Ik weet het nog zo net niet met Bioshock, ik vind het veel weg hebben van prey wat in dit geval niet erg positief is.
Ik weet namelijk nog hoe ik helemaal gek was van de prey demo, maar toen ik het echte spel in huis nam begon het al gelijk te vervelen, we hebben al zo vaak door ijzeren gangetjes gelopen en als er niet iets heel bijzonders aan zit ben ik er al snel op uitgekeken
Nu zeg ik niet dat Bioshock gelijk een slechte game is, want ik moet toegeven dat het wel iets orgineels heeft, maar ik weet ook niet of dat genoeg is voor een echte goeie game.
Ik vind bv: de wapens niet erg mooi eruit zien, en de mensen ook niet en ik ook vind ik het best belangrijk van een FPS dat je je eigen leden maten kunt zien als je bv: naar beneden kijkt.
Ook geven ze gelijk al aardig wat van het verhaal weg, als je zo de stad binnenvaart, zelf vind ik dat het wel iets geheimzinniger kan want je stort neer en het volgende moment zit je al in een vreemde onderwater stad.
Ik kan niet echt in de sfeer komen, het blijft een beetje oppervlakkig, want alles is ook al redelijk voor je uitgedacht als een film, waarbij je niks hoeft te doen niet bij na hoeft te denken.
Wat bv: Half-life zo'n goeie Fps maakt is dat de omgeving niet constand opvalt. In het eerst en laatste level natuurlijk wel, maar dat zorgt ook voor een goeie afwisseling.
En dat is een fout waar veel developers in trappen, te veel decoratie.
Ben zelf denk ik niet van plan deze titel te halen, maar je kan hem alteid wel van iemand lenen, of over een paar maanden goedkoper kopen.
Laatst bewerkt: 22 aug 2007