Voor in de A klasse prefereer ik de Lambo Murcie racewagen (weet de exacte naam niet meer) boven de DBR9, de Lambo vind ik net iets lichtvoetiger. Verder is de M3 CSL een makkelijke, snelle auto uit E klasse. En ik vind de Ford GT een auto die echt geweldig rijdt. Ten opzichte van andere auto's in PGR3 dan, want ik vind PGR3 teveel arcade om leuk voor mij te zijn.
A: Ferrari F50GT, Mclaren F1 B: Koenigsegg CC8S, Ferrari Enzo C: Ferrari F40, Lamborghini Murcielago 6.1, Corvette z06 D: TVR Sagaris, Saleen S8nogwat, RUF Spyder E: Nissan GTR-Concept, Ferrari F355, Chrysler Crossfire @ Traxie, haaaaaaaaiiiiii Kzou graag willen dit weekend, maar heb kapotte xbox. Wanneer moet je weer aan de slag?
A: Ferrari F50GT, Mclaren F1 B: Koenigsegg CC8S, Ferrari Enzo C: Ferrari F40, Lamborghini Murcielago 6.1, Corvette z06 D: TVR Sagaris, Saleen S8nogwat, RUF Spyder E: Nissan GTR-Concept, Ferrari F355, Chrysler Crossfire De vetgedrukte heb ik allemaal in bezit. Straks denk ik de Mclaren aanschaffen, vond trouwens wel dat die een beetje veel slipt of is dat een kwestie van wennen?
Wat trekken jonge Als ik online ben moet je me maar een invite sturen. Even weer dat oude vertrouwde hoge DRC-niveau halen
ik heb dit spel net nieuw, daarom heb ik wat vraagjes. welke auto rijd het beste, en hij moet betaalbaar en snel zijn. en als je alles meteen op zilver uitspeeld, betekent dat ook dat je alles op easy en novice hebt uitgespeeld(achievements) en elke tip is welkom
bedankt voor de tips, heb nu toch genoeg geld (2 000 000 credits) maar hoe kun je snel veel kudos verdienen?? en heeft iemand tips voor als je gold wilt halen. wat je het beste kunt doen etc.
nog een vraagje, waar kun je zien of je auto exotic is. want ik heb al 40 auto's of so, maar nog geen achievement. en ik weet zeker dat ik ook de auto's gekocht heb die ik moest kopen(4)
Exotic Car Club - 45 points Own the following cars: McLaren F1 LM, Shelby GT 500, Ford GT-40 MK 1, Corvette ZR1, TVR Cerbera Speed Twelve, RUF CTR "Yellow Bird", Callaway Twin Turbo Sledgehammer Google is your friend
ik heb een vraagje(zoals gewoonlijk) laatst was ik met een vriend online, en hebben lekker geraced. ben ik benieuwd naar mijn statistieken zie ik helemaal niks en mijn vriend ook niet. misschien ligt het eraan dat het mijn eerste keer online was, maar mijn vriend zei dat hij eerder al online is geweest. of het kan komen omdat ik had ingesteld dat de server voor vrienden alleen is. maar als het ergens anders aan ligt hoor ik het wel!
jah maar ik bedoel dat ik online was met een vriend, dus hij was thuis ik was thuis. misschien was ik een beetje onduidelijk, maar begrijp je het nu?