1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je voor de keypad staat ligt de code helemaal achter je op een tafel/bureau.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt Terminator! :)
     
  3. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Graag gedaan. Ben pas net begonnen omdat mijn 360 stuk was dus ik wist het nog. Doe het ook erg rustig en oplettend want ik speel op hard en wil er echt van genieten.
     
  4. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog geen problemen gehad met bioshock, tot vandaag...

    Ik was lekker aan het spelen in Fort Frolic tot ik 4 foto's moest gaan maken voor die Cohen-gozer. Krijg ik ineens last van een stotterend beeld. Precies om de 2 seconden staat het beeld ff stil.

    Ik werd er natuurlijk best moeilijk van en ben gelijk het internet af gaan speuren naar een oplossing. 'Gelukkig' waren er meer mensen met dit probleem maar er is volgens mij nog geen oplossing.

    Mochten er meer mensen zijn die dit ervaren, gewoon ff verder spelen en als je je quest met die foto's hebt voltooid is het over. Bij mij i.i.g.
     
  5. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag:

    Ik heb zo juist in Fort Frollic ( Sander Cohen level ) de 4 fotos gedaan, en heb Sander Cohen laten leven ,zoals werd getipt, maar in welk level kom ik hem weer tegen, zodat ik hem alsnog kan kille, plus de geheime kamer inkan?
     
  6. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat stotteren ook in het begin gehad en toen heb ik hem gesaved en heb ik mijn 360 opnieuw opgestart en toen was het bij mij over.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Wat is de code voor die ene save achter die schilderij in Arcadia, die vrouw is net dood gegaan maar weet die code niet

    M'n Bioshock zat net ook vast, begon opeens te stotteren net of de framerate opeens kapot knalt en toen zat tie vast. Daarna m'n Xbox uit gedaan en niet aan gedaan, morgen maar weer geen zin nu.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heeft ze op het raam geschreven, heb je niet zitten opletten? :+
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Daar had ik niet aangedacht, kon het eerst niet lezen, dacht dat er Help ofzo stond :emo:
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    level waar je de flesjes voor de anti mind control dinges moet zoeken. Cohens kamer is tegenover de kamer met het eerste flesje 192 spul. Je zult daar 2 mensen zien dansen, maak deze af en cohen zal achter je aan komen


    Mooi einde heeft het spel, iig als je alleen de Little Sisters redt en niet afmaakt.
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk m'n surround setje, en zit nu al paar uurtjes bioshock te spelen :D

    wel vet spel , wat wel raar is, dat toen ik de demo speelde, de sfeer veel spannender was, en nu, is dat een beetje weg,

    raar, aangezien ik toen nog met stereo geluid speelde,

    maar in iedergeval, vette game:D



    btw, ik speel op normal, en ik dacht dat die gast zei dat je telkens overal tekort van heb, maar ik heb genoeg geld, genoeg ammo, genoeg van alles,
    dus dat vind ik wel een beetje jammer,
     
  12. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW! ik speel het spel sins zaterdag avond op HARD en het is super moeilijk, je moet erg goed letten op je health enzo, altijd zorgen voor balans wil je winnen.

    tot nu toe is de game erg tof, ben wel bang dat ik een aantal dingen heb gemist omdat ik altijd op moet passen voor dingen... Speel m later nog wel een keer op een andere moeilijkheidsgraad om dingen te ontdekken.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit nu inmiddels bij het Neptune's Bounty level, net voor het stukje waar ik met die gast moet praten en dan die fotocamera moet gaan zoeken.

    Leuk dat als je 3 Little Sisters red je dan zo'n cadeau krijgt! Ik heb toen 2 slots en 2 nieuwe plasmids gekocht. Ik vind het echt een geweldig spel, ongelofelijk hoeveel keuze je hebt in het vermoorden van die mensen/monsters enzovoorts!
     
  14. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel ook op hard en zo moeilijk is het ook weer niet. Ik vind het zelfs erg meevallen en ik vind het meer een normale moeilijkheidsgraad. Items kom je ook genoeg tegen en als je oplet kan je veel dingen gewoon ontdekken.
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu denk ik op de helft van de game, waarin ik bij de demo toch wel zoiets had van WOW! is dat nu eigelijk alleen maar leuk.

    Bioshock vind ik een leuke game maar niet een goty, had ook het idee dat ik weer condemned schrikmomenten zou krijgen.. maar helaas niet=(
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Vind het ook zeker geen 10 waard... Wordt toch wel wat eentonig na een poosje. Daarnaast heb ik nu al best vaak gehad dat wanneer ik behoorlijk snel door een level ga rennen de bump maps niet direct laden en je dus alleen wazige textures ziet. Na een seconde ofzo zie je dan pas de gedetailleerde textures. (net als in de halo2 cut scenes zeg maar).

    Ook bevriest het beeld heel af en toe een seconde.

    Een 8 vind ik een geschikte cijfer, en dan vooral voor de originaliteit/sfeer en de setting
     
  17. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, dat vond ik best wel jammer. Liep vaak rond met maximum aantal dollars, kogels, health kits etc.. Had van mij nog wel wat moeilijker gemogen.
     
  18. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan je nieuwe slots openen voor plasmids. Ik ben nu net in neptune port en sta voor zo'n gene bank. Ik heb 3 plasmids en maar 2 slots. Gaat openen van nieuwe slots en upgraden van plasmids via de gatherer's garden o.i.d.?

    PS waar was ook alweer die deur met code in het tweede level. Ben er voorbij gelopen en later vergeten om die code nog op t zoeken.
     
  19. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja openen van nieuw slots en upgraden van plasmids gaat via een gatherers garden en je komt er vanzelf langs 1tje waar je nieuwe slots ken kopen, dat is al vrij snel hoor!
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dus om die reden geef je het spel gelukkig nog een 8? Ben erg benieuwd wat in jouw ogen dan echt de toppers zijn.

    Alle mensen, ik ben nu de kroeg ingedoken in dat haven level en wat ziet er het nog steeds mooi uit zeg. Inderdaad wel af en toe texture popup (zeker als je een spel laadt), maar lang niet genoeg om storend te zijn. En inderdaad, ook ik loop met bakken ammo rond (omdat ik veel mijn wrench gebruik waarschijnlijk), maar dan moet ik ook zeggen dat ik nog op normal speel. Hard komt straks. En wat bonken die daddies flink door mijn boxen zeg! :)

    Bioshock mag van mij zo heeeeeeel lang doorgaan. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina