Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    - Vrije trappen zouden leuk zijn en daarbij de opmerking of het makkelijker/even moeilijk/moeilijker is dan in deel 5 of 6.
    - Strengheid van de scheidsrechter. Krijg je snel geel/rood, fluit de scheids vaak?
    - Quick free kick ben ik ook wel benieuwd naar.
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    In zo'n Frans magazine stond dat er 15 stadions waren voor de Xbox360, uit Nederland alleen de ArenA, dacht ik.

    Bij een comment op de blog, zag ik dat er 'chants' (clubliederen) waren van drie Nederlandse clubs, Feyenoord, Ajax en PSV. Er stond sowiesi veel in die comment, of het betrouwbaar is, weet ik niet, zal het eens opzoeken...
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Oké kort samengevat ga ik de volgende zaken proberen vast te leggen:

    - Schwalbe (en de reactie daarop van de scheidsrechter)
    - Hopelijk een paar mooie goals
    - Een paar truckjes
    - Verschil PS3 en 360 versie (dan bedoel ik of ik echt grafische verschillen zie)
    - Master League verbeteringen.
    - Team Vision
    - Kwaliteit keepers
    - Aanwezigheid scheidsrechters
    - Aanwezigheid overpowered spelers
    - Vrije trappen
    - Strengheid van de scheidsrechter.
    - Quick free kick

    De masterleague is helaas niet aanwezig in de DEMO zoals die speelbaar is op de GC.
     
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72


    sorry
     
  5. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    jows zou je ook wat kunnen laten weten, horen van de spreekkoren? want bij pes6 was dat een aanfluiting:p dank je
     
  6. DonnyCong

    DonnyCong Active Member

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha je zegt net sorry en doe je het daarna weer.
     
  7. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zeg je sorry, en nu doe je het weer...:thumbs:

    Overpowered spelers, kijk daarbij vooral naar C. Ronaldo, Messi, etc.;)

    Edit:
    Ja inderdaad...8)
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Jongen pak jij je spullen, ga naar huis. Want je weet ik zal je altijd de baas blijven met Pes!!! hahaha


    Ik ben voornamelijk benieuwd naar ADRIANO.....
     
  9. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    die is zeker weten gedown rated, staat niet meer op het hoesje, staat niet in de basisopstelling van brazil, hij zal nog wel hard kunnen schieten maar verder..
     
  10. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn stats zullen wel met 30% verlaagd zijn...:9
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoop met jullie mee. Rooney lijkt me nu echt wel een beest geworden. En C. Ronaldo zal wel de koning worden. Ik hoop dat ze van Persie nu eindelijk op waarde geschat hebben.
     
  12. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom dan! We kunnen zo wel een potje doen? Nu maar is voor eens en altijd afrekenen met die praatjes. Of ga je het weer over oude koeien hebben en die kopbal van giully? :lol:

    Zo ken ik je weer Don.. Dat wordt wat met Halo 3.

    Verder wordt het inderdaad oppassen voor Rooney en Ronaldo in het nieuwe deel, al hebben Barca en Real natuurlijk ook geen misselijk elftal. En natuurlijk het oude vertrouwde Inter.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ben ook wel benieuwd in hoeverre ze de transfers verwerkt hebben.
    Zal Robben straks echt bij Real Madrid spelen of nog gewoon bij Chelsea?

    Kortom, zullen ze de laatste transfers nog verwerken?
    Of heeft Konami een eind datum waarna ze stoppen met updaten.. :)
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha Daafie schattebout van me!!!! Meld je nou eens aan op pesonly jonchie. Lachen daar.

    En ja ouwe koeien maar die smaken nog steeds het beste!!! hahahahaha

    Halo 3?? Ga je die ook halen? Niks voor jou joh. Ga jij maar Lego Star Wars spelen. Hhahahah
     
  15. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Transfers van de grote clubs zijn sowieso wel goed gedaan. Ik neem aan dat ze de sluiting van de markt van 31 augustus aanhouden als richtlijn. Dat is logisch en aangezien die pas in oktober uit komt ook voor de hand liggend. Robben zit dus gewoon bij Madrid.

    Wat ben je toch schattig met die lolbroek aan! En ja is goed. Maar kom jij dan weer is online voor een pak slaag, deze praatjes lopen echt de spuigaten uit. Spreek jij die andere knapen nog wel is? All Browns, Konijn, Nitramuse etc?
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb dit al eens eerder gezegd maar ze zouden een online schorsings systeem moeten maken, als je 1-0 achterstaat en je komt in de laatste minuut 1 op 1 met de keeper wordt je altijd doodleuk onderuitgehaald, het maakt je tegenstander toch niet uit dat ie rood krijgt, als de speler met rood nou geschorst is voor de volgende wedstrijd met dat team, zal dat veel minder voorkomen. of het vrijetrappen systeem moet zo makkelijk worden als bij fifa 2003 dat ze er toch wel ingaan;)
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Liever niet te makkelijk, maar ja zoals in PES6 is ook weer niet leuk. Ik denk dat ik in mijn totale speeltijd zo'n 3 vrije trappen er heb in geschoten :lol:
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vrije trappen mogen gewoon zoals in pes 6 of een heeeeel ietsje pietsje makkelijker. Maar dan ook een heeeeeeel pietsje.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik 1 keer, ik was doorgebroken en de keeper tacklede me en toen kreeg de keeper rood, de tegenstander mocht toen niet wisselen omdat ik aan de bal was, en ik schoot die vrijtrap heel langzaam, de keeper stond in de hoek waar de bal kwam maar de bal ging langs zijn handen8) dus ik kan alleen vrije trappen scoren als er een verdediger op goal staat:+
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zal me best doen, maar ik denk dat het lastig wordt om het geluid erin te verwerken (gezien de drukte). Ik neem mijn line-in wel mee, hopelijk zit er een line-out op de TV. Dan kan ik de het opname geluid van de camera van de televisie afhalen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina