Gotcha luister, iemand zomaar beschuldigen is nogal wat en makkelijk.
Lullen zonder verstand is ook een kunst. Waar haal je het vandaan dat deze auto van de auction house komt.!!!
Ik heb op de officiele Forza forums wel een post geplaatst van mijnSony walkman designs en een voorbeeld van mijn championcar.
Nog veel eerder dan de post in dit kennelijk door een eencellige als jij gelezen forum.
Ik zie nergens maar enige uitleg waarop die beschuldiging is gebaseerd. En toch wordt die beschuldiging als waarheid overgenomen.
Ik heb nog een andere auto en design met de samoeraizwaard als trademark
Er is niemand maar dan ook niemand die dit heeft. Ook nooit door mij verkocht dus ik weet het zeker. Ik kan op elk moment een auto met dat zwaard produceren als de oorspronkelijke maker in de AH.
Dit is geen V.S. presidentsverkiezing waarbij je een tegenstander zwart moet maken om te kunnen winnen.
Zielig.
Leg tenminste uit wat jij bedoeld. Denk je dat de posts in de Forza forum door een ander worden geplaatst dan wil ik ook in die forums posten dat jij een zielig ventje bent. Dan weet jij met zekerheid dat de posts door 1 en dezelfde persoon zijn gemaakt.
O ja gangsterdwerg, iemand voor jou laten denken is dom, maar dat besef jij natuurlijk niet.
Vraag eerst om bewijs. En jij had ook kunnen vragen aan mij klopt dit.??? Dan was er hoor en wederhoor toegepast.
Ik zou kunnen zeggen gangsterdwerg jij hebt een klein zielig piemeltje.
Met een beetje geluk vraagt iemand aan jou of dit klopt of niet.
Dat is eerlijk en wel zo netjes.
Dus zeg waarop jouw beschuldiging is gebaseerd dan weerleg ik het met feiten.
Of is het domme geklets voorbij en erken dat jullie fout zaten.
Wees een dwerg c.q kerel.
Ik heb mij een beetje laten gaan maar ik heb enig recht daartoe.
Lol is ervan af. Ik ga racen.
Met laatse update is een beschuldiging van cheating ook gebakken lucht als jullie op de track je gelijk wilt krijgen. Any time.
Mogelijk nog iets: Zou het aannemelijk zijn dat iemand met een gameTAG loyallRoNiN een samoeraizwaard als trademark zou nemen in zijn ontwerpen. Duuuh!
Laatst bewerkt: 27 aug 2007