Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Het blijft natuurlijk een spelletje waarin de realiteit het moet afleggen om plezier te kunnen maken :)

Bungie vind balans erg belangrijk en in multiplayer kun je het niet maken om de covenant totaal andere wapens en voertuigen te geven dan de humans... (anders gaan daar weer jaren aan blog's en fora's van over de zeik ;) )

Ik denk dat ze er juist voor kiezen om liever wat gezeur over zich heen te krijgen in de trant van: "Hoe kan het dat beiden partijen dezelfde spullen hebben in een ander jasje?" Dan : "WHat the fuck!! Waarom hebben zei WEL dat wapen/voertuig en wij NIET!!??" :+:thumbs:

Overigens vind het nivo van discussie voeren hier op het moment van een zeer goed nivo (we vallen elkaar tenminste niet aan maar proberen elkaar met goede voorbeelden te overtuigen etc. ;) ) Ga zo door en de komende 4 weken zijn zo voorbij !!!! \o/\o/

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal. Het is echt mooi om te zien dat hier nog normale discussies gevoerd worden, sites als Gametrailers.com zijn volledig overgenomen door fanboys, ieder topic wordt volgespamd met "M$ SUCKS" en "PS3 IS EXPENSIVE GAY YES". (als jij je spelling nog wat verbeterd, is het helemaal top:cool: ).

Wat ik trouwens ook een leuke nieuwe feature vind in halo 3 multiplayer, is dat je zelf powerups kan maken, dit wist ik nog helemaal niet. Het schijnt dat je bijv. een gravity powerup kan maken, of een combo van onzichtbaar/snelheid enzo, lijkt me echt fantastisch voor customs\o/

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Forge
    Campaign

Ik weet niet of die al is gepost want er zijn echt te veel filmpjes maar hier nog een paar.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Op een zondagavond ga ik me niet zo druk maken over wat schrijf foutjes :)
    De boodschap is duidelijk toch? :b:

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is pas de 11de keer, geeft niet hoor, leuke filmpjes;)

Ach ja, dan ziet het er allemaal wat minder br3ezerig uit:)

Trouwens die banner van XBW pre order is misschien niet helemaal nodig, 90% van XBW heeft de bol.com deal al gekozen8)

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet! Dus wrijf het er ff lekker in zou ik zeggen.....Maar inderdaad wel vet dat we hier niet elkaar zitten aftekraken :p Nogal logisch trouwens omdat dit een Xbox only forum is....Maar eh wat zijn nou precies de nieuwe guns? En hoeveel levels zullen er in de single zitten? En hoelang zul je er over doen? Ja meteen moeilijke vragen :p

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Lol, daar ben ik iets te oud voor ;) (30+ maar typ op zn MSN's inderdaad, ik zal er in het vervolg op letten :) )

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Uit de achievements kan je wel een aantal dingen afleiden maar voor de rest zal je toch echt moeten wachten ot de game uit is als je antwoord wilt op die vragen. Voor de nieuwe guns kan je gewoon even googlen want dat is een redelijke lijst. (ook staat er een lijst in dit topic van oude en nieuwe guns)

Lekker boeie, als we je begrijpen is het best :+

9. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens een bungie medewerker is het ongeveer even lang als de vorige halo's. Halo 1 had 7 unieke levels en halo2 had er 7. Als je wil weten hoeveel levels halo 3 heeft moet je maar op deze link klikken (onderaan). Staan wel redelijk wat spoilers en of het klopt is maar de vraag.

http://halo.wikia.com/wiki/Tsavo_Highway_(Level)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hebben de Spartans en Elites nou even grote 'hitzones' ? Of is dat altijd maar een fabeltje geweest?

11. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kk nerdjes die dit bij bol geflikt hebbe, dacht ik ff een leuke deal te hebben...

ofnie?

Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  12. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=gXvLeKRrbe4 hornet...k vind dat de eenvoud van de halo serie helemaal verdwuijnt..je hebt nu veels teveel voertuigen enz die het spel alleen maar onoverzichtelijker maken..maarja mijn mening

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bedoelt dat spartans en elites grotere hitboxes (volgens mij bedoel je dat) hebben in h2 dan in h1, ja dan klopt het. Als je dat niet bedoelt dan weet ik het niet.

@ Biba heb de laatste tijd niet veel meer rond gekeken hier dus wist het :b:

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    dacht in begin eigenlijk dat ik halo wars aan het kijken was in plaats van halo3:emo:
    Wat moet je toch met al die voertuigen:'-(

15. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eigenlijk wel prima die extra voertuigen. Het is zo'n geval van "waarom niet?". Eigenlijk mag elk voertuig en wapen wel een tegenhanger hebben voor het andere ras, ze werken toch allemaal net even anders. K ga er van uit dat zodra iedereen er aan gewent is ze niet meer kwijt wil. :cool:

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    OMFG DIE HORNET OWNT ECHT SICK HARD! Mja wat nou als je in die map zit zonder voertuigen? (Shrine is t toch waar die Hornet in vliegt?) Dan heb je gewoon geen schijn van kans.
    Edit: het is dus in de Campaign.

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach d'r kome soms ook wapens bij van mwha zelfde geld voor voertuigen... Banshee -> Hornet, Warthog -> specter etc etc...

18. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    die voertuigen komen toch niet allemaal op 1 map er mag best wat afwisseling in zitten qua voertuigen.

19. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind 't geen probleem, ik pak gewoon 't eerste de beste goed werkend voertuig waar je uiteraard ook wat aan hebt, heb halo 2 ook nooit iets gehad van: ohw wat stom ik heb hier een gun en die van hun is precies 't zelfde geweer alleen dan in een ander jasje.
    ik snap 't probleem dus niet mensen warom ga je je er zo druk om maken dat er extra wapens bijkomen en voertuigen.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Das waar ik had d'r ook al een discussie over met willem :). En nou'ja zolang al die wapens maar niet op 1 map komen komt het wel goed. Je wordt uiteindelijk ook gek van die warthog niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina