Colin McRae: DIRT [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

  1. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel een dag voordat ik op vakantie ging gekocht en heb dus drie weken lang afgewacht tot ik ´m weer kon spelen thuis. Die grfx en gameplay zijn de beste die ik tot nu toe in een racegame heb gezien. Ga zo weer ff spelen!
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik vind het een leuk spel, maar erg tegenvallen kwa hoeveelheid tracks, bijvoorbeeld bij de rally classe, 3 stages per land, 6 landen.
    oke het zijn er wel 6 maar dan 3 gewoon, en de zelfde 3 omgekeert
    in alle vorige delen had je 6 tracks per land, en dan 6 landen
     
  3. Interpol

    Interpol Guest

    Wie heeft Dirt en Forza tegelijk? Ik heb Forza net een maand denk en ben het al spuugzat geworden, elke keer weer 10 verdomde laps met dezelfde autos en dezelfde tracks, kan het nu helemaal niet meer aanzien.

    Ik wil Forza waarschijnlijk voor Dirt gaan ruilen maar weet niet of in Dirt ook dezelfde factor zit. Wat zijn jullie ervaringen?
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    k had eerst forza gekocht, maar die werd gesloopt door mijn xbox.
    dus daar heb ik maar 1 week mee kunnen spelen.
    en toen heb k dirt gekocht, leuk spel, heel realistische graphix, beetje arcadeachtig, maar zoals ik daarnet al zij, beetje weinig tracks
     
  5. da master

    da master Kill Without Honor

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze allebei maar persoonlijk vind ik dirt beter omdat de tracks nooit hetzelfde zijn en je kun ze bijna niet uit hoofd leren en dat kun je bij forza wel.\o/
     
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dirt zijn online suckt erg.En spel ben je sneller beu. Omdat carriere heb je op 2 dagjes uit.
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind het erg knap als je je carriere in 2 dagen al uitspeelt of je hebt niks beters te doen.
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja en dan speel je waarschijnlijk ook op mega easy.
     
  9. junkyard_sam

    junkyard_sam Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    voor die achievs van championships, hoeveel racen moet je zo doen per championship?? ik ben nu in de eerste bezig voor die achiev maar die racen blijven maar komen :confused:
     
  10. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Staat gewoon in het begin als je een campionship begint.

    Je kan kiezen tussen lang en kort met daar achter hoeveel te rijden trials.
    Een enkel land is 5 races bij de korte.
     
  11. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat tunen bij Dirt eigenlijk wel relaxed. Stel nu al m'n auto's in voor een klein beetje overstuur zodat ik beter door de bochten glijd. Heerlijk.
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    DiRT, geweldig spel!!!

    heb het zelf voirge week uitgespeeld en nu net geruild voor Harry Potter
     
  13. Interpol

    Interpol Guest

    Mochten er mensen zijn die Dirt ook uitgespeeld hebben wil ik hier Forza 2 er wel voor ruilen. Hoe zit het met de online modus trouwens van dit spel? Zit er een hoge replaywaarde in?
     
  14. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    ha, ik ben er eentje die een spel altijd heel lang speelt, omdat ik gewoon niet zo snel wil uitspelen, ik ben nu al tijdje bezig, je moet hem wel op Pro-am spelen, dan kan je echt van de races genieten, Het is leuk om leuke tijden neer te zetten, om gewoon ff lekker te blazen en door de bochten te driften, ik ben wel zeker dat ik dit spel niet ga ruilen, deze hoort in m'n collectie als 1 van m'n vette spellen, Replay waarde is opzich best hoog, met die toernooien ben je best lang bezig, die kan je vervolgens op een nog moeilijkere graad gaan spelen. Er is ook een achievement van 1000 mile wegafleggen, die is opzich ook wel de replay waard. Kheb net ff paar x onlinemode gedaan, eigenlijk voor de achievements om een keer 1e te worden in hillclimb, maar het was best wel leuk opzich tegen menselijke tijden realtime te rijden.

    vraagje, wanneer krijg ik 500 Mile achivement? kzit nu op de 870 km afgelegd maar ik krijg nog steeds niet die achvmnt
     
  15. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 804.5km -IN CAREER- te hebben gereden.
     
  16. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, jullie gaan vast heel hard laggen maar ik heb jullie hulp nodig:)

    Ik snap het hele Dirt Menu niet. Ik heb denk ik nu al 4x dezelfde race gereden, telkens 1ste geworden maar dan moet ik hem nog een keer racen. Dit is gewoon in career mode, ik snap er de ballen van.

    Wie kan mij een goeie uitleg geven?

    Gr,
    Robin
     
  17. junkyard_sam

    junkyard_sam Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    nou het enige wat ik weet is dat je gewoon een race kiest bij career mode, je wint hem, krijgt je geld en je gaat naar een andere race, zo ga je altijd door. En als je op het einde van een afdeling zit ga je gewoon naar het begin van de afdeling erboven. En normaal als je een race wint moet je gewoon enkele keren op A drukken en dan kom je weer in het menu van de career
     
  18. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik zal 't nog is rustig bekijken..
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Las net Dat Colin Mc Rae overleden is in een helikopter ongeluk met zn zoontje:{ RIP echt onverwacht zo ineens=(
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Colin McRae Vandaag overleden :'-( 39 jaar

    Onverwacht nieuws uit de rallywereld. Vandaag werd bekend gemaakt dat Schots rallycoureur en -legende Colin McRae en zijn vijfjarige zoontje overleden zijn na een helicoptercrash nabij zijn huis in Lanark, Schotland. McRae, veelvuldig winnaar en bekende in de gamesindustrie vloog zelf de helicopter en was naar zeggen een ervaren piloot. In het toestel, dat rond vier uur Engelse tijd neerstortte en vrijwel gelijk vlam vatte, zaten tevens nog een volwassene en een ander kind. McRae's vrouw Alison en dochter Hollie waren niet aan boord ten tijde van het ongeluk. Colin McRae is 39 jaar geworden.

    Het is overigens niet de eerste keer dat een rallycoureur overlijdt door andere oorzaken dan rallyrijden zelf. Ook collega Richard Burns (34) overleed een paar jaar geleden, zij het aan een longontsteking naar aanleiding van een hersentumor.


    Ik schrik hier echt heel erg van. RIP !!!
     

Deel Deze Pagina