Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game zelf nog niet, maar volgens mij heb je genoeg aan de singleplayer met deze game. Vond de demo erg vet, smakte niet naar een multiplayer toen ik de demo had gespeeld, dus als ik het echte spel speel zal ik dat nog steeds zo hebben.
     
  2. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds gisteren 11.00 uur in mijn bezit. Heb ongeveer 8 uur gespeeld tot nu toe en heb er maar 1 woord voor: MEESTERLIJK!!!!!!!!!!
    Ik heb al heel wat games gespeeld maar de sfeer die in deze game hangt is echt niet te beschrijven. Alles klopt eraan, de dialogen, graphics, het geluid (vooral de Big Daddy die je al op een kilometer afstand door de kamer hoort dreunen als je de subwoofer ver open zet).
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoeveel verschilt het spel met de demo (dan bedoel ik de intro)?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vandaag ga ik weer opzoek! Pff, nu moet tie er wel zijn...
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag of morgen valt hij hier op de mat :D Dan binnen 5 dagen een review ervan af hebben:9
     
  6. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat best meevallen: qua verhaal zag ik niet echt andere ontwikkelingen, alleen dacht ik dat het eerste hacken zich wat later voordeed (al kan dat toeval geweest zijn) en die tommy gun krijg je ook wat later.
    Maar veel verschillen vond ik het dus niet.

    Trouwens, een hint voor wie nog moet beginnen en van achievements houdt: opteer ervoor om de little sisters te 'rescuen' i.p.v. 'harvesten', het is aanvankelijk minder voordeling, maar dat verandert wel (en dan bedoel ik niet enkel qua achievements).
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was al van plan ze te gaan redden idd... Ben niet zo evil :+
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar wat is het verschil tussen harvesten en redden, als je ze harvest krijg je dan wat ofzo ? Ik weet alleen dat als je ze red je meer Achievments krijt \o/
     
  9. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas slaat mijn xbox soms vast als ik dit spel speel.. maar jah.. gewoon veel saven dan. :D
    Voor de rest toppie game.. er zijn ecth van die enge momenten.

    Toen ik in die ijskamer kwam en toen ineens werd alles bewolk en toen keek ik achter me ineens zon chirurg ik schrok me echt de tyfus! \o/
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik weet niet of het waar is of niet, maar ik heb een gerucht gehoord dat de top op hard op 13 uur zit, kan dat kloppen? En is het echt zo dat hard moeilijk is, want op easy is de game makkelijker dan het woord zich doet veronderstellen? Is dat dus ook zo op hard of niet?

    En geen MP in Bioshock is helemaal niet erg, games zonder MP zijn sowiezo bijna altijd mooier dan met, neem Oblivion als voorbeeld. Ik vind WoW bijv een game, mag wel alleen MP zijn, die er gewoon slecht uitziet in game.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nog steeds geen posts van mensen die hem al uitgespeeld hebben? :+

    Ben voornamelijk benieuwd op welk niveau jullie de game spelen en of dat te doen is.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    De demo was goed te doen op Hard moet ik zeggen...

    Ow en Yellow: Dat ligt natuurlijk helemaal aan je speelstijl... Ik heb namelijk ook al gelezen dat mensen op Hard 25-30 uur bezig zijn geweest...
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  13. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem vrij pittig op hard. Vooral omdat ik de hele tijd met een minimale voorraad Eve en Health op pad ben. Dat houd je wel op het puntje van de bank. Wel gemerkt dat een headshot sneller een einde maakt aan het leven van een splicer dan wanneer je gewoon maar op die gasten schiet.
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Jesus wat zitten er schrik momenten in deze game..
    ik raad aan.. savonds spelen in het donker op een HDtv met Dolby surround lekker hard.. en dan spelen..

    momenten dat het licht op eens uitgaan grijpen me aan het hard..
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Bedankt, het valt dus wel mee en kan alsnog een pittige uitdaging worden. Er zit wel een heel verschil tussen de verschillende moeilijkheidsgraden.

    @ Kevf: Mirik heeft hem al uitgespeeld, maar dit zit in een winterslaap. ;):9
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op hard een stukje gedaan en het is te doen maar ben wel nog geen big daddy tegen gekomen.en een MP moet zeker niet in deze game.dit game is puur single player en hij is vet genoeg
     
  17. bjornkeizers

    bjornkeizers Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestellen bij Bol.com blijkt ook een stressvolle aangelegenheid te zijn. Andere bestellers al iets gehoord? Mijn bestelling staat nu nog steeds op 'wordt verwerkt'; dat betekend dus dat hij zéker vandaag niet zal komen...

    Grote misser van Bol; anderen zitten hem morgen al twee dagen te spelen! De prijs is weliswaar geweldig, maar de service dus niet zo. Zeker gamers zijn van nature niet geduldig, en ik ben daarop geen uitzondering.

    Ik ben inmiddels al rond aan het bellen of er ergens een CE te krijgen is. Dan kan Bol het gewone exemplaar weer in z'n r... schappen leggen.
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dat is toch leuk dat er verschil zit... Vooral als Hard echt Hard is zegmaar...
     
  19. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zag al schaduw dus ik draaide me om en schoot em te pletter \o/, maar ergens eerder sprong er nog een kerel uit de kast schrok me helemaal dood =(
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De postboder kan elke moment hier komen.

    Heb heel vaak bij Bol.com bestelt , maar als ik het artikel thuis krijgt dan staat de bestelstatus nog op 'wordt verwerkt'.
    Zo betrouwbaar is dat dus niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina