1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC Gaming] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 28 jul 2006.

  1. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb een advertentie gezien van Runaway 2, in de PU stond die geloof ik. Grafische stijltje staat me idd ook wel aan :)

    Even een correctie op mijn vorige post : RE4 komt pas in december uit.
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Hitman 2 :cool:
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hier heb ik niemand nog over horen praten:

    [​IMG]


    GOTHIC 3
    Genre: Role-Playing
    Platform: PC
    Release Date: Fall 2006
    Published By: Aspyr Media, JoWood
    Developed By: Piranha Bytes/Pluto13

    Gothic 3, the latest entry in the globally successful role-playing saga, offers players a nonlinear, open-ended role-playing adventure with an enthralling story that presents an extremely detailed simulation of environment and human behavior.

    The Story
    Players saved their home island Khorinis from the forces of evil in Gothic and Gothic 2. Now it is time to travel to the realms of the mainland, where invading Orcs have enslaved the human kingdom. There are only a few free humans living in the nearly uninhabitable icy northlands of Nordmar and in the southern desert of Varrant, and a handful of rebels hiding in the mountainous forests of the Middle Realm. Players can choose to join the rebellion and stay true to the deposed human king, serve the Orcish usurpers in their quest to topple the last remaining human stronghold, or choose a path that serves their own ends. Every decision made will have an impact on the game world and tip the balance of power. There is no simple linear story in Gothic 3 - every game will be different and unique, with the player ultimately deciding the fate of humankind.

    Features

    * Huge free-roaming, hand-crafted world with no loading times once you are in the game
    * All new combat system that allows unprecedented control over melee attacks
    * Clear, non-linear objectives within the main story allow the player to influence the outcome of the narrative
    * Living world where the player's interactions with characters have a dramatic impact on gameplay
    * Engrossing storyline driven by the player's choices
    * Countless side-quests for the player to explore
    * More than 50 different monsters and dozens of human enemies
    * A host of powerful spells and a huge variety of weapons
    * Advanced and complex human behavior AI for hundreds of individual characters, all featuring high quality audio dialogues
    * Unique class-free character development -- the absence of rigid character classes means players can choose to train their character with a wide variety of military and magical powers
    * Soundtrack by the Bochum Symphony Orchestra, a world class orchestra from Bochum, Germany

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Lijkt me een goed alternatief voor Oblivion, maar ik denk dat deze ook weer een behoorlijk zware pc nodig heeft :mad:
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er wel van gehoord, ziet er zeker strak uit :)
    Mja ik ben voorlopig nog wel ff zoet met Oblivion, en om nu twee van dat soort spellen te gaan spelen 8) :+
     
  6. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag Commandos collection voor 10 euro gekocht zit commandos behind enemy lines , beyond call of duty, men of courage en destination berlin in :)
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schop dit topic even omhoog omdat het een beetje in de vergetelheid is geraakt en ik voor wil stellen om hier in z'n algemeenheid verder te gaan over PC games. Hier horen ervaringen en korte vraagjes thuis, welk spel uit welk genre of tijdperk dan ook. Als een mod zo vriendelijk zou willen zijn om de threadtitel aan te passen naar "[PC Gaming]Algemeen", wordt het net even wat duidelijker aangegeven. Alvast bedankt :)
     
  8. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor de liefhebbers, Medal of Honor: Airborne demo staat online :D
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als ik hem wil installeren krijg ik een BSOD \o/:'-(
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nogal een kut pc, maar ik zag zo in de intertoys DMC 3 liggen voor 5,- dus denk hem mee.

    En nou'ja ik kan hem kennelijk ook nog goed draaien etc. Alleen heb ik een beeldscherm van een 22 inch en 1680 x 1050 reso. Hoe krijg ik die game op die reso 1280 x 980 is de max... Hoe verander ik dit?
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik gok bij de video instellingen van het spel zelf?
    Als DMC3 tenminste zo modern geprogrammeerd is :cool:
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, gewoon een simpele overzetting van de console versie
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Staat er niet bij (de opties zijn eigenlijk zwaar beperkt in de game) ik gewoon reso instellen en die ging tot 1280 x 980 (ofzoiets) maar niet breedbeeld... Das ut probleem...
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het in-game geluid van bioshock en vista gebruikers?
     
  15. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    JA,ik heb ook het probleem gehad,je moet het volgende doen:Je klik met de rechter muisknop op de bioshock icoon.Dan ga je naar aanpassingen,dan bewerken,dan naar cambliteit of zoiets,dan klik je windows xp service pack 2 aan.toen deed het geluid bij mij :).Veel succes
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Had echt nadat ik het had gevraagd gelijk gevonden :). Bij mij doet hij het nu ook en gelijk ff wezen spelen.

    Toch bedankt voor het antwoord :)

    Dit spel is echt niet normaal. Zo mooi, zo vet om te spelen. Krijg soms wel de creeps hoor. Vooral

    toen ik voor het eerst de shotgun had gevonden en alle lichten uitgingen. Van alle hoeken en gaten kwamen slicers. Creepy :+
     
  17. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    :DTis ook een vet spel,ik denk dat er snel patch's zullen komen.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest nu net gelijk na het installeren van BioShock al een patch downloaden dacht ik :eek:

    Anyways, er schijnt dus ook geen optie voor AA aanwezig te zijn in de full game ? Beetje vreemd. Gelukkig is AA een luxeprobleem op 1920x1200 :)
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  19. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou es de demo van bioshock spelen (net terug van vakantie). Ik heb hem gedownload via Steam, vraag me niet waarom :). Wil ik dat spel opstarten, zie ik dit: ""Ready to play in approximately 2 hours and 20 minutes."
    Njah... Ga ik naar gamershall voor ze daar te downloaden, duurt dat nog eens 7 uur. Ik denk dat ik ga wachten op mijn beter draadloos internet. Want nu... Zou ik dat ding iets kunnen aandoen...
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Bioshock vandaag gekocht, en hij is echt super! :)

    Ik ben echt blij met mijn nieuwe PC. Ik heb voor Bioshock maar 40 euro betaald. Lekker dat prijs verschil vergeleken de consoles :b:

    Maargoed, ik hoop dat er snel een patch komt voor het probleem met de zwarte blokken ineens op het scherm. Het komt niet vaak voor, maar toch :{
     

Deel Deze Pagina