Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

  1. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem euigenlijk niet echt mooi.En vond de a.i slecht.Soms stonden die duitsers daar gewoon naar je te kijken.Deze koop ik zeker niet.Ik ga voor BIA:HH.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik geef 3 Headshots, en die Duitser valt nog niet dood. :emo:
     
  3. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    In tegenstelling tot de meeste mensen hier vind ik het (best) een goede game/demo.

    Nou ben ik zoiezo een sucker voor WOII shooters, en als het intens is en er vette 'scenes' inzitten die me aan films als Band of Brothers en Saving Private Ryan doen denken, heb je me zoiezo al tuk.

    Dat terzijde heeft de game toch nog steeds genoeg sterke elementen om op zichzelf te staan. Ten eerste natuurlijk de grote pijler van deze game, het parachutespringen. Dit vond ik erg tof gedaan, je kunt werkelijk echt zelf bepalen waar je land. En het maakt ook uit waar je land... Want naast een huis landen waar het vol zit met Duitsers is nou niet echt handig als je je wapens nog tevoorschijn moet halen. En zodra je landt is het gewoon vet om zelf te bepalen hoe je het aan gaat pakken. Doe je het wat sneaky in je eentje, of wacht je op je teammaten om de vijand te overrompelen. Een ongekende vrijheid voor MOH en games in het algemeen als je het mij vraagt.

    Daarnaast kent de game best vette shoutouts, en dat cover systeem is best goed gedaan. Het blijft gewoon geheel in FPS en het leanen is vet gedaan. Ook de wapens zagen er in mijn ogen prima uit met veel details en goed uitgewerkte Iron Sights. Het was ook wel tof dat de wapens vrij realistisch reageerde met veel recoil e.d.

    Alleen de game kent ook wel wat minpunten, zoals bepaalde mensen al eerder zeiden kent de game grafisch wat minpunten. De wapens en personages zien er echt goed uit. Maar de explosies en kogelinslagen waren echt van niveau Duke Nukem 3D...Wel jammer maar als je bukkend van cover naar cover rent terwijl de MG42 kogels fluitend om je oren vliegen denk je hier al niet meer aan.

    Een goede game die op het verkeerde moment komt... Want ik ga toch wel eerst ander najaarstoppers halen die mij meer interesseren.
     
  4. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    De demo speelt lekker, graphics inorde en geeft het oude gevoel van eerdere MoH-games. Tijd om m'n CoD3 in te ruilen...

    \o/
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    leuke game, maar neit voor 65 euro
     
  6. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het al iemand gelukt om tijdens de parachutedrop een vijand neer te trappen? Ben een paar keer op het huis van de burgemeester geparachuteerd maar ik land steeds naast de vijand en word dan dik neer geslagen:p
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dat niet, maar ik viel een x op een machine gun:p

    wel klote dat er van die onzichtbare muren zijn, want je kan niet buiten de binneste muur gaan, niet met de parachute tenminste
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik lande de 2e keer op een groot dak waarvanuit ik behoorlijk wat duitsers kon neerschieten.

    Ik heb de demo uitgespeeld. Ik vond de graphics toch nog behoorlijk mooi. De gameplay was leuk maar de AI is echt waardeloos. Al speelde ik nog wel op de makkelijkste moeilijkheidsgraad.

    Al met al vond ik het een leuke game die ik waarschijnlijk wel eens ga kopen als hij in de budgetbakken ligt.
     
  9. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    je schiet op Italianen ;)
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wtf :confused: mijn demo staat al een half uur vast op 52% :confused:
     
  11. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou dat meschien komen omdat EA een aparte online servers heeft?
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  12. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0

    Over welke game heb je het?Brothers in arms Hell's Highway nog niet gespeeld jah dat klopt maar dat zei ik ook niet! Kerel beter lezen_0/
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kwestie van smaak
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Echt hele vette demo.
    ik zit eraan te denken om em te kopen
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik speelde net ook de demo! Was best wel vet! Ging wel meteen dood omdat ik dus inderdaad naast zon vijand landde...en na 3 keer gaf ik de moed op.....eerste keer landde ik wel goed maar ging toen na tijdje dood door mijn eigen granaat....
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de demo gespeeld en heb er gemengde gevoelens over. Van tevoren schatte ik de game in als niet de beste game van 2007, maar wel een game die ik mss bij de release wil kopen. De eerste keer dat ik de demo speelde vond ik hem niks, het schieten ging kut, het voelde niet lekker en ik heb m uitgezet. Even later weer geprobeerd en het is best een leuke game. Het parachutespringen en zelf een plek zoeken om te landen is erg leuk opgezet, alhoewel je weinig tijd hebt om vanuit de lucht naar een goede plek te zoeken, want voor je het weet zit je op de grond. De game gaat niet zo lineair, dus dat wil zeggen, je moet wel steeds dezelfde doelen volbrengen, en voor de kanonnen zitten wel steeds weer dezelfde mannetjes op ongeveer dezelfde plekken, maar je kan gewoon rondlopen en zelf de volgorde bepalen, en soms ben je ergens alleen in een vuurgevecht en dan komen je kompanen je ineens helpen, denk je dat je een stuk gecleard hebt en alleen vooruit moet richten, maar dan komen er weer Italianen van opzij, wat natuurlijk heel realistisch is, maar in andere games vaak anders liep. Ik zat bijvoorbeeld op het dak van het gemeentehuis en ik liep te schieten op een paar van die gasten, wordt mijn poppetje ineens gemept van achter door zo'n Italiaan. Maar op dat moment landde er een maat naast me en die schakelde die Italiaan uit. en dat was toeval, het is niet zo dat dat in het script staat en elke keer dat je het spel speelt weer gebeurd.

    Dus tot zo ver, goede game. Ook de graphics zijn aanvaardbaar voor een next-gen game, soms erg goed, soms wat mindere punten, vooral die van ontploffingen en munitie-inslag. Ook het losse geluid van bepaalde wapens vind ik soms niet geweldig, maar je hebt wel echt het idee midden in een chaotische veldslag te zitten waar overal om je heen iets gebeurd en je echt keuzevrijheid hebt. De AI is soms realistisch, maar soms ook dom, dan blijven die gasten gewoon rechtop staan zonder te schieten. En soms raak je iemand en vliegt hij meteen 3 meter door de lucht, dat klopt denk ik ook niet.

    Het schieten vind ik niet super en ook de Default besturing voelt niet natuurlijk aan. Besturing 2 liep al wat beter, maar ik vind het nog niet geweldig. Maar dat is toch het nadeel met shooters op een console. Op een pc kun je sneller reageren en heb je meer controle en op de xbox moet ik soms wat langer wennen aan de besturing en vooral de echte topgames hebben een topbesturing die meteen goed aanvoelt. Je hebt idd soms dat je een vijand goed raakt, maar dat hij gewoon blijft staan, dat is erg nep en vervelend en doordat het schieten soms wat log aanvoelt houd ik aan de gameplay gemengde gevoelens over.

    Al met al vind ik het best een aardige game, maar er zijn zeker betere games te verkrijgen en ik twijfel of ik deze bij de release ga kopen. Aan de andere kant worden er natuurlijk veel toppers verwacht, maar het is een kwestie van smaak voor welke game je kiest en vooraf was deze game er echt een die op mijn verlanglijstje stond qua setting, verhaal, soort game etc, dus mss dat ik hem wel haal als er weinig andere games zijn die ik liever wil kopen.
     
  17. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies Averagegamer. Het is een (hele) goede game. Maar net geen topgame. Het kan denk ik niet op tegen BiA:HH, bioshock, Halo 3 en de zijnen. Als de release iets prettiger gepland was, paar maanden terug ofzo, was het waarschijnlijk wel een must-buy voor me.
     
  18. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    heb vandaag de demo gespeelt vind er niks aan ..
    Ga hem zeker weten niet halen ... Geef mij maar COD4 of zo ;)
     
  19. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    zag net dat ie deze week al komt op mn preorder lijstje:)

    Dan heb ik Bioshock nog lang niet uit:p (overdag werken dus tja..:))
     
  20. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina