The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Zit nu op iets meer dan 80 en heb de main quest gehaald, en bijna alle guild quest. Als je je alleen op de main quest richt kan het wel een stukje sneller. 100 uur is voor mij echt de max dat ik in dit spel wel steken, had ook niet langer moeten duren voor mij.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    dus ongeveer 100 uur voor 30 euries, koopie dus als je het vol kunt houden zo lang.

    Maandag zeker ff voor checken
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond de main quests en de 4 guilds echt prachtig maar ik vond het niet nodig om daarna nog door te banjeren door die grote wereld. Alle Guilds + achievements is voor mij wel goed.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    GOTY gaat verdorie 55 euro kosten. Stelletje sneue gasten, de volle prijs vragen. ;):mad:
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat dacht je dan 30 euro? De uitbreidingen kosten los al 30 euro. Vind het een goede prijs voor zulk groot en leuk spel.
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Is de GOTY met alle uitbreidingen? (Stomme vraag i know)
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, met al die uitbreidingen, beetje overbodig,

    want de mensen die het nog niet hebben, gaan eerst gewoon oblivion uitproberen, voor 30 euro, en de mensen die het al wel hebben, die kopen het niet, want die hebben het al:p
     
  8. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu ongeveer een 145 uur gespeeld 8), alleen nog paar fighters guild missies te gaan en nog genoeg city-quests. Bij de mainquest zit ik bij defense of bruma. Heb wel ook shivering isles gedownload dus daar ben je ook wel even zoet mee.
    (@ yellow13: bedankt trouwens, je had gelijk: SI is meer dan de moeite waard :))
    Vraagje: als je main quest gedaan hebt gaan toch niet alle gates in heel het land dicht hé? Kverdien 80% van mn geld met daedric armor uit die poorten!

    P.S. als je die lange vampierquest wil vermijden kun je ook deepscorn hollow downloaden. (150 points d8 ik) Daar staat een font of renewal die vampirism geneest. Je hebt er wel een speciaal ingredient voor nodig maar je vind et supermakkelijk op 2 meter ervan.
    voor meer info erover: Deepscorn Hollow
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Als je de main quest gedaan hebt gaan wel alle gates dicht. Zelfs als je maar 7 of 8 van de in totaal 60 gates gedaan hebt. De meeste werelden zijn toch hetzelfde, en je loot haal je ook zonder de Deadric World of Oblivion wel uit Cyrodiil. Je hoeft er echt niet bang voor te zijn. Ik weet niet wat je level is, maar met level 23+ verdien je veel meer in Alyeid Ruins dan in Oblivion zelf. Ik heb ooit eens iets gevonden dat ergens tussen de 16.000 en 22.000 Septims waard was.
     
  10. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    ben level 32 nu. Ik heb nu een merchant in de wawnet inn ofzo (buiten imerial city) en die heeft 2000 gold. Met spell fortify mercantile heb ik al 500 kunnen investeren en als mn mercantile ooit 100 word komt er nog eens 500 bij. Dus het maximum dat ik ooit ga kunnen verkopen is 3000. Een item van 16000 wil ik dus ofwel houden omdat het uniek is en als je het toch wil verkopen krijg je er dus maximum 3000 voor. Daarom vind ik oblivion worlds zo handig, overvloed aan daedric armor en da is allemaal de goede prijs voor verkoop. Daarbij, eenmaal boven level 25 krijg je sigil stones die enchantments creeeren waar je zelf met een grand soul gem nooit kan aan tippen..
    Maar goed dat ik het weet, ik heb ng genoeg te doen en ondertussen sluit ik wel ng wat gates ook. :)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben in de tijd dat ik het speelde nooit deadric armor tegengekomen in die gates...
     
  12. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was je level nog niet hoog genoeg? Daedric armor is het zwaarste heavy armor in het spel dus denk dat het pas frequent begint te verschijnen van level 25 ongeveer.
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, krijg je pas later te zien, mazoga the orc droeg het bij mij
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.839
    Leuk Bevonden:
    9.226
    k nieuw plan zodra ik terug ben van vakantie boost ik mn level naar 25+ en dan op naar de coole sigil stones :) Moet op gaan schieten halo 3 en bioshock komen ook in de buurt!
     
  15. haaske

    haaske Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    alweer een deel
    wrm is de andere eigelijk gesloten?
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd te groot he. Over de 1000 posts heen en dan gaat ie dicht.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Omdat er anders nog weer in gepost word en het overzicht helemaal verloren gaat. Nu kun je enkel en alleen dingen teruglezen, wat ik persoonlijk wel leuk vind aan dit soort deeltjetopics.
     
  18. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Laadtijden viel mij wel mee in de game. Maar toen ik rond de 70/80 uur kwam werden de laadtijden opeens vaak een stuk langer, vooral met fast travel naar andere steden. Normaal deed hij er misschien 20 seconde over (zeg maar wat), nu kan het soms wel een paar minuten duren ?? Weet iemand waar dit aan kan liggen ?
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bij mij duren de laadtijden soms veel langer dan anders. Meestal als ik net begin met spelen gaat het redelijk snel en als ik een paar uur dat ding aan heb staan gaat het soms echt tragisch langzaam.
     
  20. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Was dat probleem niet op te lossen door de A knop op je controller ingedrukt te houden als je Oblivion opstart? Had iets met de Cache van de 360 te maken dacht ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina