Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het ligt eraan hoeveel bommen je hebt gepakt. Als je bijvoorbeeld 7 bommen hebt en je pakt daarna de power-up van de lijnbom, dan kan je met X al je bommen op een lijn gooien.

Vanochtend de trials geprobeerd van de nieuwe Arcade spellen. Street Trace ziet er grafisch mooi uit en het speelt ook nog wel lekker weg. Maar ik ben niet zo'n voorstander van al die power-ups. Ik heb liever een spel zoals SSX, waar je met trucs meer boost vergaard. Street Trace is een beetje a la Mario Kart, beetje teveel van het goede met al die power-ups. Dus ik houd het maar bij de trial. Volgende week komt Sensible Soccer, daar kijk ik al maanden naar uit :)

Space Giraffe is ook wel aardig, maar toch ook geen spel die ik helemaal wil hebben. Met die 9 velden heb ik me best vermaakt. Het geluid was goed, maar je ziet de vijanden niet goed aankomen. Ik bleef maar strafen van links naar rechts, dat werkte goed. Voor de rest hoefde je weinig anders te doen. Het is gewoon Space Invaders met een twist. Ik vind het er wel mooi uitzien, maar qua gameplay bied het volgens mij niet zoveel.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er is dacht ik een power-up waarmee je al je bommen ineens in een rij kan leggen. Dacht dat het dan met X was..

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je kon ook gewoon een keer kijken bij How to Play aangezien je het spel al wekenlang speelt. 1 minuut werk en je weet alles. Het is veel meer moeite om het hier te gaan vragen terwijl het eenvoudig op te zoeken is

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Space Giraffe is volgens mij geweldig als je dronken en/of stoned bent. 8)

5. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wilde het gewoon vragen vond ik makkelijker maar bedankt voor het antwoordt

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vandaar dat ik hem dan niet leuk vind ;)
    In die toestanden bevind ik me namelijk nooit

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het geluid (beter: de samples) vind ik erg vet.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah klopt, het geluid was prima. Dat had ik gisteren zelfs een paar streepjes harder gezet. Afgezien van de bizarre beelden vind ik het spel helemaal niet origineel ofzow. Space Invaders speelden de mensen al in de 17e eeuw. Dit is gewoon een doorontwikkelde versie die niet goed speelbaar is. Het spel bevat 100 velden, maar al heel snel na de trial schijnt het niet meer te doen te zijn. Net als Ecco trouwens, daar kom ik echt niet doorheen, veel te moeilijk

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ecco is ook echt heel lang. Ik ben nu zelf in level 19 met de Mega Cd versie (die nog een stuk of wat extra levels heeft, alsof het al niet genoeg was), maar dan ben ik amper over de helft.

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik sta op het punt om Bomberman te kopen. 1 vraag:

Is hij het waard? Of kan ik beter een andere of 2 andere arcade games nemen?

Op andere Fora's vinden ze dit toch wel de beste arcade game...
    Mensen die het dan nog veel spelen mogen me dan toevoegen!

Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  11. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind bomberman het leukste arcade spel wat ik bezit. Voornamelijk online erg vermakelijk.

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Oke dan ga ik hem nu kopen en spelen :)

Mensen die het wel eens spelen voeg me maar gerust toe hoor!

Edit:

Inmiddels al een paar uur gespeeld. Ik vind het echt dikke fun zeker een aanrader!

Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gekocht zelfs :cool:

Hexic 1 vond ik ook een tof spel en bij deze kan je ook nog tegen de computer en tegen elkaar battlen. Wel een leuke toevoeging. Wel gaar dat als je black-pearle maakt er direct 2 krijgt. Naja, leuk spelletje

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zit te twijfelen tussen Geomatry Wars en Teenage Mutant Ninja Turtles. Welke zou ik nemen volgens jullie ?

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Turtles heb ik niet, maar ik weet wel dat Geometry Wars een heel erg verslavend spel is :D
    Voor mij is het nog steeds de beste arcade game die er is :)

16. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geometry wars zal je langer spelen. Turtles is leuk, maar daar stop je eigenlijk al mee na alle achievements of een paar keer spelen. Het is wel leuk als je het met meerdere mensen speelt. Het ligt eraan wat je zelf wilt.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    turtles is heel leuk online in co op, maar ik weet niet of dat nog wel gespeeld wordt dus die zou ik nu niet meer halen

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Na de demo heb ik het toch maar niet gekocht. Vond Hexic 1 toch stuk leuker. Hoe denk jij daar nu over met de hele versie?

Wie zin heeft om een keer bomberman te spelen en die girl power achievement te halen moet het even roepen of me toevoegen! Bomberman vind ik echt cool.

19. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel meedoen, loop toch al altijd in het bijenpakje rond. Zal je vanavond ofzo wel even toevoegen. Hopen dat er nog 2 bijkomen dan.

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat komt er deze week? SoR2, Puzzle Quest?

Kom op Microsoft, ik wacht al zo lang... *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina