Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is ook binnen via bol.com.
    Jammer alleen dat ik pas maandag kan gaan spelen, want ik ga zo weer naar huis voor het weekend en m'n 360 laat ik hier op m'n kamer. :'-(
     
  2. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem al bij vanleest gekocht, de CE?
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    BioShock doet het bij mij nouwelijks.

    In het begin allemaal aardig en wel. Maar zodra het eerste level gaat beginnen waar ik de radio moet pakken dan is het een disco inferno geworden. Alle kleuren van de regenboog schieten over me scherm. Dat is het begin waar je die eerste reaper tegenkomt, daar gaat alles mis.

    Kan het zijn dat de hardware van mij zo oud is dat mijn 360 het niet kan trekken, hij is van voorjaar 2006.
    Bij een vriend van me doet BioShock het prima in zijn 360 en hij heeft zijn 360 net 3 maanden.

    MS bellen en laten ophalen ??:eek:
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah verrek mijn xbox360 is ook nog van de release....Hopen dat die het wel doet!! EN NOG GEEN BIOSHOCK!!! Godver de godver...gisteren kreeg ik wel mailtje dat die verzonden was...en normaal heb ik hem altijd de dag erna!! Waarom nu niet :'-( :confused:
     
  5. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel het slimst ja, hopen dat je garantie nog geld:):
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nu snap ik wat de devolopers bedoelden met: ieder z'n game ervaring is andders:p
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Die van mij is van Maart 2006 en die doet het ook prima. Ik heb sowieso nooit problemen gehad met mijn 360. Check anders de disc is. Zitten er krassen op? Heb je dit wel eens met andere games gehad?

    Zo niet, terug naar de winkel (vragen naar ander exemplaar van Bioshock). Als dat niets oplost MS bellen. Je hebt nl drie jaar garantie.

    Als het mij zou overkomen (en het dus aan mijn 360 ligt) zou ik direct een begeleidend schrijven toevoegen met de vraag of ik tegen een kleine bijbetaling een Elite zou kunnen krijgen. Ook kun je dan vragen of ze je savegames e.d. willen overzetten op de elite die je opgestuurd krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  8. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij zojuist is opgevallen, is dat die Big daddy's respawne, ik ben nu zeg maar bij het tweede level ( als jet het zo kan noemen ) waar er in totaal 3 little sisters zijn ( en dus ook big daddy's )

    Ik had ze alle drie gekilled, en the little sisters gerescued, loop ik verder naar het punt waar ik moest zijn, zie ik ineens in de verte een big daddy aan komen lopen ( keek snel, weet niet of er ook een little sister bij was ) vind ik tog beetje raar....
     
  9. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd dat had ik ook maar er liep geen little sister bij...
    maarja ze zijn wel handig om snel aan geld te komen;)
     
  10. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je ook problemen in de demo?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die Steel Case is echt de mooiste gameboxart die ik tot nu toe heb gezien, ik let er eigenlijk niet vaak op maar deze is echt uber!
     
  12. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay vanleest belde net, mag mn CE komen ophalen :)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had er 5 gekilled, maar nergens een Little Sister te bekennen :mad:
    Terwijl die er eerst wel bij liep...

    Misschien moet ik wat beter zoeken, maar het is toch best frustrerend als je er met heel veel moeite 5 hebt vermoord op hard, en dan erachter komt dat de Little Sister weg is...
     
  14. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dat aan het niveau hard ligt, maar als Big daddy en de little sister zijn ALTIJD samen, en als je big daddy killed, dan rent de little sister niet weg, maar die gaat zitten en huilen ofzow...

    Ik had wel 1x dat ik met Telekenesis een bom teug gooide , waarmee ik me zelf, en big daddy killde, en toen ik weer ''levend'' was, lag big daddy er wel, maar was de little sister nergens te bekennen, dus toen heb ik maar mijn vorige sava game geladen, big daddy gekilled, en toen was die little sister daar gewoon:)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan zal het dat zijn. Ik ben namelijk wel een aantal keer dood gegaan :+

    Maar ik heb geen vorige savegame meer, hoe moet ik nu ooit nog aan die little sister komen.
    Ik heb die Adam nodig :'-( (ik harvest ze trouwens niet, maar ik red ze O-)
     
  16. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzou sowieso veel save, en ook verschillende savegames gebruiken, voorals je een keer ''vastzit''

    Edit: voor de gene die al aardig zijn opgeschoten, is dit een lange game?
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    mja.. Dan speel ik nu gewoon vrolijk verder, en probeer ik ze de volgende keer dat ik BioShock volledig ga uitspelen allemaal te harvasten (of te redden).
    Dan zal ik toch wel een niveautje lager spelen ivm. achievements halen, dus zal ik minder snel doodgaan als ik een Big Daddy probeer te vermoorden O-)
     
  18. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Big Daddy brengt het little sister heen en weer. In stukje gat in de muur met goud erom heen zeg maar. En dan loopt tie telkens heen en weer en bonkt erop dan komt ze erruit en dan moet je hem pas killen.
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Voelde me gisteren tijdens het spelen van de demo voor de 4e keer een n00b. Op een gegeven moment krijg je de wrench en moet je gebukt onder stuk barricade doorkruipen. De tekst verschijnt op de LS knop te drukken.

    *kuch* tja... Al die tijd, inclusief de maanden dat ik Oblivion wilde sneaken, drukte ik maar random op wat dingen. Geen idee wat de LS was, want niks dat links zat deed het. Maar omdat ik random drukte lukte het meestal wel.

    Gisteren kwam ik er dus per ongeluk achter dat je de linker analoge stick kunt indrukken :p
     
  20. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    LS staat voor left stick denk ik:)

    Je ziet toch ook hoe die eruit ziet op het scherm
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina