Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    28 september.
    De demo verschijnt 27 augustus op de Marketplace.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Uploaden van filmjes... :)
     
  3. D-Bro

    D-Bro Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn Fifa verbaast me dit jaar egt. Ik denk dat 't dit jaar maar Fifa 08 word i.p.v PES 2008...
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Video's uploaden! Cool!
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    [gt]23802[/gt]
    Weer indrukwekkend _O_ Hopelijk speelt de game nou ook een keer zo goed als dat ie eruit ziet :)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Klinkt meer alsof ze in stro zijn het voetballen.
    Dat gras klinkt gewoon té droog 8)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eindelijk is wat tricks. Last Generation was PES m'n ultieme voetbal game, deze generatie is het FIFA!
     
  8. D-Bro

    D-Bro Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi hoor... Sommige trucjes deden me alleen iets te veel aan Fifa Street denken. Zolang het maar allemaal niet te simpel word mensen te passeren ziet het er allemaal heel indrukwekkend uit:D
    Het geluid van 't lopen is alleen egt dramatisch...
     
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik ook benieuwd naar!
     
  10. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet wachten!
     
  11. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is toch geen voetbal??? Dit is Fifa street op een grasveld.. Deze acties zie je eigenlijk nooit in een wedstrijd. Verder weer typische EA video. Je hebt er helemaal niks aan, laat eens gameplay zien daar draait het toch allemaal om.

    Als bepaalde mensen op basis van dit soort filmpjes kiezen voor FIFA dan kan je inderdaad beter FIFA spelen denk ik.
     
  12. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit noemen ze dit nou realistisch voetbal? Op het veld krijg je de mogelijkheid bijna niet om zo iets uit te doen. Ziet er allemaal weer vrij arcade-achtig uit zoals elk jaar!! Zo komen ze nooit in de buurt van
    Pro Evolution Soccer.. De game die ik dit jaar weer ga verkiezen zoals het er naar uit ziet:b:
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wil Fifa in de buurt komen van Pes dan? Nee, inderdaad. Fifa is gewoon een totaal andere footie dan Pes, iets waar helemaal niets mis mee is. En wat ik tot op heden van Fifa 08 heb gezien is gewoon indrukwekkend _O_
    Desalnietemin ga ik ook Pes kopen, omdat ik dat gewoon veel vetter vind dan de (arcade) benadering van Fifa. Maar dan mag je Fifa 08 (en EA) nog wel credits geven voor wat ze goed doen!!
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand al gameplay gezien dan???
    Ik zie alleen maar stukjes video, niks van de gameplay.

    Het zal EA ook allemaal een rotzorg zijn natuurlijk. Het grote publiek koopt toch elk jaar blind FIFA, omdat de meeste daarvan niet eens weten dat er een ander voetbalspel bestaat. Wat dat betreft zijn ze bij EA echt goed bezig..
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Staat wel wat op gametrailers, maar dat gaat meer over de (wederom verieuwde :9:9) controls. Manual pass, keeper controls, shooting e.d. Ik vind dat er redelijk goed uitzien, maar kan natuurlijk pas bepalen of het werkt, wannneer ik het zelf gespeeld heb. Afwachten dus.
    Desalnietemin geef ik wel credits voor wat ik tot op heden gezien heb. Ziet er gewoon een stuk beter uit dan alle andere Fifa delen.
    En bij Pes kan je natuurlijk ook de gameplay (niet goed) beoordelen aan de hand van filmpjes. Ook die game moet je zelf gespeeld hebben.
     
  16. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik zelf vind fifa beter dan pes omdat pes zo sloom speelt...
    en ik vind fifa ook sfeervoller qua publiek en stadions etc.
    maar ik denk dat ea dit jaar wel weer een stapje in de goede richting doet dit jaar.
     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ja kijk op inside gamer hebben ze het al gespeeld en dan komt het toch god ut de verf, en we hebben inmiddels allemaal beelden gezien van pes2008 hoe het in game werkt. En dat zag er goed uit hoor, en van fifa weer van die lekker makende trailers....En fifa gaan al jaren niet vooruit uitmelkerij heet dat. Tuurlijk het ziet er wat mooier uit, maarjah het gaat toch echt om de gameplay
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik weet het wel, maar PES trekt me niet. Ik heb wel wat gameplay gezien van PES 2008. Volgens mij kan je gewoon PES 6 blijven spelen, ik zie geen verschil. Ieder jaar maar dat gezeur tussen Fifa en PES. Van mij hoeft Fifa nooit realistisch te worden, dat maakt het spel alleen maar saaier zoals PES. Fifa is lekker arcade en dat maakt het spel er voor mij interessanter op. Je kan praten wat je wil, maar Fifa is een goede reeks. Vroeger zaten PES fans altijd te zeiken dat Fifa ieder jaar uitkwam en bij PES namen ze de moeite om een geheel nieuwe footie te presenteren. Ondertussen kent PES ook alweer een paar jaar de jaarlijkse update. Bij Fifa 08 zijn een stuk meer vernieuwingen te bespeuren dan bij PES 2008.
     
  19. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    of je nou fifa 07 speelt of fifa worldcup, dan is er toch duidelijk een verschil aan gameplay hoor;)
     
  20. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Elk jaar is er een duidelijk verschil aan gameplay, als je de game niet goed vind dan koop je hem niet. Maar ze zijn echt wel aan het werken voor die game.:9

    Nieuwe screens! De eerste screen is oud, maar de rest zijn allemaal nieuw.:)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina