Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je alle cases heb gehad en Jessie en heb dood gemaakt ging ik naar het Heliport moet ik daar gewoon wachten tot 12.00 p.m of moet je die Agenten vermoorden?
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee je moet nog na 1000AM (dus 2 uur voordat heli komt) moet je nog naar Isabella toe en daarna naar de heliport. Anders krijg je ending C.
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Begrijp van meerdere berichten hier dat er veel lees problemen zijn met niet-HD tvs. Waar heeft dit probleem mee te maken?
     
  4. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt eraan wat voor tv je hebt. Je krijgt in het spel verscheidende radioberichten die onderaan het scherm in een pop-up balk tevoorschijn kwamen. Nou zijn deze lettertjes zoiezo al vrij klein (zelfs op een HD-tv) maar op een normale (kleinere) tv heb je de kans dat het een grote wazige brij wordt... Ik zelf heb een vrij grote 'normale' tv die op 60 HZ staat en ik moet zeggen dat ik de lettertje's nog gewoon goed te lezen vond. Er waren maar een paar gevallen waarbij ik echt zoiets van: ''waar hebben ze het nu weer over!?''. Laat je aankoop dus niet tegenhouden door deze berichten ;)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Normale TV's zonder RBG scart is het bijna niet te lezen wat er in beeld staat.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mja ik heb een 4 jaar oude Deawoo TV, middel groot en nooit echt problemen met het lezen van texten. Alleen sinds ik me 360 heb zie ik soms dingen waziger, zoals de GoW Rode Team namen...

    Maar fuk it, morgen koop ik'm anders zit ik to Halo3 met dat trage GoW Multiplayert
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    download de demo om te proberen.

    Dead Rising is niet als andere spellen, de text is eerlijk waar niet te lezen op een SD tv.
     
  8. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo belangrijk is de text ook weer niet, ik heb het eerst zonder gespeeld. Ik heb het uit kunnen spelen :p
     
  9. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    als je wat wilt meekrijgen van het verhaal is de text wel degelijk belangrijk. En je kan me niet vertellen dat je altijd alles snapte en dingen als de maintenance key en shortcuts en dergelijke gelijk kon vinden.
     
  10. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa ik kon de stemmen wel verstaan, want in principe zijn al de texten gewoon subs. Dus het belangrijkste hoorde ik wel. Alleen als je het geluid niet hard kan zetten of gewoon niet echt kan horen dan heb je de text wel nodig ja. Maargoed het kan wel zonder.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Verhaal gebeurt 95% in de cutscenes en die kan hij gewoon volgen. Alleen de transmissies van Otis blijven moeilijk leesbaar. De Advanced Scartcable verhelpt die probleem grotendeels.

    De Advance Scart is wel een aanrader als je Dead Rising op een oudere CRT wilt spelen.
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ah idd, check wel ff de demo :) en het verhaal boeit me meestal weinig, goede gameplay kan elk foutje recht trekken
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is waar, maar het verhaal is wel een belangrijk onderdeel van het spel anders blijf je alleen maar zombies fraggen zonder doel ;)
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    er waren inderdaad stemmen in the cut scenes (was ik vergeten) maar in-game was het toch alleen text?

    ik heb het spel al heel lang niet meer gespeeld dus ik weet niet meer precies hoe het zat.
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    in game alleen tekst.. toen je die actie fotos moest maken met die fotograaf ben ik gestopt.. ik snapte echt niet wtf ik moest doen..
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wil je het nog weten?
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ken alle beschrijvingen ook amper lezen, moest echt me tv in me oogkas schuiven voordat je het begrijpt, maar wel geinig dat raggen zo door die zombies. Zal eerst's aan me TV setting klooien, misschien kan het beter.


    \o/\o/\o/
    \o/\o/\o/​

    Daar koop je zon game toch voor !
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien in eerste instantie. Later ga je de game voor het verhaal spelen. Sowieso is het zombie fraggen niet echt leuk. Het gata op een gegeven moment echt vervelen en dan probeer je het zelfs niet te doen. Daar hoef je btw de game niet voor te halen dan kun je ook nog de demo spelen ;)
     
  19. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    hele leuke game maar de save functies en het missen van retry optie zijn echt kut vooral bij bazen
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Valt mee. De bazen zijn niet zo moeilijk als je weet wat je moet doen. Verder heeft de game voldoende save mogelijkheden in de game. Er moeten er zeker niet meer in de game zitten anders wordt de game veels te makkelijk.

    Retry is niet echt nodig. Je kunt voor iedere baas saven dus dan laad je de save toch weer?
     

Deel Deze Pagina