Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Maakt ie ook nog de bekende "360 herrie"?

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    @ Tallon 4: Jij hebt altijd wat te zeuren he ;). :+

Ik had wel verwacht dat ze bij de Elite een kleinere powerbrick zouden hebben. Ik heb 'm ook met moeite kunnen verstoppen uit het zicht...

Beetje offtopic, maar informatief:
    Mensen.... pre-order Halo 3 bij bol.com . Daar is ie voor 59 euro incl. een jaarabonnement op Live! Heb ook nog een kortingscoupon van 5 euro (code is: AM-67EW-UT45), dus je bent klaar voor 57 euro! (verz. kosten van 1,95 normaal).
    Denk dat 8 op de 10 bezitters van een 360 dit spel gaan kopen!

Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Mensen vind het toch wel eigelijk dat microsoft ons naait met die elite en de updates die komen van die andere consoles denk vooral aan die HDMI uitgang

4. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Nah...minder als de 'oude' 360. Al valt hij gruwelijk op als je de ps3 hebt horen lopen ( fluisterstil ).

@ Aphrodite: klagen is mijn hobby :+ Ik blijf erbij dat er componenten in die 360 zitten die niet van onberispelijke kwaliteit zijn. Waarom niet een stille drive van goede kwaliteit?? Nee hoor, in plaats daarvan 3 verschillende drives met het geluid van een laagovervliegende pipercup8)

Games zijn wel weer top natuurlijk\o/

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als je dat vind moet je gewoon geen console kopen.... Alle consoles hebben te maken met nieuwe uitbreidingen en verbeteringen.... (goed voorbeeld is de PS2 slimline...)

Je kunt dezelfde games spelen met dezelfde kwaliteit....
    Daar gaat het om, het enige verschil tussen de Elite en andere modellen van de 360 is de HDMI uitgang...!

De meeste mensen zien niet eens het verschil tussen VGA, Component en HDMI...

Ik zal me genaaid voelen als je een console koopt waarvan de prijs binnen een half jaar zakt en er gigantisch mooie bundels uitkomen...
    Maar goed, dat is marktwerking :)

6. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er ook niet op de achterkant of het een Zephyr of Falcon is.[/QUOTE]

de falcons komen pas volgend jaar. als je een elite hebt gekoch, weet je gewoon zeker dat je het nieuwste hebt. geen falcon boeit niet. tegen de tijd dat ze die falcons op de markt brengen zijn ze alweer aan een andere verbetering bezig

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou het is niet echt een betrouwbare bron maar vooruit:

Als dat dik gedrukte stukje waar is dan heb ik een 65nm chip erin zitten....*hoop het beste ervan

@Xwon:
    Als je een oude 360 heb maakt hij echt veel minder geluid...zoiets als de eerste xbox denk ik..

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vanavond eventjes de Elite bewonderd bij de MM.
    Persoonlijk vind ik de kleur (mat zwart) een hele verkeerde keuze van M$.

In Hoogglans Zwart had de Xbox360 er veel beter uitgezien.

De accessoiers van de Elite zijn ook een stuk duurder dan van de normale uitvoering.
    Wireless controller Xbox360 € 38,95
    Wireless controller Xbox360 Elite € 44,95

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dan ben ik al blij genoeg ;) Bedankt!

Het is ook niet voor niets een "Elite" ;)
    Misschien doen ze het ook wel expres om de prijs met de "gewone premium" wat op te schroeven zodat men toch sneller voor de premium gaat...??

10. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Hoogglans BAH BAH ik hoef geen playstation 3 look a like,nee perfect dat matzwarte.
    Laat me raden de mensen die zeggen dat ie hoogglans moet zijn hebben m waarschijnlijk niet???:confused:

Perfect ding die elite ,ik kraak de witte premium niet af hoor begrijp me niet verkeerd maar die is nu leuk voor boven :thumbs:

11. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou betekenen dat als iemand zijn (oudere versie) Xbox 360 Premium over paar maanden opstuurt omdat die kapot is dat die geen nieuwe Xbox 360 terug kan krijgen omdat de voeding er dan niet oppast...

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    zeg moest er bij de elite geen play and charge kit ook zitten of vergis ik mij?

13. JeePee

JeePee Guest

uhhm, duhh? Je krijgt nu al bijna nooit een nieuwe (worden bijna altijd gerepareerd) en áls je een nieuwe krijgt, dan krijg je écht geen Elite hoor.

14. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    pakket is precies het zelfde aLs de inhoud van een premium , play en charge mag je ook hier dus los bij kopen......is overgens wel in het zwart nu te koop

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mat zwart of Halo groen zijn niet mijn kleuren.

16. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    mat zwart moet gewoon. is veel mooier dan dat witte. vind wit wel mooi maar toch is zwart mooier.

17. Looney-Crew

Looney-Crew Punish and Enslave

Leuk Bevonden:
    0
    Halo medeforum gebruikers!

Ik heb een xbox 360 Elite sinds 3 dagen nu en ik heb even zitten kijken.
    Het console is ABSOLUUT NIET ZWART! de afstandsbediening is netje's zwart maar het console is donker grijs :confused:..Ziet er dus echt niet uit!
    Ik heb de nieuwste type heatsink (De welbekende kleine voor de vga te koelen) in de elite zitten (Kon ik zien door de zijkant een zaklamp te schijnen zie je hem zo zitten)...alleen nou komt voor mij het meest vreemde....
    Ik opende de dvd lade blijkt dat er gewoon (Volgens internet revieuws) de eerste (en tevens dus ook de luiddruchtigste) dvd speler in te zitten van microsoft!! lekker genaaid dan lijkt mij!?...
    Hij werkt verder prima maar manufacturedate staat op 27-06-2007 dus had wel verwacht dat de benq dvd speler er in zou zitten....:confused:...Niet dus....Nou ja hij werkt en de hdmi doet prima zijn werk kwa geluid en beeld (Ik draai hem via de versterker (Harman/kardon avr 445 met hdmi) en dan vanaf de versterker naar de lcd toe (Samsung LE46M86BD) maar heb geen klachten....
    Dus Kort samengevat:

-Hij wordt voor mijn idee warmer aan de achterzijde (Kan liggen omdat de warmte nu goed wordt afgevoerd vanwege de extra heatsink):)

-Hij maakt net zoveel of misschien iets meer herrie dan de andere xbox 360 voorgangers :x

-Er zit GEEN transferkabel bij voor de gegevens van de 20gig naar de 120 gig te gooien, moet je microsoft bellen en die sturen hem dan op...Hoop geregel by the way...|:-

-Extra heatsink voor betere afvoer van de hitte \o/

-Het console zelf is niet zwart maar donkergrijs!! =(

-Hdmi werkt prima! :):

-Oude type dvd drive in het console |:-:x:confused: )Heb sommige gezien met een benq op internet )Dit blijkt volgens geruchten de stilste dvd speler te zijn voor de xbox360, llamma heeft het tegendeel bewezen op hun forum het scheelt soms net 1 db.

Dat was even een updatje voor jullie allen...

Gegroet _0/

Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wit vind ik toch echt mooier en beter bij de 360 passen, dat zwart, in combinatie met dat groen, lijkt me gewoon niet zo mooi,

19. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de 360 elite net opgehaald, en vind hem wel wel mooi uit zien, jammer dat hij niet de kleur van de ps3 heeft :eek:

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Die van mij is toch echt zwart...:eek:
    Sinds Zaterdag dus weer een Xbox 360 in mijn bezit, na de verkoop van de witte een maand of anderhalf geleden.

Vermaak mij er weer prima mee, hoewel ik op de goede games zit te wachten!
    Hdmi werkt inderdaad prima O-) , en heb totaal geen last van het geluid.

Beetje offtopic:

Kan nu ook Pip gebruiken, met HDMI en Tv beeld... Zeker wel lachen :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina