Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Na een lange tijd vernieuwen en wachten kon ik er even opkomen en de Enter Now knop deed het toen en toen kreeg ik dit bericht:
    "Although Charlie Oscar Delta's Token Codes have been reserved, there will be many more opportunities to get into the Beta! Check back into SITREP often, as we'll be updating the site with information as soon as it's finalized.

    In the United States and Canada, we are working with GameSpot and GameStop on two new ways to reserve a spot in the Beta. Our International users will be excited to learn that plans to get into the Beta are moving along quickly, and we'll have updates for all the countries listed in the FAQ soon!"

    Misschien hebben ze het even stilgelegd wegens problemen met de site maar anders zijn ze voorlopig echt op. Want als ze op zijn snap ik ook niet helemaal waarom de site in maintenance mode is gegaan.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  2. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    check mn vorige post
     
  3. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Toen was ik nog mijn post aan het posten. Het leek me al onwaarschijnlijk maar blijkbaar zijn ze inderdaad nog niet uitgedeeld. Had er nog niet aangedacht om naar FourZeroTwo te gaan.
     
  4. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws, maar de link in je post werkt niet.. kan je die misschien nogmaals posten? bedankt
     
  5. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  6. FuSionZ

    FuSionZ Guest

  7. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zeggen op die site dat het niet meer als wie het eerste komt wie het eerste krijgt gaat. Je kan je nou gewoon 24 uur inschrijven en dan moet je er 1 krijgen. vind het wel raar dat ze ze nu wel 24 uur kunnen uitdelen en dat ze eerst maar een beperkt aantal hadden:confused:.
     
  8. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dit keer wel voor de Europeanen?
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zo ben inmiddels ook rang 11, hoogste van de beta en je hebt het binnen 2uurtjes :9

    Per verhoging van je rang krijg je nieuwe "upgrades" zoals betere wapens en sights, en andere specials. Zoals langer rennen en undetectable for uav. De vijand ziet je dan niet wanneer zij hun uav aandoen.

    Door de meer realistische wapens/setting denk ik dat ik dit spel qua MP leuker ga vinden dan Halo3. Ook kijkende naar de voorgaande halo delen. Erg weinig online gespeeld en ik kocht die delen eigenlijk alleen om coöp met vrienden te doen.


    Ik snap alleen niet waarom je niet kan zien dat ik de beta aan het spelen ben, wil een leuk icoontje 8)
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  10. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Europeanen komen in September pas aan de beurt maar als je er echt in wil zitten kan je nu al proberen met een Amerikaanse account.

    Ik ben jaloers:'-( Ik ga dit spel ook zeker leuker vinden dan Halo 3. Dit word voor mij de beste game van dit jaar. Je krijgt geen icoontje omdat hij geen achievements heeft en geen echt spel is. Je kan wel als teksbericht zien dat je het speel. Halo 3 Beta was volgens mij hetzelfde.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ok dacht al zoiets. Sniper zijn trouwens ook echt zo moeilijk te zien als ze liggen. Net als in de filmpjes :9

    Loop er vaak genoeg tegen aan 8)

    Het zijn trouwens 3 maps ipv 2 wat ik eerder dacht. Heb alleen nog maar team deathmatch gedaan :D
     
  12. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is echt niet leuker dan halo 3, ik vind het eem vet spel maar de MP vind ik toch 10X beter
     
  13. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is jouw mening. Ik heb de Halo multiplayer nooit zo bijzonder gevonden en ik ga ook niet zo mee met de hype. Ik heb me net ingeschreven voor de loting en ik hoop dat ik een token krijg:D.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    heb je USA Gold of Silver account? ik heb alleen nog maar een silver maar kan ik 't daarmee spelen? O-)
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel totdat de game zelf uit gaat komen :).
    Geen zin in dit gedoe ;).
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als ik me inschrijf op de site met mijn europese account, krijg ik dan een token voor de beta in september?
     
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de release datum?
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    5 november
     
  19. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    of je kijkt eens op de site
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hoelaat krijg je nou te horen of je een token hebt gewonnen?
    7PDM ofzo?!? hoelaat is dat in ned. tijd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina