Halo medeforum gebruikers!
Ik heb een xbox 360 Elite sinds 3 dagen nu en ik heb even zitten kijken.
Het console is ABSOLUUT NIET ZWART! de afstandsbediening is netje's zwart maar het console is donker grijs
..Ziet er dus echt niet uit!
Ik heb de nieuwste type heatsink (De welbekende kleine voor de vga te koelen) in de elite zitten (Kon ik zien door de zijkant een zaklamp te schijnen zie je hem zo zitten)...alleen nou komt voor mij het meest vreemde....
Ik opende de dvd lade blijkt dat er gewoon (Volgens internet revieuws) de eerste (en tevens dus ook de luiddruchtigste) dvd speler in te zitten van microsoft!! lekker genaaid dan lijkt mij!?...
Hij werkt verder prima maar manufacturedate staat op 27-06-2007 dus had wel verwacht dat de benq dvd speler er in zou zitten....
...Niet dus....Nou ja hij werkt en de hdmi doet prima zijn werk kwa geluid en beeld (Ik draai hem via de versterker (Harman/kardon avr 445 met hdmi) en dan vanaf de versterker naar de lcd toe (Samsung LE46M86BD) maar heb geen klachten....
Dus Kort samengevat:
-Hij wordt voor mijn idee warmer aan de achterzijde (Kan liggen omdat de warmte nu goed wordt afgevoerd vanwege de extra heatsink)
-Hij maakt net zoveel of misschien iets meer herrie dan de andere xbox 360 voorgangers
-Er zit GEEN transferkabel bij voor de gegevens van de 20gig naar de 120 gig te gooien, moet je microsoft bellen en die sturen hem dan op...Hoop geregel by the way...
-Extra heatsink voor betere afvoer van de hitte \o/
-Het console zelf is niet zwart maar donkergrijs!!
-Hdmi werkt prima!
:
-Oude type dvd drive in het console
)Heb sommige gezien met een benq op internet )Dit blijkt volgens geruchten de stilste dvd speler te zijn voor de xbox360, llamma heeft het tegendeel bewezen op hun forum het scheelt soms net 1 db.
Dat was even een updatje voor jullie allen...
Gegroet _0/
Klik om te vergroten...