Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    working on it:

    http://www.ieddy.nl/skate/team/

    Ik dacht aan video's, spots, tricks, profiles zoiets
     
  2. Interpol

    Interpol Guest

    Ah, kun je WordPress goed tweaken dan? Dan is het wel handig zo'n cms, ik kan anders ook wel voor de dynamische delen van de site zorgen.
     
  3. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat gaat wel lukken, maar als je ideeen heb of je wilt dingen doen, dan ga je gang
     
  4. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    haha vet :D maare jongens is het bij jullie al gelukt die 3 kleine ronde blauwe manual padjes te manualen in een combo ? mij niet dat is verdomt moeilijk, net voor het eerste die grote gele naar die blauwe gedaan

    joo eddy je weet toch die rode lange buis waar jij die grind op deed die hele lange die deed ik helemaal stylish tailslide in de line met die manual pad tricks :D
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  5. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    nice, tail en nose zijn lastig om helemaal te doen
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Blunt man, blunt! My favo...wel lastig ;)

    Je grind zetten is nog wel even oefenen ja. Ook echt leunen met je lichaam helpt ook wel al een beetje.
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Kan je ook grab tricks doen? Zoals airwalk? En manuals zoals ook bij tony hawk? En hoe doe je een 360 flip?
    En hoe krijg je zo'n filmpje op die site?
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Om het even onduidelijk te houden:

    Ja, triggers (word ook uitgelegd). Airwalk nog niet gezien. Tuurlijk manuals (10000x beter als bij Tony). Schuin naar rechtsbeneden - draai naar rechtbeneden - schuin naar linksboven (voor regular stance). Filmpje heb ik nog niet gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke bedankt! Maar ik bedoelde met die manuals eigelijk dat je handstand op je board doet :9 of een andere trick :thumbs:
     
  10. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heej als er een clubbie komt ofzoiets: I'm in! Alleen dan moeten jullie mij eerst alle trukjes uitleggen want ik heb echt geen idee hoe je een 360 flip of varial kickflip doet of al die lompe trukjes! Hoe doe je die?!
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dusky, check de site van Eddy even: http://www.ieddy.nl/skate

    Net heb ik ook een filmpje gemaakt alleen heb ik alles op moeten nemen met mijn mobiel, 2 megapixel dus het is niet super kwaliteit. Wel zichtbaar dus. Ga hem nu uploadne op YT, post ik hem hier wel als hij erop staat :D

    Edit:
    Hij staat op YouTube:)
    http://youtube.com/watch?v=kGKplEOFkjI
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  13. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je die trick in dat filmpje op 0.53 ongeveer als je van die rail afspringt?O-) die ziet der namelijk best vet uit:)
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    @ WinterBase, supervet flimpje! :thumbs: Idd op 0.53 maak je een Shuvit kickflip ofzo van die rail af. Erg gaaf! En ook betere muziek dan Dion :+
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tnx, \o/

    Binnenkort ga ik even de camera van mijn moeder lenen en dan neem ik nog wat tricks op, ben ik ook weer wat beter misschien.

    Op het moment oefen ik vooral die manual. Trouwens, een paar pagina's hiervoor zei iemand dat het mogelijk was om op je board te liggen. Allebei de triggers inhouden en dan op Bdrukken. Het werkt inderdaad maar waar is het goed voor?

    Ik hoop dat in de volledige versie van SKATE een level zit met bergen? Of gewoon hoog gelegen gebieden. Denk bijvoorbeeld aan San Francisco, lijkt mij echt uber vet om liggend op je board naar beneden te denderen:cool:
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

    Manual vind ik erg makkelijk. Ik oefen momenteel de quad kickflip, die is echt megamoeilijk!

    Als je op je board ligt is het zwaartepunt lager en vang je minder wind, zodat je sneller gaat.

    De spelwereld van skate is afgeleid van San Francisco, zoals je in het filmpje kunt zien dat komt nadat je demo timer over is. Ook zie je in dat filmpje 3x een megaramp en 1x een tunnel, echt supervet is dat!!!_O_

    Ik ga mijn vaders mobieltje ff lenen (2.0 megapixel, de mijne heeft alleen foto) en dan ook een filmpje maken van skate.
     
  17. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk bij dit filmpje maar eens rond de 3:25 ;

    http://http://youtube.com/watch?v=7252i2jRj9k

    Hoe zit het eigenlijk met t verhaal? Daar hoor je zo weinig over, het gaat altijd over de besturing.
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Heartbeat, je link werkt niet. O-) Ik weet ook niks van het verhaal. Quad kickflip gaat nog steeds lastig. En ik vind dat deze game ook een beetje een ongelukkig tijdstip van de release heeft, bijna gelijk met de (naar mijn mening) overhypete Halo 3.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gewoon zelf even de link fixen;) http://youtube.com/watch?v=7252i2jRj9k

    Enne, tja over de release. Halo 3 doet mij dus echt helemaal niets dus die laat ik lekker liggen. Paar vrienden van mij laten hem ook liggen en kopen ook SKATE in September:)

    Wanneer komt hij in Nederland uit?
     
  20. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    week van 10/15 september
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina