Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blina

    blina Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het toch es deftig laten stuiven en zeggen dat het toch niet kan op die manier. :mad::mad:
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook, al sinds de 21ste is hij terruggestuurd naar de verzender :emo:
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet alleen niet zeker of jij in dit geval de verzender wel bent... logisch gezien, natuurlijk.. maar bij mij haalden ze de doos op, geen bonnen gekregen, UPS stond gewoon ineens bij de deur om hem op te halen.

    Hij werd de 22e opgehaald hier.. dan naar duitsland, dat is dus 23e dat ie arriveerd.. en de 24e stond de status ook op "teruggezonden naar verzender", wat natuurlijk nooit kan, omdat de xbox er nog maar net was... dus in mijn geval lijkt mij de verzender dan de fabriek zelf, zij sturen immers UPS naar mij om het geval op het halen. :)
     
  4. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD ik heb al 10 tallen keren gebeld naar Microsoft (nummer wat in de Start Post Staat) krijg ik een of andere Amanda eraan (Engelse) Nu ben ik al 2 dagen aan het proberen maar ik blijf die *@#*$ eraan krijgen hoe krijg ik iemand nederlands te spreken ik kan wel engels maar ga geen hele verhalen uitleggen en iedere keer als ik vraag of ik Somebody Dutch kan spreken zegt ze If You Want To Speak To Somebody Dutch You'll Have To Call Back. met als gevolg 10 - 20 X bellen (KOTSZIEK WORD JE DERVAN BLEH)
     
  5. D4m4n

    D4m4n Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is hier wel eens gezegd dat je bekraste spellen kan ruilen in de winkel. Ik heb zelf twee keer gebruik gemaakt van(ben eigenlijk gebruikt door...) de disc replacement program van Microsoft. Waarbij ik voor elk spel 15 euro moest neertellen en ook nog verzendkosten naar Engeland. Vermoedelijk krijg ik weer krassen met mijn 'nieuwe' xbox die onderweg is, maar ik wil Bioshock kopen. Dus waar zal ik dat eens doen. Wie heeft waar een bekrast spel ingeruild?
     
  6. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het alle drie de keer een ander trackingnummer voor de terugweg. Dit lijkt mij ook het meest logisch aangezien het een andere route betreft en er voor het eerste trackingnummer van UPS al getekend is in Duitsland.
     
  7. blina

    blina Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik ook. Heb je een tracking nummer gekregen van MS voor de terugreis op heb je het nummer pas gezien toen je je doos terug had?
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Updatez: Net UPS gebelt, Ze hebben het pakketje nooit opgehaald en weten ook niet waar het zich precies bevindt.
    Microsoft geeft aan de xbox al naar mij verstuurd te hebben.
    Ook het UPS traceernummer zegt dat het pakketje de 23ste naar mij is verstuurd.

    hmm wat klopt hier niet?
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn trackingnummer was op de heen reis het zelfde als op de terug reis , vandaar mijn antwoord....

    maar hoeft dus niet perse zo te zijn blijkt nu....

    na ja , weer wat geleerd
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat je bioshock koopt eerst testen of de x360 geen krassen maakt, draai bv games die je al niet meer vaak speelt en dan voor een paar uur ofzo, en bekraste games kan je bij gameshops laten maken voor 5 euro ( o.a nextlevel.nl )
     
  11. blina

    blina Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou MS es contacteren met die gegevens, desnoods vragen aan UPS als ze kunnen bevestigen dat ze het NIET opgehaald hebben. (vraag hen een fax of mail of iets dergelijks dat je 'bewijs' hebt tov MS.
     
  12. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    10 augustus verstuurd...vandaag mijn eigen 360 weer retour \o/
    Nieuw moederbord en mijn Samsung is vervangen door een Benq-drive...en da's een stuk stiller!!.....al met al niet te klagen dus!! _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  13. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je nu je xbox360 opstuurt dan zul je geen last meer eigenlijk moeten hebben van die 3 rode lampjes :D?

    Ik heb echt zo een gevoel dat mijn xbox360 elk moment kapot kan gaan terwijl die het goed doet. Want ik had heel lang geleden 3 rode lampjes gekregen en toen deed ik hem uit en snel weer aan en toen deed die het weer.

    Je kan dus niet zomaar je xbox360 opsturen terwijl die het nog doet ?
     
  14. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat denk ik niet...formeel heb je dus geen probleem. Ik had nog nooit de 3 ROD's gezien. Onlangs dus wel...en het is dus vrij snel opgelost...met 1 maand Gold als compensatie.
     
  15. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    *applaus*

    X-Doos weer terug \o/

    Sorry voor onderbreking

    :D
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice en is die van jou ook wat stiller geworden ?
     
  17. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt er wel op ja... Hoorde hem voor de reparatie nogal blazen... Nu zoemt ie als een naaimachientje, hehe...

    Juich nog maar niet te hard, want moet eerst nog effe uitvoerig testen.
     
  18. D4m4n

    D4m4n Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie, maar ik heb nog steeds geen spel uitgespeeld. Ik heb Gears of War uitgeleend, daar moet ik nog mee beginnen en FM2, die is momenteel in Engeland. Dus ja, en ik woon ook niet in de buurt van die shops van next-level.
     
  19. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal alleen zo stil zijn wanneer je geen disc erin hebt. Wanneer een disc erin zit zal je wel weer wat meer geluid horen door de disc-drive en doordat de fans wat sneller gaan draaien. Heb me Xbox 360 Premium gisteren terug gekregen en daar zat een nieuw moederbord in met die extra heatsinks en andere fans. Maar me Xbox 360 Premium blaast aan de achterkant op gegeven moment warmere lucht uit dan me Xbox 360 Elite.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  20. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem dus ook net terug (met een nieuw moederbord). Zie enkele posts terug. Hoe weet ik of er zo'n moederbord met heatsinks en ook andere fans inzit(ten)?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina