[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frodo100

Frodo100 A Braindead Gear

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar dat is dus de binnendoor route, dat je daar alleen langs gaat. Maar je kan dus ook gewoon over de zandzakken heenspringen enzo. :)

2. ViperMike

ViperMike Guest

Ik vind die sniper truukjes zo triest. Net zoals om het hoekje kijken bij een sniper vs sniper, dan kan jij alleen net zijn arm zien en hij jou kop.
    En die van die boomer is al heel oud. Kun je trouwes bij bijna iedere map flikken.

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee... ik bedoel de zandzakken waar je niet overheen hoort te kunnen klimmen bij de rails. gewoon coveren en bukken. dan kan je er doorheen klimmen. soms wordt je terug geteleporteerd. (zelf ontdekt \o/)

4. Frodo100

Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel je bent aan het Glitchen.

Hebben jullie trouwens ook wel eens dat als je Gears speelt en je merkt hoe die lui praten, en je bekijkt die cut-scénes. Dat je zelf ook 'Gears' gaat praten? Ik wel, dan schiet je bijvoorbeeld een Locust door z'n harses, 'Take that you sucker!' roep ik dan. :9 (Alleen als ik met vrienden speel hoor) Of als ik net een intense battle heb gespeelt en dat Marcus dan zegt dat ze weggaan,'Hell yeah!' Zeg ik dan. Hebben jullie dit ook wel eens? :)

Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moest eens weten }:]

6. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal bekend. Ik ga helemaal los als ik Cole Train heb, en als Marcus NICE!!! brult, ik vind dat ze allemaal gave uitspraken hebben.

7. Frodo100

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, allemaal dat soort dingen.

En ik droomde gisteravond dat ik alle Cog Tags had gevonden. xD

:cool:

8. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Braindead for sure..

Ik heb dat soort dingen niet, hoor. Ik vind het echt ontiegelijk kut dat je die achievements niet gewoon bij 100 kills krijgt. Nu zit je na elke ranked match, heb ik hem nu al??

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    stel je nie aan 8) het zijn maar achievements...

10. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die de meeste gamers willen halen.

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb precies hetzelfde. Er is geeneen achievement die ik na minder dan 130 kills kreeg. 135 chainsaw, 140 revives, 130 curb stomps enzovoort. Echt irritant.

Wat die uitspraken betreft, ze zijn wel cool als zij het zeggen maar ik ga ze niet zelf lopen bleren.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren kwam er een kameraad langs die toch even de sp wilde spelen. Doodleuk aan de vierde keer sp begonnen (split) en nog steeds ontzettend aan het genieten. Dat krijgt toch geen enkele andere game voor elkaar :)

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het al vijf keer uitgespeeld, 4 x split-screen:p

blijft leuk als je gewoon met vrienden loopt te spelen,
    alleen nog steeds die laatste dom achievement niet,

14. ViperMike

ViperMike Guest

Halo1 heb ik al zeker meer dan 20x uitgespeeld. GoW was leuk voor 1x op insane, toen vond ik de lol er ook voort wel af.

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag echt zón relaxte match gedaan!
    Jammer van de leavers/glitchers..

Warzone, ranked, 19 rondes Gridlock.
    Beginnen 4 vs 4.. In de eerste ronde gaat er bij ons al iemand weg.
    Hierna tot de 8e ronde gespeeld 3vs4 (wij :cool:.
    In de 10e ronde ofzo ging er bij ons 1 weg, en bij hun 2 (wtf wrom ga je ranked weg?!).
    Houden over: 2 vs 3, ik en nog eentje samen.

Na een tijdje begint die kerel bij mij te glitchen, fokking irritant maar zo heeft ie wel ong 8 kills gehaald.
    Host zat op het andere team, en ik ging echt SUPER lekker!

Dit was mn eindscore:

Echt zo'n fijne match :D! En ik bedacht al dat het komt doordat ik mn mic niet aan had. Normaal praat je namelijk veel meer, en zeg je: Enemy daar en daar. Dan heb je meer kans dat je teammates de kill maken.. Mgoed zulk soort matches mogen het van mij altijd zijn :D Heerlijke connectie met uberveel kills :D Ongeveer 5x een dubbelkill met de boomer gehad ofzo :)

16. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    WTF nice zoveel kills heb ik nog nooit in een match gezien xD Netjes.

@ViperMike: En dat vond ik nou net andersom, Halo was geen ruk aan en Gears ownt alles wat loopt.

17. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand tips voor me om een sniper te worden. Ik ben best een noob ik schiet soms wel headshots maar dan weet ik niet precies hoe ik het doe. Soms schiet ik wat boven de hoofd en dan is het raak. Soms schiet ik precies op de hoofd en dan is het niet raak. Dus zou iemand me misschien kunnen helpen :eek:.

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    komt door de lag... je moet als ie loopt een stukje ervoor schieten. als iemand rolt kijken waar hij eindigd en daar schieten.

19. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gister in ranked, schoot ik 2x random achter elkaar met een sniper in de buurt van een hoofd. PLOP! Allebei eraf! Dat was echt een heerlijk moment :D

20. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Gaat idd niets boven een onverwacht headshot. En dat geluid is ook zo meesterlijk. PLOP!

@Phantom X: Kijk even een paar paginas terug (1 of 2) daar vroeg iemand het ook al :) )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina