Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    zeg een vraagje, zit er nu bij de elite waarmee je uw data kunt overzetten van de ene xbox na de andere.
    amerikanen moesten dit zekers aanvragen maar hoe zit dat hier?

2. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier moet je die kabel ook aanvragen, hij zat er bij mijn Xbox 360 Elite pack in ieder geval niet bij.

Ik kan het ook niet vinden, dan ga ik zo maar is even naar die klantenservice bellen...

Bij mij staat er ook niet op de achterkant of het een Zephyr of Falcon is.

Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  3. matrixjunk

matrixjunk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij soms waar :confused: want ik zit hier nu met mijn Elite waarvan ik de Hd niet kan gebruiken:'-(

4. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik gevonden heb is op de Amerikaanse/Engelstalige Xbox.com is een formulier dat je kan invullen om zo'n 'transfer kit' te krijgen, maar dan moet je het naar Amerika opsturen :emo:

Bekijk hier dat formulier.

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Je ontvangt wel gewoon HDMI kabel bij de Elite?! (deze hoef je dus niet aan te vragen?)
    Hoe groot is de kans dat als ik morgen naar Eindhoven stad ga, met een Xbox 360 Elite terug kom?

Zijn ze gewoon goed verkrijgbaar?

6. MarcelG

MarcelG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Amerikaanse site staat het inderdaad over die HD-migratie-kabel. Op de NL site nog niet te vinden. Heb ook een filmpje gezien van Microsoft over die migratie (http://nl.youtube.com/watch?v=G2n4CFGFvYs).
    Zeer belangrijk: Als je overstapt van oude Xbox360 naar nieuwe Elite, dan moet je je oude 20G drive overzetten naar je Elite. Dan moet je de kabel aanvragen en als je die binnen hebt gekregen moet je die koppelen tussen je Elite (met 20G) en de nieuwe 120G drive. Alleen dan wordt al je data, instellingen, gedownload games e.d. overgezet.

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf volgende week zijn die te koop?? Weet je dat zeker?!

Waar heb jij hem te koop aangeboden, marktplaats of een forum?

8. IanDS

IanDS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien domme vraag, maar werkt de gewone HD ook op de Elite? Zoniet, dan moet je wachten tot je een middel vindt om je gegevens over te zetten van de oude naar de nieuwe HD en het opsturen van zo'n kabeltje kan lang duren; zou nogal dom zijn eigenlijk.
    En kan het overzetten via die kabel meermaals en in beide richtingen (oud naar nieuw en omgekeerd)? Kwestie van je oude HD als een soort van back-up te blijven gebruiken.

9. MarcelG

MarcelG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie filmpje gezien van Microsoft over die migratie (http://nl.youtube.com/watch?v=G2n4CFGFvYs).

Kan éénmalig en één kant op 20 naar 120.

10. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een HDMI kabel bij en de meeste winkels hebben er redelijk aantal binnen gekregen, vooral de Media Markten schijnen goed bevoorraad te zijn.

Wanneer je date overzet gaat het van de ene harddisk af en komt het op de andere erop, dus je kan het niet als back-up gebruiken. Het lijkt me wel logisch dat je 20GB harddisk gewoon op de Elite kan gebruiken.

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2

Ik heb bij mijn lokale mediamarkt gevraagd wat ze achter hadden liggen en wat bleek? Een stuk of 16 Pro pakketten (Pro = Premium met HDMI uitgang). DIt was woensdag (!!)

http://www.insidegamer.nl/hardware/xbox360/nieuws/17034/Xbox-360-Core-eruit-Arcade-erin.html

let vooral op de 3e post, daarin een duidelijk overzicht van wat in welk pakket zit

12. matrixjunk

matrixjunk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is blijkbaar de juiste link voor het bestellen van je data transfer kit Voor Europa.
    Je kan nu ook je data kabel telefonisch bestellen via de helpdesk:) wat deze middag nog niet kon:'-(

13. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ze hebben storing in het systeem. Maar via de telefoon gaat de afhandeling sneller en heb je die kabel sneller binnen wordt er gezegd.

14. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de 120 gb HD al los gekocht? zo ja, zit de transfer kable erbij?

15. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook sinds gisteren. Ben er wel blij mee :)
    Stonden al enkele demo's voorgeinstalleerd....bagger als Cars etc|:-
    Niet dat ze er wat fatsoenlijks opzetten:mad:

Mja...ben maar wat blij met de 120 GB want hij loopt snel voor.
    Alleen valt me op...dat de build ( of built :confused:) quality echt heel veel minder is dan de PS3 die ernaast staat. De PS3 is perfect strak afgewerkt en weegt 3 x zoveel schat ik. Ze staan beiden rechtop en de 360 is niet eens 100% vlak want hij beweegt iets...toch erg dat dit nog kan met een machine van dat bedrag.
    Kleur is antraciet schat ik zo in. Nu ik dit zo typ en naar beide machines kijk vind ik dat Sony toch een dijk van een console heeft neergezet qua uiterlijk en specs én met geintegreerde HD-speler.
    Het viel i.i.g. behoorlijk tegen om die powerbrick weer te verstoppen.

Maar goed...het gaat om de games uiteraard en met Bioshock en HALO 3 en veel meer moois op komst gaat hij zijn uurtjes toch wel draaien:9

16. matrixjunk

matrixjunk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De losse 120 GB Hard Disk wordt verkocht met Transfer Kabel kit *)

17. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wel, waarom heeft Microsoft ook gewoon niet bij de Elite standaard een ''Transfer Kit'' gedaan. Moet ik er vandaag weer achteraan bellen omdat gisteren een storing in het systeem zat.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Omdat de meeste kopers van een elite geen 360 hebben :)

19. matrixjunk

matrixjunk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het toch ook maar belachelijk dat ze de kabel niet mee leveren met de Elite.
    Heb gisteren gelukkig toch noch mij kabel kunnen bestellen via de helpdesk,er werd mijn toen ook gezegd dat er een storing zat in systeem op de xbox uk webpage en dat ik die kabel momenteel alleen telefonisch kon bestellen.

20. berenscheet

berenscheet Guest

heb gister een elite gekocht en vind hem er echt gaaf uitzien!! dat zwarte is wel echt strak. alleen heb een probleempje met het opnieuw recoveren van mij gamertag. hij staat op mijn vaders email die geen hotmail account heeft maar een xs4all account. nou zegt hij dat ik de email moet veranderen op passport.net en daar blijkt dat ik hem naar een windowslive ID account moeten overzetten maar ik heb dit helemaal niet gehad toen ik van de Xbox1 naar de Xbox360 ging (2 dec. 2005) met mijn gamertag. weet iemand hier raad mee en of het wat uitmaakt als ik het emailadres van mijn pa verander in een windowslive ID account ivm outlook etc.. alvast bedankt:)!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina