Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Enigste keer toen ik schrok was toen er opeens een Splicer uit een doodskist sprong en recht voor me stond :)

2. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het horro gehalte tot nu toe ook nog wel meevallen.

Ben in level 3 dus misschienkomt dat nog:)

3. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo me 2e Big Daddy heb ik verslagen! Wat een gevecht. Ik zat er helemaal in. Ben een keer of 6 doodgegaan (op hard). Eerst deed ik hem alsmaar loaden en dan weer opnieuw vechten, maar kwam er snel achter dat dat niet hielp. Dus liet ik me maar terugkomen in zo'n vita chamber en dat na een paar keer doen dan lukt het wel8)

4. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    @Intrax, ik speel op medium. Als je die boog gebruikt met vuur pijlen dan gaat dat een stuk sneller dan met zo'n idiote shotgun. Heel belangrijk welke kogels je gebruikt (en eventueel krachten).

En mijn excuses voor het veraden van dat mooie moment. Ik zal m meteen even censoren.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een kickass character worden lijkt me wel wat, maar het redden van hun
    vind ik ook wel erg mooi. Daarom koos ik daar ook gelijk voor de eerste keer.

Maar heeft iemand tips/advies voor mij hoe ik die Big Daddy battles moet aanpakken? De eerste heb ik gemolt door een paar schotgun kogels op hem af te schieten en toen gauw wegrennen en bovenop een soort kandelaar staan zodat de BD mij haast niet kon raken. Dit ging nog maar net...al verloor ik zowat al mijn health kits.

Maar later kreeg ik Big daddy gevechten waar ik mij amper kon verstoppen. en met die snelle moves die de BD heeft is het zo gebeurd met mij. Dus any tips??

6. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Dood gaan en zo snel mogelijk terug gaan om die big daddy af te maken. want jij kunt reviven en hij blijft "bloeden". Alleen even opletten of hij die little sister niet al heeft weggebracht (doet hij namelijk als hij word aangevallen en jij gaat dood).

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ohja.. ff die kruisboog vergeten. maarja.. op hard blijven die big daddys lastig, tenzij je ze bevriest, maar dan krijg je geen geld van ze :'-(

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Revolver + Armor piercing bullets en kijken of er nog gevaarlijke objecten in de buurt liggen waarmee je kan gooien.

9. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien lijkt het me wel wat om bioshock te kopen, maar aan wat voor soort spel moet ik dan denken. misschien kan iemand een spel noemen wat al uit is en waar het heel erg op lijkt.

10. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het begint hier al weer een beetje donker te worden, denk dat ik hem over een uur ofzo weer ga spelen, als we kamer volledig donker is, dan is dit spel op zijn best !

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Yessss... let the darkness fall. Ik begin alweer te trillen als een verslaafde.

12. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ej gasten niet alles verklappen man ;)

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    heb juist een big daddy gekild en de little sister ook.En ik kom terug op die plaats en daar is weer een big daddy en hij zoekt little sister.Moet ik die big daddy vermoorden of mag ik hem laten leven ?

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is weer een andere Big Daddy. Je mag hem laten leven of doden voor mucho money.

Goed, het is nu donker genoeg.

Lights out... check.
    HDtv + surround aan... check.
    Ambilight aan (sfeerverlichting televisie)... check.
    Xbox 360 aan met Bioshock erin... check.

Let's rock'n roll baby!

15. Ashavan

Ashavan Guest

Mag jezelf weten. Ik maak er een foto van en maak hem af. Even later herhalen bij andere BD...easy research. Net de Elite BD neergeknald net zo makkelijk als de rest. Wist niet eens dat het Elite was tot ik zijn naam checkte met looten :p

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is er ook een Elite BD ? Moet ik daar van ook foto's maken of tellen die gewoon bij de normale BD ?

17. Ashavan

Ashavan Guest

Er zijn verschillende BD's. Rosie, Bouncers, Elite. Geloof nog meer maar weet niet zeker. Van elk moet je foto's maken.

En qua schrikmomenten...Vincent...ben ze ook nog niet tegen gekomen dusver terwijl ik er al aardig wat uurtjes in heb zitten.

18. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt Rosies (Normale BD's) en Elite Bouncers. Alle 2 moet je research naar doen.
    Maar is er al iemand die bezig is geweest (via een faq of iets dergelijks) met het zoeken naar alle audio fragmenten? Want ik heb een probleem. Laat even weten als je er al mee bezig bent.

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok lol dit was raaar, ik zie een turret, en een big daddy, dus ik gooi zo'n security ding op de big daddy, begint hij die turrent aan te vallen, turret binne 2 klappen kapot natuurlijk, alleeen nu achtervolgt die big daddy mij de hele tijd.... .

dus ik loop 2 meter vooruit, komt hij ook aanlopen, helemaal tegen me aanstaan........

ik heb sjans denk ik:p

totdat ik schoot.... nu ben ik dood:p

ben al best ver, en zit eecht een goed verhaal in !:D

moest even 5 minuten op pauze zetten, en alles op een rijtje zetten, maar toen snapte ik het:p

Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heb zojuist één schrikmoment beleefd. Ik doorzocht een bureautje, draaide me om en meteen stond er een gruwelijk lelijke Splicer voor me neus. De rillingen liepen over m'n rug, man.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina