Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

  1. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer ie uit gaat komen?
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dacht dat die gepland staat voor 19 (of 18) oktober.
     
  3. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Tja...voor het vechten hoef ik dat spel niet. Zeker niet als je geen enkele Jutsu fatsoenlijk kunt uitvoeren zonder steeds onderbroken te worden. Voor het RPG gedeelte koop ik hem dan wellicht als het in de budgetbakken ligt.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vond die jutsu van Orchimaru er wel stom uit zien, maar goed gevonden. Ach, misschien dat ik het wel goed gaat vinden moest ik zelf spelen :+.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat schieten met die slangen was idd best wel gaar, met sasuke hoefdje alleen maar op A te drukke -_-''.
     
  8. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    lijkt me wel goeie game ..
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Typisch trouwens dat de game er gewoon beter uitziet dan de anime :+

    Wordt verder voor mij een must-buy, sfeertje wordt erg goed weergegeven en dat wil ik als narutofan niet missen.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop maar dat d'r een demo komt voor de release :D.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er geweldig uit. En dat mensen telkens onderbroken worden tijdens hun jutsu's is omdat ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Tevens zijn ze echt bizar langzaam met het sealen. De "jutsu-minigames" vind ik juist wel gaaf, die van Neji is ook gaaf maar lijkt me wel bizar moeilijk om perfect uit te voeren.
    Maar voor mij ook een must-buy! :cool:
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar dat went immers wel uiteindelijk ken je alle seals van je fav char wel uit je hooft etc. En zitte alle noobs je aantekijke van WTF?! etc etc. Die minigames zijn wel vet alleen die van orchimaru vond ik echt gaar -_- beetje richten met je slangen kom op nou...

    Beetje oud filmpje: http://www.gamespot.com/video/932520/6174798/naruto-rise-of-a-ninja-stage-demo :) (maar veel gameplay beelden :D)
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Was eens wat aan het rond surfen en ik kwam "toevallig terecht" op de Ubisoft UK site. Om specifieker te zijn kwam ik op de Naruto page terecht en ik zag daar het volgende:

    -het krijgt een PEGI rating van 16+
    -releasedatum is 2 november (dus blijkbaar niet meer 19 oktober, november gaat echt duur worden)

    Ook heb ik de characterlist van de GC demo te pakken gekregen:

    Hatake Kakashi
    Uzumaki Naruto
    Uchiha Sasuke
    Haruno Sakura
    Nara Shikamaru
    Rock Lee
    Inuzuka Kiba
    Hyuuga Neji
    Orochimaru
    Gaara
    Momochi Zabuza
    Haku
     
  14. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er goed uit!!Inderdaad ik denk als je die seals eenmaal weet dan heb je ze zo gedaan.En verder ook al zal het spel niet veel worden[wat ik niet hoop!]dan is het in ieder geval een must have voor de fans!Ik zit er in ieder geval al een tyd op dit spel te wachten!!grtz
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het volgende filmpje is weer volop genieten!

    http://evilavatar.com/forums/showthread.php?t=35184

    (staat een download link in de url, echter de comments zijn ook echt de moeite waard om even te lezen).

    Net even het hele filmpje gezien en echt ontzettend onder de indruk! Het oogt echt als een zeer complete game, met gave en uitgebreide surroundings. Voor de narutofans sowieso een musthave, want het ademt echt perfect de anime uit.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er inderdaad zeer goed uit. Maak wel alleen wel een beetje zorgen over de gameplay. Ik heb de indruk dat deze meer gericht is op kinderen, dan op volwassen desondanks de 16+ rating. Het ziet er allemaal een beetje simplistisch uit. Maar goed, we hebben dan ook nog maar alleen de eerste missiesi gezien dus misschien dat het nog wat moeilijker wordt :).
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050

    Ben het filmpje even aan het downloaden, dus kan daar nog geen commentaar op geven...

    ....maar als Naruto-fan hou ik deze titel al lange tijd in de gaten en ziet er in ieder geval veelbelovend uit. Ook zoals die eerste post alles beschrijft, lijkt het erop dat dit gewoon een must-buy gaat worden.

    maar...

    ...voor mij is de japanse taal toch wel noodzaak. Die zal er echt in moeten zitten, want ik ga deze game niet met engelse dub-stemmen spelen.
    Wellicht dat daarom de release datum iets verschoven is van oktober naar november, om toch nog al die stemmen er in te krijgen. Ik hoop het in ieder geval.
    Zou zonde zijn als een game als deze, die er zo veelbelovend uitziet... niet de goede stemmen heeft.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Ligt er een beetje aan wat je verstaat onder 'volwassen' gameplay. Dit wordt idd geen game met levensechte graphics waarbij je bij wijze van de aderen ziet lopen en het bloed rondspat als er op een zo'n realistisch mogelijke manier een headshot geplaatst wordt.

    Maar dat spreekt me eigenlijk wel aan. Daarom hebben games zoals Blue Dragon en Trusty Bell bijvoorbeeld ook mijn aandacht. Tis meer echt een 'videogame' als je begrijpt wat ik bedoel ;)

    Wat betreft de dubs: er wordt wat over gezegd in de laatste minuut van het filmpje, echter ik versta het niet :mad:
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb het over gameplay en jij begint over graphics? :+

    Met de graphics is niet mis, maar het gaat me om de moeilijkheidsgraad van de game. Deze lijkt me aan de gemakkelijke kant. Natuurlijk hebben we alleen nog maar de begin missies gezien, dus misschien dat het allemaal nog wat moeilijk wordt.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hmmm graphics was niet helemaal de goede keuze, misschien had ik eerder het woord 'setting' moet kiezen wat natuurlijk ook enigzins invloed kan hebben op de gameplay(ervaring).

    Wat betreft de moeilijkheid: ik kan er persoonlijk weinig over zeggen; geen flauw idee hoe gemakkelijk je die seals kan vormen en het is idd het eerste level.

    Kan iig niet wachten om eens een keertje zelf ramen te halen in Naruto ;)
     

Deel Deze Pagina