[XOne] EA-account, ik kom niet op xbox live

Discussie in 'Games' gestart door Mikro, 27 aug 2007.

  1. Mikro

    Mikro Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Vandaag heb ik een 3maanden kaart geactiveerd maar ik stuit op problemen.
    Als je online wilt gamen bij een game van EA, heb je een of ander EA-account nodig. Wanneer je op xbox live drukt, binnen een spel krijg je een aanmaakprocedure, maar als ik enkele vragen heb beantwoord, krijg ik verschillende meldingen waardoor het niet lukt.

    Bij FIFA07: U bent uitgesloten voor dit soort account
    Bij NBA Live06: This is locked
    Bij Battlefield 2: MC: Dit is niet geschikt voor mensen van deze leeftijdscategorie. (ik ben 15)

    Overigens kom ik ook in PGR3 ook niet online, daar staat: One of the current Gamerprofiles is not allowed to play the selected gamemode.

    Bij Call of duty 3, GRAW en Top SPin 2 kom ik wel gewoon op xboxlive.

    Weten jullie wat er aan de hand is en hoe ik dit op kan lossen?
    Het is een probleem van het profiel, want met het profiel van mijn vader (1maand gratis) kwam ik wel in Battlefield

    Alvast bedankt,

    Mikro
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet 16 zijn om op de servers van EA te mogen spelen. Je bent nog te jong voor Xbox Live volgens EA ;) .. dit kan je niet oplossen
     
  3. Mikro

    Mikro Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is best wel lullig van EA dan, want de meeste spellen die ik heb zijn van EA, en daar gaat dan weer 20 euro... Dan is een spel 3+ kan je het nog niet spelen :mad: Weet je wat het is met PGR3 dan, hetzelfde??

    Had ik dus toch niet netjes mijn eigen leeftijd op moeten geven... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan dit dan ook niet via parent control ofzo?
     
  5. Mikro

    Mikro Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, bij mij is alles ook goed ingesteld...
     
  6. The Zone NL

    The Zone NL Fulltime Ajacied

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook last van dit probleem bij NFS Carbon. Ik heb toen al gekeken of ik het ergens kon veranderen (me leeftijd dan he) maar dat kan niet. De enige oplossing is op het profiel van je vader te gebruiken... Of zelf een nieuwe te maken waarop je wel 16 bent.
     
  7. Mikro

    Mikro Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, das erg jammer, want een spel als Battlefield koop ik toch vooral voor de multiplayer, die erg goed is!
     
  8. martijn_num1

    martijn_num1 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het probleem dat ik bij Fifa Road to World Cup & Battlefield 2:MC de melding krijg dat ik hem niet kan verbinden met de EA-servers. Dit heb ik tot nu toe altijd zo gehad. Andere spellen op Live gaan prima, leeftijd is zeker geen oorzaak. Iemand de oplossing?
     
  9. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelfde probleem. Maar gelukkig word ik al bijna 16. Teminste als ze het bijwerken, want mijn neef is dit jaar 18 geworden maar zijn profiel zit ook nogsteeds met Parent Control, niet dat er iets aan staat maar toch.

    Vraag: Word het automatisch bijgewerkt?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb ik ook, volgende maand word ik 16 maar het zal niet gaan denk ik. Ik heb zovaak gelezen dat mensen die niet op EA Online konden omdat ze te jong waren en later 16/18 zijn geworden die er nog steeds niet op konden.

    EA Online sucks, dan moeten ze het zelf maar weten. Zijn toch zo'n geldwolfen nou dan verdienen ze lekker minder door de mensen die er niet op kunnen dus ook niet hun Content kopen.
     
  11. X360r

    X360r Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit nu met fifa08 gisteren gekocht maar kan niet verbinden met ea servers ze zijn niet beschikbaar :confused:
     

Deel Deze Pagina