Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben vanaf vanmiddag al bezig met downloaden en hij zit nu pas op 30%. Het downloaden van de marketplace komt me inmiddels flink de strot uit. Echt schandalig gewoon.
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    hmm ik had em binnen 50 min binnen ofzo.. dat lijk me echt vervelend.. kan je niet probere em overnieuw te downen?
     
  3. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Het downloaden duurde ruim een uur maar hij is wel tof in ieder geval.:b:
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem.. terwijl de mensen op mijn vriendenlijst hem doodleuk binnen 30/40 minuten binnenhalen, had ik hem rond 1 uur aangezet en was de demo pas rond 12 uur vanavond klaar... echt super traag... de demo van skate was nog erger.
     
  5. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is één van de slechtste FPS die ik gespeel heb. Afschruwelijk.

    Grafics geef ik hem een 4 de bomen zien er echt niet uit en die explosies zien er ook echt belachelijk uit.
    De soldaten lijken soms wel terminators, ze gingen zelfs niet eens dood met een headshot.

    Na zoveel delen van MOH verwacht ik toch iets nieuws zoals in alle huizen kunnen of als je op een soldaat ze been schiet dat die ook echt mank loopt maar nee het is gewoon weer een standaard FPS.

    Als dit spel een 7 en/of een 8 of zelfs hoger in de revieuws score dan vind ik het onterecht dat Hour of Victory een 36% review score kreeg.

    Want die gaf nog meer gameplay elementen dan alleen maar parachutespringen wat in mijn ogen maar weinig toevoeg.
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    over dat terminator ben ik het niet mee eens, het is moelijk om raak te schieten, omdat je gauw mis schiet in deze game, maar als je meer upgrades krijgt later in de game, heb je minder recoil, en meer precisie, bv en dan schiet je ook sneller raak,

    want lijkt me ook niet, dat die wapens toen heel recht schoten,

    maar die grenade impacts zijn idd wel een beetje raar,

    en ook als je op een muur schiet, zie je ipv een gat, een inkt vlek.....
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vond hem niet veel aan, liever BIA.
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb me helemaal niet bezig gehouden met MoH Airborne, mede dankzij de vorige delen die ik ronduit slecht vond. Na wederom een schandalig lange download (doe er eens wat aan MS ffs :x) gisteravond de demo even gespeeld. Het concept met een dropping boven 't level is goed uitgewerkt, voegt best wel 't nodige toe aan de gehele sfeer. Eenmaal op de grond, viel 't mij op dat de graphics aan de grove kant waren, met name de manier waarop 't wapen afsteekt tegen de omgeving. De besturing voelt echter prima aan, speelt lekker weg, en over 't geluid ook niets te klagen. :) Voor mij persoonlijk kan deze game niet tippen aan BIA: Hell's Highway, maar 't is zeker een game die ik ga kopen.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is even offtopic, maar ze zijn er dus wel mee bezig
    :
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Gelukkig maar, want 't gaat (ging?) echt bergafwaarts de laatste maanden :eek: Mja, beter laat dan nooit :cool:
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zat hij ook vast op 65%, maar internet eraf gegooid en ging daarna weer vlot.
    Vond de besturing wel beetje raar trouwens, drukte erg vaak verkeerde knoppen in.
    Ik vond het grafisch wel goed eruit zien, maar het mikken is inderdaad raar. Soms zou je zweren raak te schieten, maar mis je alsnog.

    Maar hoe kan je dit vergelijken met BIA, die nog lang niet uit is? De eerdere 2 delen van BIA waren wel top trouwens, dus hoop dat deeltje 3 de lijn voortzet. :+
     
  12. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd keek ik best wel naar uit naar de deze game(demo), maar toen ik gisteren de demo downloade en speelde vond ik het maar een bagger demo!
    Grafisch vond ik het tegenvallen en geluid van de wapens vond ik ook minder!
    Ik denk dat ik deze ook maar oversla en dan maar wachten op Halo 3!

    De beste WOII game blijft Brothers in Arms(Hell's Highway) Dan maar nog ff wachten tot november!
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    De demo is toch nog eerder gekomen dan verwacht, hij had geen week vertraging. Ik heb hem net gedownload en ga hem zo proberen.
     
  14. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    vet spel ga hem zeker halen :)
     
  15. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Brothers in arms gaat zoiezo keihard kont schoppen.
    Maar eerlijk gezegd vind ik dit spel ook superdik!.
    Landen waar je wilt. Muziek is top, geluid is top (galm in smalle straatjes), sprinten is leuk gedaan, upgraden van wapens is leuker als ik verwacht had.
    Shootouts kunnen wat repetitief worden. De ragdoll physics zijn ook heel mooi gedaan.

    En de multiplayer is ook heel erg tof dat durf ik zonder twijfel te zeggen ook al heb ik het nog niet kunnen spelen.
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer even lopen spelen, en als je vlak bij dat gemeente huis zit, zie je lings een toren, daar moet je op landen, dan staat er dat je 1 van de 5 landingsplekken heb ontdekt ofzo,
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    is mij net ook gelukt: Skill Drop Award ofzo :9
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Knap dat je dat nu al weet, zonder het ooit gespeeld te hebben. :b:

    Die awards zijn leuk inderdaad, vraag me af of die altijd blijven, ipv per missie. :) Zorgt dat je elk wapen probeert, om overal goed mee te worden (geldt het ook meteen voor MP?).
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Moet de demo ook nog eens checken. Eerst eens wat ruimte op HDD vrij maken.
    Alhoewel, aangezien ik Bioshock nu heb, kan demo er vanaf. Ben benieuwd naar MoH:A.
     
  20. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    heb net de demo gespeeld. Ik vind hem top. ziet er gelikt uit. Ik ga deze zeker kopen.
    Al vind ik de AI soms erg dom. BV Je bent met een mannetje of 6 aan het schieten en dan komt er zo'n Duitser die vanuit een huis midden op de straat in de vuurlinie gaat staan schieten. dat is niet erg realistich in mijn ogen.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     

Deel Deze Pagina