Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk pas oordelen wanneer je hem zelf hebt gespeeld.. Deel 6 op de ps2 is aardig, dribbelt wat lekkerder. Hopen dat 08 is echt goed wordt. Vooral simpele dingen mogen van mij wel is aangepakt worden, maar Konami doet eigenlijk ieder jaar hetzelfde. Deel 4 had de makkelijke lobjes, deel 5 had makkelijke vrije trappen, deel 6 slechter keepers. Ik wacht nog steeds op een compleet deel dat het in grote lijnen goed doet, nog een maandje of 2.
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Van de keepers ben ik nog steeds niet onder de indruk. Op de filmpjes zie je ze nog steeds op dezelfde bewegingen maken bij het uitkomen. Dan laat hij zich weer op z'n knieƫn vallen en steekt-ie geen hand uit en passeer je hem makkelijk. Dan laat-ie zich weer op z'n kont vallen als een bal recht op hem af komt (zie het filmpje waar Tevez scoort). Nog steeds dezlefde fouten dus, mag hopen dat ze daar wat aan gaan doen, want het uitkomen is dramatisch.
     
  3. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap bij dit punt ook wel dat het wel mogelijk is om een doelpunt te maken ,maar probeer het dan op een andere manier te laten zien om een keeper te passeren.
     
  4. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang ze maar niet weer een PES6'je flikken vind ik het best.
     
  5. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Haha klopt, Wij verloren thuis van Fc Volendam met 1-2.. En doordat Fc Volendam won, was Zwolle geen periode kampioen _O_ , of hoe je het ook kan bekijken, wij hebben zwolle genaaid :9

    Dus na de wedstrijd nog een half uur staan feesten in het stadion, en met zn allen zingen: En wie niet springt die is voor zwolle \o/

    Waarna Johan Pater ook nog lekker met de Eagles vlag ging lopen zwaaien, en ook net zo hard mee sprong met het nummer: Wie niet springt die is voor zwolle!

    Was ondanks de nederlaag, een prachtige avond :) :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er weer goed uit.Truitjes komen weer uit de broek.Hopelijk is er ook weer sneeuw zoals op de ps2 versie.En hopelijk wordt het op de ps3 niet beter.dan op 360.Ik denk alle 2 even mooi.Dat het maar snel in de rekken ligt
     
  7. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is de Gaming Convention in Leipzig van start gegaan en daarmee was ook Pro Evolution Soccer 2008 speelbaar voor het grote publiek. De weblog winningelevenblog.com was ook aanwezig en voelde de beide versies van dit nieuwe deel eens goed aan de tand.

    De eerste indruk die ze tijdens het spelen op deden was het kwaliteitsverschil met de PlayStation 3. Ook al heeft Konami aangegeven dat beide versies voor 75 procent voltooid zijn, lijkt de Xbox 360 op dit moment een kleine voorsprong te hebben. Vooral de kleuren lijken op de Xbox 360 beter uit de verf te komen.

    Wordt de Xbox 360 dan toch weer DE console voor de voetbalfans te worden in 2007? De tijd zal het leren. PES 2008 staat gepland voor een release in oktober.

    BRON: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7841
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    zo das mooi nieuws
     
  9. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    ziet er zeker goed Uit man damn !
     
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit,!

    maar nu wil ik het spelen ook :D

    oktober :D

    maarja het kan er wel goed uitzien.
    maar als je het zelf speeld kun je het pas echt merken.

    netzoals vorig jaar dit word top game dit word top game,
    ik vind hem best tegenvallen.

    daarom moet je niet alteveel zeggen van ''trailers''
    heb liever een demo dat je het kan merken enzo.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zijn er nog mensen die bepaalde dingen willen zien? Zaterdag ga ik het volgende proberen vast te leggen:

    - Schwalbe (en de reactie daarop van de scheidsrechter)
    - Hopelijk een paar mooie goals
    - Het menu (al is daar inmiddels eea van te zien)
    - Een paar truckjes
    - Verschil PS3 en 360 versie

    Nog wensen?
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    -Master League verbeteringen.
    -Team Vision
    -Of de keepers nu eens niet van die herhalende zelfde fouten blijven maken door telkens te vroeg uit het goal te komen of ballen klungelig door de handen te laten gaan.
    -Hoe zijn de scheidsrechters aanwezig? Lopen ze als zandzakken rond en dat je af en toe wat ziet of zijn ze duidelijker aanwezig?
    -Welke spelers zijn er dit keer overpowered of is er nu wat eindelijk wat meer balans?
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahahah nou Jows ga je gang!!!!
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Niet moeilijk doen. Hij moet gewoon even het spel uitspelen :p

    Ben ook wel benieuwd naar de Pass snelheid. Op filmpjes is het nog steeds tergend traag.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2007
  15. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    ik vind het publiek niet erg verbeterd helaas, en ik ben wel bennieuwd naar de sfeer in de stadion (spreekkoren etc) want dat is bij fifa wel 10x beter, maarjah de gameplay is sozieso super bij pes!
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik vind het publiek er juist wel beter uit zijn. de graphics van de spelers lijkt precies hetzelfde als pes 6:confused: maar het is wel vet dat je nu ook buiten het veld een rol hebt, (handtekeningen uitdelen,persconferenties..)
     
  17. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is juist andersom;) De spelers zien er veel beter uit als in PES 6, de shirts en broekjes bewegen nu ook. Het publiek ziet er bijna net zo slecht uit als in PES 6, als je speelt. Voor de wedstrijd zie je een cutscene van publiek en dat is wel mooi, maar ingame ziet het er niet zo uit. En trouwens, ik let bijna nooit op het publiek. Ik vind het veel belangrijker als de spelers en het veld er beter uitzien.
     
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    jah maar ik heb liever fantastische sfeer en mooi
    publiek en veel stadions etc dan buiten het veld een beetje handtekeningen uitdelen:confused:
     
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    jah maar kom op het is NEXT GEN, dan verwacht ik gewoon wel wat meer
     
  20. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Ja lijkt me wel leuk om te zien.
    2. Dat hoeft niet per se.:9
    3. Heb ik ook al genoeg gezien.
    4. Ja.
    5. De versies zijn uiteindelijk toch hetzelfde...;)

    Hoezo edit je je post niet gewoon..?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina