Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht al, waar blijft het nou, maar gelukkig zijn er al vóór de launch weer genoeg trouwe Halo 1 fans die enorm balen van een nieuw deel in de reeks\o/

Flamethrower ligt misschien niet eens één keer standaard op een map, dus er nu al over klagen heeft geen zin. Zoiezo is het onzin om uberhaupt te klagen over een spel waarin álles aangepast kan worden. Als jij geen powerwapens anders dan de sniper op een map wil hebben, speel je toch alleen maar die gamemodes? Er komen zeker wel weer prima MLG gamemodes waarbij alles mooi uitgebalanceerd is. Vergeet niet dat 80% van de Halo spelers helemaal blij worden van crazy game modes als flamethrower only/sword only/rockets etc.
    Als je uit de bungie updates nog niet gemerkt had dat frankie etc. gewoon bij die 80% horen, weet je dat na het kijken van die 3 nieuwe gameplays wel.

EDIT: Wat mij trouwens opviel, was dat het zwaard zelf ook onzichtbaar wordt als je gecloaked bent, beetje vreemd, dat is bij geen enkel ander Halo verhaal/spel/boek of wat dan ook, ook zo.

Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  2. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij willen sommige gewoon dat Halo 3 echt kut word. Alsof de kans niet eens wordt gegeven maar elk 'nieuwtje' de grond ingeboord. Het is maar een spel wacht het af en als je het niks vindt KOOP HET DAN OOK NIET, je bent tot niks verplicht. Niemand heeft er wat aan met 'dit is kut/overpowered/slecht/saai'

maar goed.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, ja, wellicht heb je gelijk. En ik heb er zeker ook enorm veel plezier aan gehad! Op LAN avonden nog meer dan on Live, zo enorm gezellig, met z'n allen tot gamen tot je erbij neervalt. 8) Nou ja, bijan dan. ^^

Dat is waar, maar je wordt vaker door een noob met sword gekiled dan dat je 'm een 's lekker neerknalt. Maar ik zet het inderdaad gewoon uit. :) Weet zeker dat er meteen een CE Mode komt, misschien zit hij er wel in. En dan zijn er wel wat nieuwe wapens die er best bij kunnen, zoals BR, maar zeker geen Sword/Hammer e.d.

Ga ik 't nog maar 's zeggen... ik vind Halo geweldig! Van beide games enorm genoten. Maar soms zet ik vraagtekens bij bepaalde keuzes van Bungie. In de SP zal dat wel allemaal afgesteld zijn, maar kijk 's naar dat filmpje van 'the messenger' op de vorige pagina. Dat zegt best veel lijkt mij...

Waarom kan ik niet over een Flamethrower klagen als hij niet standaard op een map zit? Bestaat hij dan niet? Mij lijkt het een kutwapen, maar wie weet blijkt dat wel heel anders te zijn. (Wat ik betwijfel :+ ). En had ik niet al gezegd dat ik 't zelf ging aanpassen? Ik fix wel ff een Classic/Balanced/CE mode whatever. En Bungie Updates lees ik eigenlijk niet sinds er niks op XBW verschijnt. ^^ Maar geloof best dat Frankie dat ook niet leuk vind. En ik denk ook wel dat de Flamethrower hele leuke, gezellige en grappige situaties kan opleveren. Maar of het eerlijk is?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    sluit ik me helemaal bij aan; ik vind al die opties en nieuwigheidjes zoals flamethrowers, forge mode, campaign scoring,4 player co-op, brute choppers etc juist leuk ,.... en alles wat me niet bevalt zet ik lekker uit:p

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja hoor, weer zo'n boer die een bericht leest en dan hier een bericht neerpleurt. Heb ik een keer kut, slecht of saai geroepen? Nee, want dat vind ik ook niet. Jezus, Halo 3 word alles behalve saai! Overpowered? Wel degelijk. En er zijn genoeg mensen die het hier mee eens zijn, maar het weer niet eens zijn met andere ideeen. En ik boor geen enkel nieuwtje de grond in. Ik geef mijn mening. Ik zeg wat ik er goed/minder goed aan vind. Dat doen andere mensen ook. En dan verschilt. Dan gaan we discussieren. Maar neen, jij gooit er zo iets uit. En men heeft niks aan 'dit is kut/overpowered/slecht/saai'? Daar heeft men heel veel aan! Dat is voer voor discussies.

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    CE mode heeft toch geen zin, de game zit veel anders in elkaar dan h1 dus zal nooit gebeuren. Enigste hoop is H1 voor arcade, maar dat duurt nog wel ff denk ik (als het uberhaupt ooit gebeurt)
    Flamethrower gaat echt te fur, in de pc versie was het ook al zo'n dom klote wapen wat niks toevoegd. Maarja dat is dan mijn mening :{

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, maar over die CE Mode, dan zet ik dus Sword/Hammer/Flamethrower/Brute Shot e.d. uit, en zorg ik dus dat 't lijkt op CE. Het zal idd nooit hetzelelfde zijn. En waarom wil je Halo: CE op arcade? Ik heb die game nog steeds liggen (nou ja, ligt bij een neef xD) dus kan 'm beter zo spelen. En je kan je eigen Game Mode maken en opslaan he, dus noem ik die CE Mode.

8. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft grappig dat als mensen hun mening geven waarin zij negatief zijn of vraagtekens zetten bij bepaalde keuzes van bungie meteen afgezeken worden en gezeik krijgen dat hun mening kut is en dat het teringlijers zijn.. En dat maar ok moeten vinden.. Maar als zij een keer terug zeiken op de mensen die continu een positieve mening geven, het meteen gedaan hebben en nog erger zijn... Jongens het is Irak niet, iedereen mag zijn mening geven, negatief of positief... En als jullie dat niet snappen \:'-(

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hij wil een xboxlive functie voor halo1..

Zou opzich wel mooi zijn halo1 online, jammer dat je dan alsnog met PAL-versie zit tegen over NTSC-versie=(
    en 1 maal NTSC-halo gespeeld is er geen weg terug meer naar PAL:emo:

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je mij zeker nooit zien ownen met de Sentinel Beam ;)

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Flamethrower voegt wel degelijk wat toe, de lolspelers hebben daardoor weer uuuren vermaak. Jij gaat waarschijnlijk veel meer MLG regelsets spelen ipv al die gare 1 wapen only setjes, dus het maakt toch niet zoveel uit? En als de autoaim nou wat minder easy is afgesteld, wat mij nog steeds niet helemaal duidelijk is, heb je zeker wel weer skills nodig zoals bij Halo 1.

Een gefixte, region free Halo CE zou wel echt een arcade hit worden... Lijkt me ook echt briljant:)

12. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de verschillen dan? ik heb over verschillen tussen de PAL versie en de NTSC versie nog NOOIT gehoord, ben erg benieuwd*)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Framerate. Komt omdat PAL 50Hz was en NTSC 60Hz. Als je altijd bij H2 op 60Hz hebt gespeeld moet je hem voor de gein eens op 50Hz zetten en dan zie je het verschil.

14. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Framerate verschilt niet hoor van 50 of 60 Hz alleen hoevaak je tv het beeldje vernieuwd. Halo blijft op 30 FPS spelen.

15. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw filmpje van de eerste level van de campaign (Vertoond op E3 voor de pers)

Klik

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.984
    Oh mijn fucking God, en die gekken hebben Halo 3 gemaakt!? OMFG WAT ZIJN DIE GASTEN SLECHT! Man, ze moesten zich eens diep in hun kop schamen! Hoe the heck krijg je het voor elkaar om met een Laserding tigduizend keer mis te schieten, zelfs als die ene persoon gewoon dom staat te rijden tegen een muurtje! ARGH! Om dat soort filmpjes kan ik me echt irriteren, helemaal met die domme commentator erbij. En ook die wapens die ze gebruiken, Rocket Launcher, Sword..trieste boel gewoon. Flamethrower is idd te overpowered. Kan je wel zeggen dat ze op lange afstand niks doen, klopt helemaal, maar voor maps als die waarin ze speelden ben je gewoon niks als hun die wapens hebben..als er een figuur handig om mee kan gaan natuurlijk.

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wil ik weten wat het dan toevoegd, vul maar argumenten in.
    En h3 word nooit zo skillvol als h1, en dat verwacht ik ook niet, dus daar zeur ik ook niet over. En ik zei zelf ookal dat de flamethrower uitgezet kan worden dus ik zit er niet echt mee dat die in de game zit eigelijk.

En h1 pal50/ntsc is het verschil VEEEL groter dan h2 pal50/ntsc(als je ze met elkaar vergelijkt)

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er inderdaad belabberd uit, maar vergeet niet dat er 500+ journalisten met 500+ camera's vol op hun gericht staan, en je jouw product op die manier showt aan de hele wereld. Ze pakken de nieuwe wapens juist, omdat die er het meest stoer uit zien, en omdat iedereen zo kan zien dat er veel toevoegingen zijn. De massa zit echt niet te wachten op een professioneel potje 1v1...

Dat zeg ik toch? De massa zal volledig losgaan als ze een groot laserkanon kunnen afvuren op elkaar, elkaar in de hens kunnen steken etc. Het voegt dus veel waarde toe voor de grootste doelgroep die het spel gaat spelen.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat bedoelde ik ook niet maar meen me te herinneren dat H1 niet op 30 FPS loopt.

20. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Hallo, je hebt het over Frankie...

Als je ooit eens een weekly update zou hebben gelezen, of een match die ze vaker houden tegen anderen groepen, zou je weten dat Frankie niet echt bepaald een natuurtalent is. Verder zijn er meer mensen nodig dan programmeurs en testers die een spel ontwikkelen, denk aan coverart, promotie en administratie. Nergens voor nodig dat zij hun tijd verdoen aan het spelen van Halo 3...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina