Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook maar eens een filmpje gemaakt.. Nogal slechte kwaliteit maar duidelijk genoeg denk ik :p
    Nollie bigspin 360 to 5-0 to varial kickflip over 'n gap (?)
    Gap was kut om goed te clearen :p

    http://nl.youtube.com/watch?v=KQ0RRnSJv-Q
     
  2. Interpol

    Interpol Guest

    Die is sick
     
  3. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die is nice!! net jammer van het einde maar zeker toffe gap
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, mooi hoor die gap! :eek:

    Ik zag gister opeens dat P-Rod mijn schoenen aan heeft :D
    Naja...ik heb zijn schoenen aan, alleen dan met zwarte veters. Zou wel sweet zijn als we echt een beetje onszelf en onze echte skate setup kunnen namaken. Maar komt wel goed denk ik :)

    Gister ook nog een glitchje; ik lande een nog niet complete fliptrick op een rand en stuiterde daarna ook redelijk ver van die rand af. Ik heb het nog wel gefilmd. Zal even kijken of ik vanmiddag ff op youtube kan suscriben.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is er nou al duidelijkheid over de release? Want hij komt wel gevaarlijk dicht bij Halo 3.
     
  6. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey maar ik begrijp niet goed hoe ik nu een vrarial kickflip maak of een gewone want ik doe beide keren hetzelfde lijkt het. kan iemand me hier een beetje mee helpen.
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Eindelijk kan ik een goede noseblunt slide maken\o/ En ik heb nu ook die moeilijkere flips onder controle zoals een laserflip en een 360 hardflip.\o/ Er is niks leukers om te proberen een 360 hardflip to nosebluntslide te maken. Jammer dat et me bijna nooit lukt.:+
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is die glitch die ik gister had:

    [yt]lzt8UmqweBQ[/yt]

    Sorry voor de uberslechte kwaliteit van mijn foon opname.
    Met de beamer is het ook een beetje donker, komt de kwaliteit ook niet echt ten goede :9

    Het verschil is ook niet heeel erg veel. Bij een varial moet je alleen een stukje uit het middenonder beginnen, om vervolgens naar middenonder te draaien en dan te flippen. Doe je dit niet snel genoeg, dan krijg je idd gewoon een normale kickflip.

    Hoe doe jij je blunt?
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus, het loopt hier echt over van de vette filmpjes :p
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Had laatst ook de zelfde glitch alleen stuiterde ik niet zo ver omhoog.

    Blunt in noseblunt of blunt van in gewoon blunt, want dat laatste zou ik niet weten. Die doe ik wel een per ongeluk als ik op een rail land zoals het niet de bedoeling was. Ik skate zelf ook niet (nooit gedaan) dus heb ook geen idee hoe het eruit ziet. Ik deed laatst per ongeluk een noseblunt slide en vond die er echt vet uit zien. Toen op internet een paar filmpjes gezocht hoe die er in het echt uit ziet en dat na gedaan in de demo.

    Kan echt niet wachten tot het spel uit komt en heb een vriend van me al over gehaald deze game ook te kopen:)

    Btw: Dionskateboarder en eddyfever, ik zou jullie team ook wel willen joinen als dat mogelijk is.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Noseblunt dan, aangezien je zei dat je die goed kon maken :)

    Het is ook wel een van de vetste slides die er is vind ik. Ook in het echt. Zelf kan ik het niet hoor. Hoogstens een korte stall (naar rock to fakie) in een miniramp.
     
  12. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    ik rij voor een noseblunt altijd schuin op een rail af en spring er half overheen en duw dan de rechterstick schuin naar boven richting de kant waar je vandaan sprong. Dus als je van links naar rechts springt de rechterstick naar rechtsboven duwen. Je moet uiteraad wel op de neus van je board landen en niet op de trucks want dan maak je een overcrooks.
    Misschien een beetje onduidelijke uitleg maar ik zal even kijken of ik er een filmpje van kan uploaden naar de ea site en dan post ik hier wel even de link.
     
  13. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Om bluntslides te doen lukt 't me vaker als ik recht op de rail af kom (of kleine hoek, maakt niet zo uit) en dan 'vlak' voordat je op de rail komt draai je met je rechterstick van onder naar een zijkant (ligt eraan welke kant je 'm op wil of, in het geval van een bank, op kan bluntsliden).. Voor noseblunts precies hetzelfde maar dan van boven -> zijkant..
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Het duurde even maar heb het filmpje nu geupload. Hoop dat je hem kan zien aangezien er veel mensen zijn die problemen hebben met de site van ea.
    noseblunt filmpje
     
  15. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    hmm na tony hawk vind ik dat niet echt een line meer.. je komt neer met een manual maar houd em niet vast.. verder vind ik die rails echt het vetst uit heel dat park!
     
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Mooi gedaan hoor.:thumbs: Persoonlijk had ik het mooier gevonden als je in 1 keer door was gegrind en niet de hele tijd die tricks tussendoor deed. Maar dan nog goed gedaan vooral het weer omhoog grinden is me nog niet gelukt.

    Die lines bij tony hawk zijn ook niet echt realistisch hea. Je vind vast iets pas een line als je over 3 telefoonkabels bent gegrind ofzo. Ik zeg niet dat ik tony hawk slecht vind ofzo maar het ontbreekt daar totaal aan realisme. Ik heb die spellen vroeger wel helemaal kapot gespeelt maar ben nu toe aan iets dat meer realistisch is.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu we toch in de bluntmood zijn. Deze spot is echt heel goed te doen!

    [yt]x3PZla_oE6w[/yt]

    Vooral die kickflip voor een blunt van zo'n korte afstand is best een bitch :)
    Heb hem ook een paar keer uitgeslide, maar deze vond ik ook wel grappig.

    Doet de SkateReel het nu goed btw?
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik probeer al 2 dagen over die plantenbak te jumpen.
    Kan niet goed uitleggen waar die is maar er staan 2 quarters tegenover met een gap ertussen. En dan ga je bij die quarter omhoog, op de kicker en dan vette jump over die plantenbak heen. Het lukt me alleen niet :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina