@Yellow, als je de game opstart en niets doet start dat filmpje op. Maar weet iemand een antwoord op mijn vraag.
Wat een top game Grafies top Sfeer en sound top Gameplay top Bij elke Big Daddy hoort toch een little sister ? Nadat ik een BD gekillt heb kan ik de LS nergens vinden. Iemand een idee ?
Nee, er zijn maar een bepaald aantal little sisters in een level. Als je op start drukt kan je zien hoeveel er nog over zijn. Je ziet dan een bruin plaatje vaneen sister samen met een big daddy.
Spoiler Ok heb laatst dus de game op de "evil"manier uitgespeeld (heb alle lil sisters geharvest) Maar waar slaat dat einde op!!? Ik zit naar een filmpje te kijken pats* ik zit weer in het hoofdmenu!? Nog meer mensen die dit vinden? Vond het een beetje een vreemd einde.
Wat zijn de voordelen van het redden van de little sisters? Je krijgt dus geen ADAM als je ze redt, en dit zorgt er dus voor dat je minder powerful word. En je krijgt het dan veel moeilijker in de latere levels. Kortom...BD's moet je maar gewoon slopen. Want je bereikt er maar weinig mee als je de BD's niks doet. Je mist o.a. erg indrukwekkende gevechten.
moet um nog uitspelen, maar ik zit nu dat ik voor een bom 4 van die big daddys moet doden, en van dat spul moet vinden, zit ik nu bijna op het einde of moet ik nog heel ver? thnx
Je krijgt minder Adam, maar wordt echter wel al snel een paar keer beloond. Daarnaast krijg je 100GP extra als je ze allemaal redt ipv harvest. Dat is dan dus 140gp in totaal ipv 40. Spoiler wat is nou beslissend voor het soort einde dat je krijgt? niet het einde zelf noemen svp
raar he? ik lees dat er veel mensen zijn die het over "schrikmomenten" hebben. kheb er denk 1,5 uur op zitten , maar ben nog geen schrik moment tegen gekomen!
ADAM is gewoon kracht wat je extra bij je plasmid powers krijgt, toch? Hmmmm, misschien dan toch maar die big daddys met rust laten. Maar als ik dat niet doe en de meisjes gewoon harvest....dan krijg ik dus minder GP? ah die interesseren mij toch vrij weinig dan kan ik ze net zo goed harvesten als ik dan toch ervoor ga. Maar misschien moet ik die gevechten met de BD's eerst maar vermijden, want mijn aars wordt telkens keihard ge-owned door hun. Echt niet normaal hoe sterk zij zijn. Kom ik aan met m'n tommygun of Shotgun, en de Telekenesis en lightning bolt of vuur powers, doet hun amper wat.
@Vincent: Spoiler Heb je dat moment niet meegemaakt dat je een kamer inloopt en het licht uitging waarna je hele snelle voetstappen hoorde. Het licht ging weer aan en je ziet niemand. Je draaid je om en hij staat strak achter je. Als dat geen schrikken is dan weet ik het ook niet meer. @BigKabuto: Adam heb je nodig om plasmids e.d. te kunnen kopen, je zult ook niet veel verder komen als je geen LS harvest/rescued (Adam krijg je alleen als je dus die LS harvest/rescued). Maar die BD's worden op den duur steeds makkelijker. Ik heb nu zo'n BD dood in zo'n 5 schoten.
Je moet niet zoveel in speltermen denken, BigKabuto. Ga je die meisjes nou harvesten of redden? Als je ze harvest wordt je snel veel sterker. Puur egoistisch dus, maar je wordt echt een kickass character. Als je ze red wordt je langzamer sterker en volgens mij niet zo sterk als wanneer je ze harvest. Maar je houdt er wel een goed gevoel aan over en de beloning zal (denk ik) vooral niet-materialistisch van aard zijn. Jouw keuze. Dus: help je vooral jezelf, of help je liever iemand anders?
bij options kan je de fps unlocken. het wordt veel vloeiender.. maar zit er ook een negatieve kant aan afgezien van een beetje tearing? er staat namelijk dat de grafische kwaliteit achteruit kan gaan... maar ik zie niet veel verschil. op easy zeker... op medium heb je ze now way in 5 schoten dood en op hard al helemaal niet. ik ben nu met hard bezig en ik schiet er echt minstens 12 schotgun kogels in.
En bij die options kun je ook die quest marker bovenin het scherm uitzetten. Beveel ik persoonlijk aan voor maximale verkenningsvrijheid.
doe je lampen uit, gordijnen dicht en leef je in in het spel, wedden dat je wel een keer een schrik moment krijgt !