1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn spel ken weer terug, blijft in het haven level om de 2 sec. hangen |:-
    Als ik een oudere savegame laad is het weg, maar om nou iedere keer een oude savegame te laden :x
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nadat ik het een poosje gespeeld heb, vind ik al die negens en tienen echt overdreven, en is zeker niet hop half life 2 niveau,

    vind dat het verhaal niet echt goed vertelt wordt....

    een 8.5 zou beter zijn, maar toch een vette game :D
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit ook in het Neptune's Bounty level, en als je vanaf het punt waar je nu bent (dus aan het begin met die Gene Bank en die Gathering Garden waar je dus geen Plasmid Slot kan kopen) ongeveer een kwartiertje verder speelt kom je binnen in in een nieuw gebouw en daar staat een nieuwe Gatering Garden waar je nieuwe Plasmid Slots kan kopen. Een Gene Bank is daar ook aanwezig.

    Die code is 0451
     
  4. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog bijna voor in het spel maar moet een sleutel van de dokter afpakken maar elke keer als ik hem bijna vermoord heb wordt hij weer beter wie weet hoe ik deze kan afmaken en de sleutel te pakken krijg..
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Van mij mag het ook lang zo doorgaan ;) Ik heb trouwens zeker geen bakken met ammo, want ik gebruik mn wrencht bijna niet... Speel ook eerst nog ff lekker op Normal hoor :)
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @Okkie1;

    Je moet je teleknetische krachten daarvoor gebruiken, dan kun je een benzinetank die in die kamer ligt naar hem toegooien, dan is het zo gebeurt
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Staat 'eentonigheid' niet enigzins haaks op originaliteit/sfeer? Ik vind de game tot nu toe (en voor een fps) echt alles behalve eentonig. Leveldesign verandert elke keer behoorlijk en het wapenarsenaal breidt niet alleen snel uit, maar brengt ook nog zeer leuke verrassingen met zich mee, niet alleen in soorten wapens, maar ook mbt de mogelijkheden.

    Enige vorm van lichte eentonigheid vind ik de big daddy's, maar misschien moet ik er ook wat meer mee gaan stoeien om ze op verschillende manieren neer te krijgen. Opties zat.

    Kan iemand mij trouwens (in een spoiler) vertellen hoe ik er voor zorg dat ik bij de twee verschillende eindes kom, en dan niet het einde zelf echt noemen svp ;)
     
  8. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren ook mijn 3e Sister gerescued, en kreeg toen zo'n radiobericht van een vrouw over dat cadeau. Klopt het dat ik dat gewoon bij de volgende Gatherer's Garden krijg? Bericht was namelijk een beetje langs me heen gegaan, en toen ik het terug wilde lezen was het maar een stukje geloof ik.

    Big Daddy's zijn wel heel tof om tegen te vechten, gisteren eerste 2 gehad. Ga meestal wel een stuk of 2 keer dood, maar dat is meer onhandigheid van mij dan dat de Daddy nu zo lastig is.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Cadeautje krijg je idd later. Het kan trouwens uit om via 'back' af en toe wat berichten terug te luisteren.
     
  10. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het bericht terug geluisterd, maar net dat stukje stond er niet in (of ik moet de foute hebben terug gekeken).
    Maar bedankt, lekker verder spelen dus.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij staan alle berichten er in. Wat dat betreft kan het menu best onduidelijk zijn.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Na een lange rit van een aantal dagen 6+ uur gamen, incl pauze, heb ik besloten Bioshock maar even te laten liggen voor wat de game is. Ik heb deze en volgende week ook nog Two Worlds en MOH - Airborne te spelen, en met name die laatste doet mijn hartje sneller kloppen. Niet dat het niet deed in Bioshock. ;):)

    Voor de mensen die het willen weten:
    DIT IS NIET ECHT EEN SPOILER, ENKELE EEN OPMERKING. Het positieve einde om het maar te noemen, is in Bioshock heel erg mooi en zelfs wat onroerend.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Eff nog een tip: zet de Quest Marker uit in het options menu. Zo ga je vanzelf veel meer verkennen in het spel. Je wordt dan ook minder gepushed om de juiste weg te zoeken.

    Question:

    Toen ik mijn eerste keer proximity mijnen opraapte kreeg ik een opmerking te zien dat je met die mijnen gebieden kunt openen... of heb ik het verkeerd begrepen? Er stond iets in de vorm van "mine areas"... wordt hier puur het neerleggen van mijnen mee bedoeld (om tegenstanders in de val te lokken), of kun je echt rotsblokken opruimen en passages openen?
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  14. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik lokte hem met vuur naar het water en daarin gebruikte ik eletric bolt en dan is het ook snel gebeurt:thumbs:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kortom, er zijn tientallen manieren om iemand uit te schakelen in deze game. ;):)

    Wie voelt zich btw geroepen een deeltje 3 te maken van deze gametopic??? ;):9
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hoe speel je MOH airborne dan? die komt toch pas 17 september uit?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Demo is al uit, en de game komt deze week. Alle grote webshops geven 29 of 31 augustus aan, dus dan zal die game ook wel op die datum komen. Snap je het? ;):)
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    We gaan verder in Deel 3
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina