Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Spider Splicer

    Spider slicers are the assassins of the bunch. They're the most agile splicers that you'll come across, with the ability to sink their meathooks into the ceiling and crawl along it; you'll hear them jabbering as they do so, as well as hear their distinctive clanking sound, and you'll also see material falling from the ceiling, so this isn't exactly a stealth move, but it can be a surprise. They'll usually prefer to drop to the ground and slice at you before flipping away, but they can also throw their blades at you from a distance, whether they're on the ground or on the ceiling.

    In general, spiders are pretty tough to kill, mostly due to the unpredictable way they move. After you research them a bit, though, they get a little easier. Napalm puts them down pretty quickly, and wrench attacks work reasonably well if you use the correct tonics.
     
  2. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan nog niet zo goed engels :p
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zijn de problemen met de ondertiteling weg in de volledige versie? Ik kan morgen pas beginnen aan deze game aangezien ik nu niet thuis ben!
     
  4. Nejra

    Nejra *poke in your eye*

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, sommige mensen zijn harde dwazen, ze geven gewoon 10 keer duidelijk aan dat je ook zelf kan saven als je dat nog nooit gedaan hebt. Als je alleen gebruik maakt van Vita chambers ben je echt lame bezig.
     
  5. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Subs lopen ook niet goed in de volledige versie, echt kut. Soms versta ik ze echt voor geen flikker en dan lopen die subs ook niet goed!
     
  6. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Bij mij lopen ze gelijk aan de gesprekken.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat een machtig spel zeg. Volgens mij is de volledige versie nog iets mooier als de demo. Zo vind ik het water er nu echt stukken beter uit zien.

    Ben nu beland in Neptune's Bounty, in het begin dus nog. Helemaal decked met upgrades, maar gelukkig ook zo'n genebank gevonden.

    Ik baal er bijna van dat ik nou film ga kijken... zal ik gewoon nog lekker verder gaan? :)
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond nog uitgespeeld :) Wat een fantastisch verhaal. vooral wanneer her interessant wordt. jeweet?
    na het vermoorden van die ene gozert.
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de 1ste little sister niet vermoord maar ik ben op hard bezig.En vanaf nu maakt ik ze toch allemaal kapot
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hopelijk heb ik morgen HoV uitgespeeld en kan ik aan Bioshock beginnen.
    Als ik die er nu in stop komt er niets meer van HoV. Dirt moet ik ook nog eens uitspelen, maar dat komt wel weer na Bioshock.
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Lijkt het op ja... is zeer jammer :mad:

    Minimaal 1 wapen geheel upgraden. Zo heb ik mijn shotgun extra snelheid en later meer kracht meegegeven.
     
  12. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik kon ineens niet saven, het was grijs toen ik in die chamber zat en mn autosave was al best wel lang terug. En het deurtje ging zeg maar gewoon niet open... Mezelf opblazen kon niet omdat ik die upgrade heb gekocht voor de grenade launcher dat je jezelf niet kan raken. Was in een na laatste level en die is wat groter dan de rest ervoor.
     
  13. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel van die machines zijn er waar je je wapens kan upgrade?, ik zit nu in Arcadia en ben er pas 1 tegengekomen ( vorige level, in dat ijs-gedeelte )...
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Volgens mij 1 per level ofzo. althans eind Arcadia kwam ik er weer 1 tegen
     
  15. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, maar hij staat niet op je radar he? ik heb het tenminste niet kunnen zien op mijn radar...
     
  16. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Collectors Edition!!

    Ik heb vrijdag ff de Collectors Edition bij Van Leest in Eindhoven gekocht....dat beeldje van de Big Daddy is echt relaxt!

    En die game.....niet meer normaal zo goed als die is...echt een aanrader!!! _O_ _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_
     
  17. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    hij staat er inderdaad niet op. maar je kunt ieder wapen upgraden, aangezien dat ook een achievement is. dus er zullen 14 stations zijn. aangezien er 7 wapens zijn er ze steeds 2 upgrades hebben.
     
  18. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Gforce, die Fully Researched achievement krijg je door steeds foto's te maken van 1 soort vijand, als je 3 keer het balkje vol hebt van die vijand krijg je de achievement.

    Ashavan doelt op de Fully Upgraded achievement en die krijg je door 1 wapen compleet (2keer) te upgraden.
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    Heb dankzij die Bol.com coupon ook BioShock voor 46,95 binnenkregen :D.
    Na zo'n 9 uur gespeeld te hebben heb ik 220 punten :D.

    Heb net met 7 water, 7 chlorophyl en 7 enzym een Vector gemaakt, en die in het laboratorium gecirculeerd
    Weet iemand hoe ver ik nu ben?
     
  20. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    net uitgespeeld en geen 1 little girl geharvest *)
    wel vet maar om het nog een keer te doen voor al de andere achievements..
    nehhhhhh _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina