Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vallandu, 13 dec 2006.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Spraak net een vriend die ook Vista heeft, hij zei dat door die laatste driver update bij hem de filmpjes (avi, mpeg) allemaal stotteren. Alleen hier heb ik daar geen last van, denk dat we dat probleem rapport dan maar met een korretje zout moeten nemen. Want Nvidia drivers updaten heb ik slechte ervaringen mee...

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Alles werkt hier ook normaal.

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb geprobeerd mijn pc met windows vista te formatteren. Ik hoorde dat je gewoon de CD kon starten en dat alles vanzelf wees. Ik deed dat en klikte de optie aan dat ik windows Vista erop wou installeren er stond dat al mijn oude Files verwijderd zouden worden. Nu start ik mijn PC weer op en zie ik dat er nog steeds een folder windows old staat met alle files erin.

Hoe kan dit? Wat heb ik verkeerd gedaan?

BVD

Edit: Had vergeten om te booten vanaf de CD. Het is gelukt nu :)

Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85

EDIT2: Ik heb mijn schijf nu opgedeeld (gepartioneerd is te moeilijk :+). Alleen als ik nu iets nieuws ga installeren staat hij standaard op schijf C. Kan ik dat veranderen naar schijf D:?

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet de hele thread doorgelezen (sorry) Maar kan het kloppen dat windows vista bepaalde games niet afspeelt. (lees stronghold 2)

Of ligt dat aan iets anders? Ik krijg als ik die game erin doe namelijk meteen een melding dat er iets fout is.

Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Stronghold 2 zou wel moeten draaien op vista. Zal dus niet aan vista liggen. Heb iig niks gevonden op internet dat meerdere mensen last hebben van een fout met vista en stronghold 2.

Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
  8. JeePee

JeePee Guest

Ik heb hier nog een oude Microsoft Office 2003 liggen. Kan ik die gewoon zonder problemen instaleren op Vista Ultimate?

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja.

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ook Office XP, 2000 en zelfs 97 zijn zonder enige problemen te draaien.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs Mega Man X5 en Final Fantasy VII draaien hier perfect op Vista :cool:

:+

Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  12. JeePee

JeePee Guest

Ok, mooi :)
    Geschatte levertijd is helaas wel 18-09-2007. Nog ff geduld, voorlopig moet ik het doen met een 1.5Ghz single core laptopje 8)

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb sinds 2รก3 maand een Laptop met Vista Premium.

Alleen heb ik regelmatig een idioot probleem met Windows Mail.

Ik haalde vanavond de mails binnen en kreeg bij 1 e-mail een onverwachtse fout melding.
    Kon de mail ook niet meer lezen.
    Het gekke dat ik deze mail ook niet meer verwijderen , laptop opnieuw opgestart maar dat helpt niets.
    Alle andere email kan ik zonder problemen verwijderen , maar niet die Email waar ik een fout melding bij kreeg.

Aan de fout melding heb ik ook niets , controlleer schrijfruimte of start computer opnieuw op.

Dit is nu al de 3e keer dat dit mij overkomt.

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nog nooit problemen gehad met windows mail... Misschien een of ander vaag bestand als bijlage van de mail?

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg vanavond een mailtje dat er een nieuwe bericht was in de Bioshock thread.
    Op eens gaf Windows Mail een fout melding.

De andere emails van XBW kon ik wel lezen en verwijderen , maar alleen bj Bioshock bleef het scherm wit.
    Wat ik ook probeer verwijderen gaat niet.

---
    Heb nu wel een oplossing bedacht.
    Heb een nieuwe account aangemaakt en heb de Windows Mail map gekopieerd naar Documenten.
    Vervolgens delete ik de hele map in mijn eigen account en kopieer vervolgens de nieuwe map hierna toe.

Moet alleen de accounts opnieuw instellen en alles werkt weer "normaal".
    Dit is nu al de 3e keer dat het mij overkomt.

Overstappen naar een andere email-programma ( Outlook 2003 ) is geen oplossing , de Spam-filter in de Windows Mail doet perfect zijn werk.

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm sowieso die optie uitschakelen dat je bij elk bericht een mailtje krijgt. Wordt je toch helemaal gek van? :+

Geen idee waar het aan kan liggen verder.

17. JeePee

JeePee Guest

Krijg je dan niet 30 van die mails? Zeker om de vijf minuten wordt er gepost volgens mij, en je kan op het forum sowieso al zien of er iets nieuws is in een thread sinds je laatste bezoek.

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    30 wou dat het waar was =(

Kriig er wel honderden per dag van XBW , maar heb er nog nooit geen problemen mee gehad.
    Bij XP had ik ook wel eens een beschadigde mail , maar deze kon ik altijd zonder problemen verwijderen.

Het probleem zou misschien ook de mailserver van @Home kunnen worden veroorzaakt.

Moet als Mod jullie wel in de gaten kunen houden ;)

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zou gewoon Gmail nemen. :9

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb inmiddels al 2 Gmail Accounts en natuurlijk de Hotmail account voor mijn Xbox360.

M$ Mail werkt nu weer perfect.
    De forums van M$ vol met deze zelfde problemen em er is nog steeds geen oplossing beschikbaar :mad:

Deel Deze Pagina