Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Yep hij bestaat echt:

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje voor de mensen die pes6 nog spelen

ik ben dus weer begonnen met pes6 te spelen maar ik heb iets raar ondervonden.
    telkens wnr er iemand online komt!!! van mijn friendslist gaat het spel een beetje schokken, haperen.

geeft iemand van jullie dit ook?

Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik speel nooit online, geen Live.
    Maar ik heb het wel in normale wedstrijden dat als ik wil wisselen het scherm een aantal seconden happerd (?).
    Hoe meer wissels ik pleeg hoe langer hij het doet...

Niet storend ofzo, maar het gebeurt wel.

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mja bij mij is het wnr ik sp speel en er komt zo iemand on met die notificatie en da haper het spel effe.
    zal wel een bug zijn

5. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, heel irritant. Beter zorg je dat je geen vrienden hebt of blijf je ff stil staan. Passen of een actie maken wordt lastig met die lag.

6. Ashavan

Ashavan Guest

Het is idd zwaar irritant die lag. Heb je net een voorzet gegeven en wil je hem koppen mis je alles.

7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    doe die friend popups dan gewoon uit dan heb je er totaal geen last van

8. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ja oooof je denkt even na en zet je notifications uit, dude...

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :+ Yep, ik heb mijn notifications al uit sinds ik PES6 speel. Is wel zo handig haha

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    idd ma helpt niet.
    dat haperen blijft dan ook, ookal zeggen ze niet dat er iemand on komt.
    je kunt zo weten of er iemand on komt wnr het hapert hehe

11. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet eens dat dat kon, zal eens kijken..

12. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    @freakyoliver

hmm dat is gek dat iedereen dat niet heeft behalve jij:)

13. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mja msh let ik er wel op he en jij niet...
    kan niet aan de dvd liggen want is geen enkel krasje op.
    en de console is nieuw van zaterdag namelijk een elite.
    dus waarschijnlijk let jij er niet op.
    en raar is als ik offline ben, dan heb ik geen last van haperingen maja

Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  14. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Oh wist neit dat je het over online had want ik bedoel namelijk ook offline ;)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren een historische wedstrijd gespeeld. Ik was Barcelona tegen een Engelsman met Brazilië.

Stand staat 2-1 voor mij..Ronaldo breekt uit, wil voorbij Victor Valdez die hem onderuit haald. Penalty en rood voor Valdez. Hup, nieuwe keeper erin..penalty word genomen en wordt gestopt! Wat een invalbeurt! Keeper gooit bal uit, wordt iets te makkelijk onderschept door Ronaldo die weer naar de keeper rent en 'm voorbij wil spelen. Exact dezelfde situatie, keeper haalt 'm onderuit..penalty..en wéér rood! 2 keepers met rood eraf gestuurd!

Toen stond ik nog maar met 9 man op het veld..penalty werd deze keer wel benut..2-2.

Kwartier voor tijd..scrimmage voor goal..Brazilië wil bal wegkoppen..kopt 'm voor de voeten van Messi die genadeloos uithaalt..3-2.

Gewonnen! :cool:

16. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey, ik speel al sinds een maand of 3 niet meer online, omdat een update toen ervoor zorgde dat ik constant midden in een wedstrijd terug naar het menu scherm word gegooid. Is daar een oplossing voor? Mis die online wedstrijden toch echt, met name omdat niemand die ik ken het geduld heeft om pes te spelen.

17. Ashavan

Ashavan Guest

Ben weer eens een ML begonnen. Had een Adriano gekocht als jong talentje. Staat omschreven als een SB/SMF. Dus heb hem voorlopig als LMF staan. In de halve finale van de cup 4-4 op aggregate en 5 min. voor het einde van Extra tijd uit een vrije trap ramt Adriano de bal via de onderkant lat hem er snoeihard in :D

Laatste tijd raak ik wel vaker de lat of onderkant er van.

18. berenscheet

berenscheet Guest

ff bellen denk ik zo.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    chille wedstrijd zojuist.

stond na 5 minuten 1-0 achter. kwam toen op 1-1. toen na 30 minuten 1-3 achter. toch wist ik het voor rust 3-3 te maken. 2de helft gebeurt weinig. ik mis voor open goal. hij kan em erin tikken, ik haal em neer. penalty. ik stop em. verlenging: ik kom vrij vroeg in de verlenging op 4-3. vlak voor tijd maakt hij gelijk, hij bekijkt de replay 50 x (dat ken je wel) en ik neem de aftrap en counter door zijn hele verdediging heen, en scoor in de blesure tijd van de 2de verlengin de 5-4:)

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    zojuist egt een tegenstander zwaar pissig gemaakt:D:D:D

ik kwam na 10 minute met een man minder te staan en een penalty voor hem, 1-0 hij krijgt dan kans na kans maar ik maak uit een counter 1-1. vlak voor rust maakt hij 2-1. ik ga dan met 3 aanvallers 2 middenvelders en 4 verdedigers spelen. hij heeft een enorm overmacht en kans na kans. (loopt langs mijn keeper en probeert heel mooi terug te leggen, keeper krijgt zijn voet ertegen) en toch weet ik uit een mooie volley na een corner 2-2 te maken. weer krijg ik geen kans en hij wordt wanhopig want Toldo pakt elke bal. verlenging, ik speel nu flink op de counter maar tot echte kansen lijdt het niet vanwege het verdedigende middenveld dat niet mee op komt en zijn 4 mans verdediging + middenvelders. scoord hij halverwege de 1ste verlenging de voor hem de bevrijdende 3-2, hij de replay helemaal blij bekijken. eindelijk gerechtigheid, (dacht ie) kom ik van de aftrap met een trage aanval en scoord mijn verdedigende net ingebrachte middenvelder Maxwell uiteindelijk voor een leeg doel. hij pissed of natuurlijk en begint aggressief te spelen. in de rust van de verlenging haal ik er een spits af en speel ik 4-4-1 met adriano in de punt en als aanvallende middenvelders ibrahimovic en stankovic. halverwege de 2de verlenging heeft hij een goedlopende aanval (waarvan hij er veel had) en treft hij de onderkant van de lat en na een scrimmage kopt hij net naast. ik neem uit. pass em naar de flank. geef diep op stankovic. geeft diep op opkomende middenvelder ibrahimovic en die loopt op de keeper af. zijn 2 verdedigers verwachte een pass op adrianp maar ik deed een ''nep schot'' komt 1 op 1 en deed weer een nep schot. ik loop naar links terwijl de keeper op de grond lag maar de hoek was vet moeilijk. (ik stond halverwege de 16 meter 0,5 meter van de achterlijn) ik sta stil draai naar rechts en schiet toch maar. en hij beland net voordat de verdedigers arriveren op de binnenkant van de paal. ik focking blij en hij gaat meteen weg. dus ik win met 3-0:). en het mooiste moment is om er dan achter te komen dat het een fransman was:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina