Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En de toernooien op pesonly dan? ;)
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Die spelen we dan maar met PES6...:D
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    komt er geen 2v2 in online!!!!!????? dat zou heel erg slecht zijn want dat lijkt me heel makkelijk om te maken.
     
  4. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    goed omdat zo te horen,

    ik wil het spel nu gewoon hebben :p
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zoals jullie al lazen vonden we PES2008 vrij snel en het was ook onze bedoeling. Zonder verder om te kijken liepen we naar de Konami stand waar het behoorlijk druk was.

    Eenmaal in de rij konden we lekker kijken voordat we zelf mochten. Wat opviel is dat de 360 versie er iets mooier uitzag, maar dat kan ook aan de instellingen van de (goedkope) televisies gelegen hebben. Na veel kijkgenot mochten wij zelf aan de slag. Dit zijn de punten die mij opvielen:

    • Gameplay in het echt minder snel dan op de verschenen filmpjes op internet.
    • Controle spelers is beter, de bal springt niet zo snel meer weg bij een simpele pass over 2 meter.
    • Het voelde goed en soepel aan, hoewel de passing nog niet helemaal top was.
    • Vrije trappen is veel te gemakkelijk, 3 vrije trappen tegen, allemaal een goal (Mgwlee was het alle keren). Zelf 1 vrije trap gehad en die ging op de lat. Beetje gemakkelijk dus.
    • Een een-twee aangaan werkt veel beter, de inspelende man sprint heel mooi weg, gaat een stuk sneller dan in PES6
    • De AI is duidelijk beter, verdedigers stappen goed in en je hebt vijwel meteen controle over de speler die je wilt. Aanvallend zou ik het niet echt weten omdat ik niet uitgebreid mijn opstelling kon maken (de PS3 viel namelijk ook om de 5 minuten uit omdat het te warm was).
    • Keepers zijn nog niet erg goed, wel wat beter dan in PES6 voor zover ik dat zo snel kon beoordelen.
    • Grafisch iets beter, shirtjes bewegen niet maar de broekjes wel. De shirts zien er alleen gekreukt uit om ons het idee te geven dat het beweegt maar het viel me niet op.
    • Schwalbes niet gezien en ook geen shirtje trekken.
    • Geen tussenfilmpjes bij kaarten of vrije trappen, gaat lekker snel door
    • Veel nieuwe animaties, het zag er allemaal goed uit.

    Al met al vond ik het niet tegenvallen. In vergelijking met PES6 vond ik deze demo van PES2008 al beduidend beter. Vooral omdat je verdedigend nu wat sterker bent en er ook geen spelers waren die echt duidelijk overrated waren zoals in PES6 veel het geval was. De verdedigers wonnen kopduels die gewonnen diende te worden en liepen de gaten dicht waar dat nodig was.
     
  6. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups... Ben daar ook wel benieuwd naar :)
    Ten slotte geheel nieuw stukje gameplay...

    Maar voor zover ik je stukje juist intepeteer, lijk je wel tevreden te zijn met dit nieuwe deel Cyrax :) ?
    Ben wel benieuwd naar de vrije trappen. Ten slotte zal het toch nog steeds eigen invulling blijven hoe goed je er in bent?

    Misschien is die Mgwlee waar je tegen speelde gewoon super getraind in vrije trappen? :9
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die gozer trapt nog geen deuk in een pakkie boter. Dus het zal echt heleaas te makkelijk zijn.
     
  9. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm in insidesgamers Hands on zeiden ze juist dat de ps3 versie er net wat gelikter uitzag.. Ik hoop dat jij gelijk hebt, dan is de keuzen voor welk systeem ik hem zou halen helemaal makkelijk.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @MysteryX;

    Mgwlee kan wel een vrije trap nemen, maar het is gewoon te makkelijk. 3 uit 3 is teveel, dat lukt hem of een ander echt niet zomaar met PES6. Ik had 1 vrije trap en die ging meteen op de lat. Het viel me op dat er veel meer vrije trappen werden gescoord trouwens.

    Verder ben ik idd redelijk tevreden, de gameplay is beter maar had beter kunnen zijn voor zover ik dat nu al kan beoordelen. Maar ik ga dus af op die demo. Te weinig echte vernieuwingen vind ik persoonlijk.

    @Tjop21;

    De PS3 versie zag er zeker niet beter uit naar mijn mening maar nogmaals, dat kan aan de instellingen van die televisie(s) liggen. Zelfs de 360 versies verschilden. Maar het ontloopt elkaar eigenlijk niet zoveel. Persoonlijk ga ik voor de PS3 versie omdat die gewoon lekkerder speelde voor mijn gevoel. Maar jah, ik vind dan ook dat je PES hoort te spelen op de Playstation.
     
  11. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je dat ben ik ook en ik scoorde maar 2 vrije trappen.
     
  12. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het positiespel beter dan in PES 6? Daar had je bv dat de rechtsachter plots links vooraan verschijnt bij een inworp....
     
  13. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    De reactie van Don Juan heb je zeker niet gelezen? ;)

    De schwalbe is trouwens zichtbaar bij de impressie van PES2008 op insidegamer.
     
  14. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel maar hij weet dat ik nooit reageer op zijn berichten want er komt nooit iets goed uit hem. ;):lol:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op www.jeux-france.com staan ook wat gameplay beelden, ik vind het jammer dat ze steeds het juichen doordrukken als ze gescoord hebben ik wil graag zien of ze dat verbeterd hebben, want bij pes 6 en de vorige delen was dat belabberd scoor je in de laatse minuut de winnende goal staat die in ze eentje te juichen.
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat be a pro filmpje van fifa ziet er ook wel vet uit hoop dat dit ook mogelijk is in pes
     
  17. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet wel zeker van niet. Zal het ook niet missen.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben al de hele dag bezig met die opnames, maar op één of andere manier pakt Pinacle de MPEG bestanden van mijn camera niet op.

    Ben er eigenlijk goed klaar mee dus. Kan ze op deze manier niet in normale kwaliteit posten (tenzij ik 700mb upload).

    BTW: De PS3 versie was iets grauwer (kon ook door tv-instellingen komen), maar mij viel wel op dat de 'cinematics' iets minder vloeiend verliepen op de PS3 versie. Op de Xbox 360 liep het voor mijn gevoel net even wat soepeler en dat is niet omdat ik de PS3 tekort wil doen.
     
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Echt wel dat jij hem haalt, jij bent net zo'n PES Bitch als ik. :b:
    Ik hoor het je nog zeggen toen we deel 4 speelden. 'Ik weet niet of ik deel 5 ga halen, ik vind het niet echt een verbetering volgens mij met deel 4'
    *Deel 5 komt uit en voilla Pacboyslim heeft deel 5 :)

    En zo ging het met 6 ook, dus niet moeilijk doen, je zit zelf ook op pesonly, dus je kan het niet maken om deel 7 te laten schieten (wat je toch niet doet) :)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    tuurlijk haalt pacboy hem wel. Hij kan niet zonder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina