ordered.
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, zeker als zulke versies in een gelimiteerde oplage verschijnen. Mja, tenzij Microsoft een fout maakt, en aan 't merendeel van de gameshops geen CE's levert |:-.
     
  18. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je nou gewoon effe goed had gelezen, brainiac... Dan had je kunnen zien dat bijna de helft van de mensen hier hun exemplaar bij Bart Smiecht of E-plaza hebben gehaald. Me included...

    Vooroordelen werken in dit geval in je nadeel, dus plaat voor je kop weghalen en fietsen kreng!
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Een game als Halo kan je bijv. wel beter pre-orderen, bij BioShock vond ik dat niet, morgen maar weer hier kijken anders fiets ik naar Bart Smit.
     
  20. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    @klg777,

    idd, maar dat zijn ook de games die 99% van de gamers wil hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina